Oma käsittys liian lihaksikkaasta naisesta on muuttunut aika reilusti. Joskus sitä piti urheiluhulluna tai muuten outona niitä naisia jotka esim sementtisäkin nosti käsin paljun reunalle, tai olkapäälle. Ja vastaavasti hihitteli kun kourallinen miehiä oli yhtä naista auttamassa tavaroiden siirtelyssä.
Nyt kun sen pystyy itse raksalla sementtisäkin vetäisemään olalle ja tekemään "miesten hommia" niin itse asiassa tämä sali treenaus on aika koukuttavaa :D Enkä tiedä kyllä miten "isoksi" tällä voi kasvaa. Mutta niin kauan kun ihan perus ruoalla ja proteiini lisällä vaan painoa tulee lihaksistoon ja tunnen voivani hyvin niin en kyllä meinannut lopettaakaan.
Toisekseen ylipainon jälkeen löysäksi jäänyt nahka on reissä siinä määrin kiristynyt että olisi suoraataan tyhmää väittää etteikö tästä olisi ollut jotain kosmeettistakin hyötyä. Mutta vastaavasti palaneen ihon alueelta on saanut sitten rasvata senkin edestä kun se ei enää veny ja on ollut aivan uskomattoman kipeä etenkin alkutaipaleella.
Liian lihaksikas on siinä vaiheessa kun siitä tulee ongelmia. Tai addiktio sitä kasvatusta kohtaan. Sama se on kaikessa, joskus liika on liikaa. En uskokaan että tavallisella ruoalla ja oikeanlaisella seuralla voi liian lihaksikkaaksi päästä.
Ja onhan tuota kyllä minuakin sanottu edelleen ylipainoiseksi, vaikka olen tietääkseni elämäni kunnossa
Kummasti muuttui lääkärinkin mielipide sen vaa'an lukeman ja "paita pois" pyynnön välillä kun kävin palleatyrän takia konsultaatiossa :D