Liian lihaksikas (nainen)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Larissa Reis
larissa_reis_bio.jpg

Täydellinen, kaikki naiset sais näyttää tolta. Siis tuossa minun mielikuva optimi lihois olevasta naisesta.

Tää on hyvän näkönen, ainoo vaan et näyttäis paremmalta jos ois brunette :)

Mä en ainakaan nosta rautaa muokatakseni kroppaa miehille (edes omalle) mieluisammaks, vaan ennemmin näyttääkseni yhä enemmän siltä, ettei mulle kannata ryttyillä!

Mä en ainakaan nosta rautaa muokatakseni kroppaa miehille (edes omalle) mieluisammaks, vaan ennemmin näyttääkseni yhä enemmän siltä, ettei mulle kannata ryttyillä!

Ei niitä lihaksia kannata pelätä, enemmän ne kukkakaalikorvat kertoo että ei kannata ryttyillä.

Sanotaanko nyt näin, kuten tuolla miesten ketjussakin toitotetaan eli nainen ei ilman mitään laillista pääse mun mielestä liian lihaksikkaaksi. Ja laittomillakin lisäravinteilla saa tehdä sitä työtä oikein kunnolla. Itse en löydä yhtään fitnessmallia, joka olisi liian lihaksikas, mutta nuo ammattibodarit alkavat näyttää (kummallakin sukupuolella) hieman epäluonnollisilta. Myös se kuinka tuo liian lihaksikas käsitetään on hieman hämärä mun mielestä. Kaikissa bodylajeissa tavoitellaan estetiikkaa ja symmetriaa eikä voida sanoa, että sulla on nyt x määrä lihasta, oot liian lihaksikas. Vaikka ois kuinka paljon lihasta, mutta se jakautuu tasaisesti, niin ei tule yhtä helposti sitä "liian lihaksikas" vaikutelmaa.

Tähän ei ole olemassa myöskään mitään universaalia sääntöä vaan jokaisella on omat mielipiteensä ja siksi tämänkin ketjun pitäisi olla joku gallup. Kohta alkaa perus pakkotoiston riitely kaikista mahdollisista asioista. Tuossa mies-ketjussa tuli jo ilmi, että kaverit on sitä mieltä, että ei kamalan helposti tule liian isoksi, mutta naisten kohdalla sanotaan jo tuollaista normaalin urheilullisen tytön (Hussin) kroppaa liian lihaksikkaaksi. I don't get it. Mies saa siis olla niin mörkö kuin haluaa, mutta naisen pitää olla siellä painoindeksin alarajoilla.

Eivätkä naiset luultavasti sen enempää treenaa kullin takia kuin miehet pimpsan. Voidaan aloittaa harrastus tietenkin siitä syystä, että peppu olisi läpsittävämmän näköinen, mutta sitten tajutaan, kuinka mukavaa se itsensä rääkkääminen siellä salilla on ja volá treenista tulee se itseisarvo, ei välinearvo. Tuossa alussa on jo noita kuvia ja kukaan ei ole liian lihaksikas mielestäni. Laitan vielä hieman lisää kuvia, koska niistähän kaikki pitävät:

Anna Everi
5212417804_ac085433bf.webp
AnnaEveri.webp

Eli Anna Everi(haastattelu Lihastohtorin blogissa) ei ole yhtään liian lihaksikas, samoin http://www.simplyshredded.com/ en löydä yhtään liian lihaksikasta naista makuuni, vaikka selasin kaikki naisten haastattelut läpi äsken. Myöskään Minna Pajulahti ei ole yhtään liian lihaksikas mun mielestä. Tämä siis vain subjektiivinen mielipide, jota on vääristänyt bodybuilding lifestyle.

että saa olla niin isot lihat kuin vaan naturaalina saa itseensä pakattua.
Näillä linjoilla. Natuna kun pysyy niin saa kasvattaa lihaa niin paljon kuin ikinä pystyy. Liika kireys häiritsee enempi. Paljon saa plussaa jos osaa ottaa niistä lihoista irti jotain suorituskykyäkin (kuten yllä mainittu ihanainennainen Anna Everi).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kunhan ei ole kropaltaan mikään läski, ja voimaa on sen verran että luuttu, imuri, ja tiskiharja pysyy kädessä, niin olen tyytyväinen.

