Mielestäni jo ns. fitness-mallien (tasoa Janni Hussi) fysiikka on jo liian lihaksikas.
Huutonaurua! Nostaako Hussi edes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielestäni jo ns. fitness-mallien (tasoa Janni Hussi) fysiikka on jo liian lihaksikas.
http://www.fast.fi/teamfast-janni-hussi
Pituus: 163 cm
Paino: 53 kg
Painoindeksi: 20 eli lähempänä normaalipainon ala- kuin ylärajaa.
Mikä luurankofetissi pitää ihmisellä olla, jos tuo nainen on "liian iso" ?
Ja strategiset mitat kapeammat kuin hyvin hoikalla huippumalli Gisele Bündchenillä...
Larissa Reis
Täydellinen, kaikki naiset sais näyttää tolta. Siis tuossa minun mielikuva optimi lihois olevasta naisesta.
Mä en ainakaan nosta rautaa muokatakseni kroppaa miehille (edes omalle) mieluisammaks, vaan ennemmin näyttääkseni yhä enemmän siltä, ettei mulle kannata ryttyillä!
Näillä linjoilla. Natuna kun pysyy niin saa kasvattaa lihaa niin paljon kuin ikinä pystyy. Liika kireys häiritsee enempi. Paljon saa plussaa jos osaa ottaa niistä lihoista irti jotain suorituskykyäkin (kuten yllä mainittu ihanainennainen Anna Everi).että saa olla niin isot lihat kuin vaan naturaalina saa itseensä pakattua.
Yhdyn Delgadon kommenttiin: Mitä vittua ihmiset
Mun se kommentti "mitä vittua ihmiset" liittyi ihan siihen, että Janni Hussia pidetään jotenkin isona. Pikkuinen ja kompakti nainen, jolla on sellainen kroppa, että sillä on jotain joskus tehtykin, jos nyt ei mikään varsinaisen lihaksikas olekaan. Sellaiselta juuri terve nainen näyttää.
Itse luulen että jos Janni Hussia pitää liian lihaksikkaana ei itselläkään mitään lihaksia taida olla?
Huomannut saman mitä MissEvilEve, mitä lihaksikkaampi mies, sitä enemmän se tykkää lihaksista myös naisilla. Kun taas paskamahat ja narumiehet eivät tykkää, koska vahva tyttö uhkaa (ilmeisesti?) niiden maskuliinisuutta.
En nyt väitä että se aina menisi näin, voihan Jannia kai joku pattimieskin pitää liian lihaksikkaana.
Niin muakin. Varsinkin jos naisella on matalampi ääni kuin mulla.Itseänikin vituttaisi miehenä olla jotenkin epämiehekäs naisen rinnalla.
Niin muakin. Varsinkin jos naisella on matalampi ääni kuin mulla.