Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä muuten johtuu että tosi moni nainen treenaa kevyesti, koska kuvittelee että kovaa treenaamalla kasvetaan heti liian lihaksikkaaksi?
Terve, urheilullinen ja hoikka kroppa on mieleeni edelleen.
Tosiaan, kyllä sitä aika monet naiset kuvittelee että samantien pamahtaa tajuttomat patit ympäri kehoa. En oikein tiedä mistä se juontaa...
Tosiasia kuitenkin taitaa olla, että suuri osa miehistä haluaa naisen joka näyttää hennolta ja aralta, korostaakseen omia vähiä voimiaan. Johtuen siitä, että kuntosaliharrastus ja voimailu on miestenkin keskuudessa yhä verrattain marginaalinen harrastus ja suurin osa miehistä on joko läskejä tai laihoja kuikkia, jotka eivät ole urheilullista nähnytkään. Toki sellaista miestä sporttinen ja vahvan toimijan näköinen salinainen pelottaa, kun ei osaa käsitellä.
Tuskin se omien voimien korostus on ihan niin pinnassa kuin täällä porukka haluaa luulla. Jos mies (ainakin tietoisesti) ajattelisi naista tuolta pohjalta, niin varmaan myös kävisi salilla korostaakseen/kohentaakseen vahvuuttaan ja miehekästä ulkonäköään.
Miten vartalo voi olla urheilullinen, jos siinä ei näy lainkaan urheilun jäljet? Hoikkuus ei ole vielä urheilullista, vaikka nainen kävisi pilateksessa kolmesti viikossa. Nykyelämän kuormittamattomuus näkyy nopeasti siinä, miten hoikkien naisten "urheilullisuus" alkaa rapistua viimeistään siinä 25 ikävuoden kieppeillä. Harhaluuloista huolimatta kun sen ylläpitoon ei riitä jumppa pari kertaa viikkoon ja syömisen hallinta.En sanonut yhtään mitään naisten painosta tai mallivartalosta. Terve, urheilullinen ja hoikka kroppa on mieleeni edelleen.
Toisaalta näin, mutta vaatii vähemmän vaivaa ottaa itselleen heiveröinen nainen, kuin mennä itse salille :D
Archey;3939219 Pistäppäs tänne kuvia itsestäsi kun olit parhaimmillasi kertomallasi kehonrakennus urallasi sanoi:Hirveä amazoni[/B], tuohon voi jo kuvitella taistelukirveen kouraan
Äijähän oikein innostui. ...
Äijähän oikein innostui. Tuossa linkkaamassasi kuvassa Janni ei tosiaan näytä isolta, mutta livenä kesätamineissa nähneenä muistelen, että olkavarsi ja hartian seutu näyttivät siltä, ettei mielestäni tarvitsisi enää ainakaan lisää treenata. Aika lailla siinä rajalla siis. Mulla ei ole mitään Jannia vastaan, nätti tyttö noin yleisesti ottaen, mutta mun makuun ei tarvitsisi enempää lihaksia. Kuvia löytyy aika erilaisia ja tässä on nyt haettu niitä, joissa lihaksia näyttää olevan mahdollisimman vähän. Pistetääs neidin omasta treenipäiväkirjasta pari muuta kuvaa tasapainottamaan tuota linkittämääsi mallikuvaa.
Mä veikkaan niin ikään, ettei miehet tykkää läskeistä naisista.Veikkaan että miehet tykkää että sitä rasvaa on naisissa "tarpeeksi" oletusasetuksena, että se rasva on sitten asettunut tisseihin ja perään. Mutta jos rasva on asettunut pääasiassa vyötärölle, tuskin kukaan juuri sellasta uimarengasta tai tynnyriä haluaa kattella.