Fitness / kehonrakentaja akat eivät ole mieleeni. Suosin tavallista suomalaista naista. Poikkeuksena Anna Virmajoki, jonka ottaisin heti vaimokseni, vaikka hän ei osaisi edes siivota.

Yhdyn Delgadon kommenttiin: Mitä vittua ihmiset

Miten niin? :D Sama ketju on miehistä, miksei samaa voi pohtia naisista.

Itse luulen että jos Janni Hussia pitää liian lihaksikkaana ei itselläkään mitään lihaksia taida olla? Olisi hyvä jos tuon tyylisiin kommentteihin heittäisi porukka omat pituus/paino/rasvaprosentti. Alkaisi ehkä selittymään miksi Janni Hussi on muka liian lihaksikas, minusta se ei ole edes lihaksikas. Huomannut saman mitä MissEvilEve, mitä lihaksikkaampi mies, sitä enemmän se tykkää lihaksista myös naisilla. Kun taas paskamahat ja narumiehet eivät tykkää, koska vahva tyttö uhkaa (ilmeisesti?) niiden maskuliinisuutta.

En nyt väitä että se aina menisi näin, voihan Jannia kai joku pattimieskin pitää liian lihaksikkaana. Aika kieroutunutta kyllä minusta, jos miehillä urheilullisuutta pidetään hyveenä mutta naisilla ei? Femiinisyys ei tarkoita heikkoutta, femiininen voi olla myös eri tavalla. Tietysti kadulta repäisty perusmies voi ajatella vähän siihen suuntaan, että naisen pitää olla lihakseton, mutta luulisi pakkiksella olevan aika paljon ihmisiä jotka osaa ajatella "laatikon ulkopuolelta" ja kannustaa myös naisia raudannostoon.

Luulisin kuitenkin että jos joku tyttö haluaa lihaksikkaan miehen, kannattaa itsensä vähintään johonkin Janni Hussin mittoihin treenata korottaakseen pisteitään. Kyllä treenarit yleensä juuri tykkää, näin luulisin. Minä ainakin. Mitäpäs sitä salaojakepin näköisten miesten mielipiteillä on väliä, nehän kyllä vastustavat lihaksia naisilla.

Mun mielestä Maikku Hiljanen on aika upean näköinen. Samoin Andreia Brazier. Off-seasonilla ehkä enemmän silti, offilla monet mimmit näyttävät hieman naisellisemmilta. Rasvaprossa vaikuttaa aika paljon siihen, matalat rasvat tuo suonet ja päkin selvemmin näkyviin ja on tavallaan maskuliinisempaa, koska miehillä nyt on alempi rasvaprosentti. Kyllä ne kisakunnossakin silti perus siiderilöllön voittaa.

Mun se kommentti "mitä vittua ihmiset" liittyi ihan siihen, että Janni Hussia pidetään jotenkin isona. Pikkuinen ja kompakti nainen, jolla on sellainen kroppa, että sillä on jotain joskus tehtykin, jos nyt ei mikään varsinaisen lihaksikas olekaan. Sellaiselta juuri terve nainen näyttää.

Mun se kommentti "mitä vittua ihmiset" liittyi ihan siihen, että Janni Hussia pidetään jotenkin isona. Pikkuinen ja kompakti nainen, jolla on sellainen kroppa, että sillä on jotain joskus tehtykin, jos nyt ei mikään varsinaisen lihaksikas olekaan. Sellaiselta juuri terve nainen näyttää.

Aaa :D Todellakin mitä vittua.

Tuossa vielä tuo Andreia Brazier. Itsehän saisin hävetä silmät päästäni nykykunnossa tuon näköisen naisen rinnalla, mutta mitäpä sitten :D Saahan sitä ihailla.

558391_10151168629091737_1903836705_n.jpg

Saahan sitä naisilla lihasta olla. Mutta kun rasvat alkaa olla lähellä kymppiä, niin ei oo mun mielestä enään hyvän näköstä.

Samaa mieltä täytyy olla muutamien edellä olevien kanssa. Ehkä nainen nyt oikein kovaa yrittämällä voi olla liian lihaksikas, mutta naisella (ja itseasiassa vaikkei se kovetakaan niin myös miehillä) hyvä ulkonäkö edellyttää rasvaa. Nämä kisakunto-kuvathan niitä "hyi"-reaktioita muilta kuin sali-ihmisiltä saavat.

Muutenkin jos haluat olla viehättävä "niin että kaikki haluu mua", niin mene ekana terapiaan ja opettele kysymään siellä että miksi ihmeessä se on sinulle tärkeää. Jos ei auttanut viemään ajatusta pois niin sitten panosta hiuksiin, pukeutumiseen ja ihonhoitoon, tarvittaessa laihduttamiseen.

Itse luulen että jos Janni Hussia pitää liian lihaksikkaana ei itselläkään mitään lihaksia taida olla?

Huomannut saman mitä MissEvilEve, mitä lihaksikkaampi mies, sitä enemmän se tykkää lihaksista myös naisilla. Kun taas paskamahat ja narumiehet eivät tykkää, koska vahva tyttö uhkaa (ilmeisesti?) niiden maskuliinisuutta.

En nyt väitä että se aina menisi näin, voihan Jannia kai joku pattimieskin pitää liian lihaksikkaana.

Toki poikkeuksiakin on, mutta väitän viimeisen 7 vuoden kokemuksella että "liioista lihaksista" valittavat ovat 90% itse kaikkea muuta kuin lihaksikkaita ja kyllä mä sen itseasiassa ymmärrän: Itseänikin vituttaisi miehenä olla jotenkin epämiehekäs naisen rinnalla. Kyllä se varmaan jo alitajuisesti syö miesten mieltä jos itsellä ei kunto kovin kummoinen ole ja on sitten se hoikempi, heikompi ja epäurheilullisempi naiseen verrattuna.

Makuja on monia, eli eihän kaikkien todellakaan kuulu tykätä lihaksikkaista naisista, sen enempää kuin muunkaanlaisista. Jokaiselle on varmasti omat ihanteensa. Pääosin vaan ne hyihyttelijät ja yökkijät ovat, noh, kärjistetysti sanottuna miehinä epäonnistuneita yksilöitä ja jo ihan miestenkin omassa maailmassa altavastaajia, heikkoja, lyhyitä, laihoja jne. Edelleenkin, poikkeuksia varmasti on mutta ei hirveän montaa ole tullut vastaan tässä vuosikausien aikana ja siitä pystyn hyvin tämän näkemyksen muodostamaan.

Toisaalta, noissa tilanteissa tunne on varmasti molemminpuoleinen: Ne miehet ketkä dissaavat hyväkuntoisia, vahvoja/lihaksikkaita ja yleensäkin treenattuja naisia, ovat yleensä niin ulkoisesti kuin sisäisestikin miehiä jotka eivät kyseisille naisille kelpaisi mitenkään. Näin ollen kukaan ei tuossa häviä yhtään mitään.

Niin muakin. Varsinkin jos naisella on matalampi ääni kuin mulla.

Ääni ei kyllä taida madaltua painojen nostelusta.. muuten kyllä tosi hyvä. Janni Hussi jos on liian lihaksikas niin voin hypätä narun jatkoks koska siis mitä vittua? Hyvännäkönen nuori nainen ja varmasti pullamössö miehet ajattelee että Janni on liian lihaksikan kun itsellä ei nouse edes perse penkistä.

Tässä on tosi hyväkroppanen nuori nainen :)
beauty,fitness,gym,maikku,hiljanen,muscular,sexy-ea1d60788ee90333438d8e0c5835830b_h.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom