Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oiskoha tää jo liian lihaksikas.
Mitä vittua, ton on kyllä oltava äijä :D Tai on, ei tommoset kasvonpiirteet oo mahdolliset naisille vaikka ois kuinka paljon testoa koneessa.
Tosi realistista nuo bmi 18 naiset, joilla on valtavavan suuret rinnat :lol2:
Ei niissä nyt vartalotyyppinä sen enempää vikaa ole, kuin muissakaan, mutta eihän tuollaista vartaloa ole juuri kenelläkään. On jotenkin absurdia, että esimerkkinä kauniista vartalosta laitetaan kuva naisesta, joillaisia ei näe edes yhtä sadan naisen joukosta, lonkalta heitettynä, varsinkin kun konteksti on enemmän tai vähemmän se, että mikä sitten olisi kauneudessa vaihtoehto sille treenatulle vartalomallille.Mitäs vikaa valtavan suurissa rinnoissa on? Onhan tuolla muutenki hyvä runko.
Tosi realistista nuo bmi 18 naiset, joilla on valtavavan suuret rinnat :lol2:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012102216232507_vi.shtml
Tässä alkaa olemaan jo liikaa lihaa :D
Ite tykkään myöskin tuon Jacqueline "Jay" Fuchsin kondiksesta, ja enpä taida olla ainoa sitä mieltä kun voitti Arnold Amateurin 2012
Kova mimmi kyllä kun bodailun ohella boxailee!
katso liitettä 90876
Ei vittu. En sano tätä mitenkään vittuillessani, mutta etkö näe mitään epänormaalia siinä, että ulkonäköihanteeseesi pääsemiseen vaaditaan vuosia kovaa roinaamista? Ja sitten pidät miehiä munattomina kyniksinä, jos he pitävät sitä kondista epänaisellisena? Myös miesihanteesi ilmeisti on sellainen, että ei cbb massat enää riitä? Siinä vaiheessa, kun omat molempien sukupuolten ulkonäköihanteet vaativat roinaamista niihin päästäkseen on minun mielestä jo aika katsoa peiliin ja sanoa itselleen, että herää nyt jo saatana.
Mä voisin sanoa että liian lihaksikasta naista ei ole olemassakaan. Arvostan aina. Ainoa missä tulee miinusta on virilisaatio. Eli mikäli nainen ei enää kasvoistaan ole pätkääkää naisellinen niin sitten ei miellytä, mutta lihaksille annan siltikin rispektit.
Yleisesti voisin todeta huomioni vuosien ajalta pitävän aika hyvin kutinsa: naisten lihaksikkuus ja sen arvostaminen on usein summa summarum miehen lihasten kanssa: Mitä vähemmän lihaksia miehellä, niin sitä vähemmän niitä suodaan naisille. Sitten taas kun on isompi ja kovakuntoinen mies kyseessä, niin sitä enemmän miellyttää myös isot lihat naisilla.
Makuja on monia, ja mulle on aivan sama mitä muut ovat mieltä. Kaikkia ei kuitenkaan voisi koskaan miellyttää. Toiselle kun kumartaa niin toiselle pyllistää.
No mä voisin tähän nyt vastata että: Ei vittu. En sano tätä mitenkään vittuillessani, mutta etkö lukenut postejani laisinkaan?
Missä kohtaa kirjoitin että joku Jacqueline Fuchs olisi kauneusihanteeni ja juuri noin lihaksikas nainen olisi mun mielestä ihanteellisin? En missään. Alkuperäisessä postissani kirjoitin seuraavasti:
"Jayta" kehuessani annoin rispektit tuolle kurinalaisuudelle ja kovalle työlle. Kehonrakennus tuolla tasolla on äärimmäisen rankka laji, eikä kyseisen naisen miehistyminen tms. seikat vie pois arvostusta loppukondikselle.
Tuossa en myöskään hauku ketään miehiä "munattomiksi kyniksiksi" jos he pitävät ammattilaiskehonrakentajanaisien kondiksia epänaisellisina. Vai sanonko? Toisessa postissani jossa käsittelin miesten inhoa ja hyihyttelyä lihaksille, puhuttiin ylipäätään naisten lihaksikkuudesta ja siitä överi-ällöämisestä ja kauhistelusta, eikä todellakaan siitä että raskaan sarjan naiskehonrakentajien pitäisi olla kaikkien miesten mielestä ok juttu. Ei nyt tahallisesti tulkita näitä väärin...
Lisäkysymys: Mitenhän hemmetissä mun miesihanne liittyy keskusteluun siitä mitkä lihat on liikaa naisille? Olenko nyt paha ihminen jos CBB-fysiikat ei riitä, vaan ihailen raskassarjalaisia kehonrakentajia ja IFBB Pro -fysiikoita?
Mikäli näin on, niin mun varmaan pitää pyytää syvästi anteeksi kaikilta keitä makuni loukkaa. Olen varmaan ihan hirveä ihminen kun omat ukot on olleet näitä liian isoja kilpailevia kehonrakentajia/voimailijoita, ja pitäisi kai herätä, katsoa peiliin ja sanoa että "ei saatana".
Eiku...
:jahas:
Pääosin vaan ne hyihyttelijät ja yökkijät ovat, noh, kärjistetysti sanottuna miehinä epäonnistuneita yksilöitä ja jo ihan miestenkin omassa maailmassa altavastaajia, heikkoja, lyhyitä, laihoja jne.
Et suoraan sano sitä ihanteeksesi, mutta kyllä tuosta saa sen käsityksen, että unelmakondiksesi ei liene kovin kaukana tuosta?Italialainen naisbodari Mavi Gioia omaa upean kropan ja kauniit kasvot
katso liitettä 90798
katso liitettä 90796
katso liitettä 90797
No en tietenkään muistanut sanatarkkaan sinun käyttämiä sanavalintoja. Silti tämä sinun monisanainen kuvauksesi voidaan mielestäni aika osuvasti tiivistää lyhyesti "munattomaan kynikseen". Ja ei, en minäkään sanonut että tämä "Jay" olisi sinun kauneusihanteesi, vaan että samantyylinen kroppa olisi.
Et suoraan sano sitä ihanteeksesi, mutta kyllä tuosta saa sen käsityksen, että unelmakondiksesi ei liene kovin kaukana tuosta?
Ja kyllä myös miesihanne liittyy aiheeseen varsin vahvasti. Varsinkin kun juuri itse pohdit, että millaiset miehet pitävät lihaksikkaista naisista ja millaisista miehistä lihaksikkaat naiset pitävät.
Jos molemmat oma nais- ja miesihanne vaativat roinaamista niin siinä vaiheessa on syytä kyllä miettiä onko aina ollut sitä mieltä, vai onko ulkonäköihanteet hieman päässeet vääristymään. Eikä tämä siis ole tarkoitettu sinulle.
Haah! Tää oli oikeesti kyllä herttaisin posti pitkään aikaan, nyt virnistelen koko päivän :DItse en tykkää mistään epäaidosta...
Musta tässäkin on hyvän näköinen suomalainen ja treenattu nainen ja kaikki osat sopivassa suhteessa toisiinsa. :thumbs:
http://i190.photobucket.com/albums/z195/Rainora/Kuva064.jpg?t=1330804699
Lähinnä jätin ne kuvat pois, koska niistä ei käy ilmi että kyseisellä muijalla oikeasti on varsin kovat lihasmassat. En osaa sanoa onko niitä mahdollista hankkia naturaalina, mutta ainakin 90%:lle naisista ei varmasti ole mahdollista. Kieltämättä kasvot on edelleen naiselliset.Miksi jätit kuvaquotesta Larissa Reisin kuvat pois? Annoin esimerkkejä hyvistä lihaksikkaista kropista jossa mielestäni naisellisuus vielä vahvasti mukana eikä esim. virilisaatio ole päässyt tekemään tuhojaan. Larissa Reisin otin Fitneksen osalta malliksi, ja kehonrakennuksen puolelta kaivoin Mavi Gioian jotta vielä suurempi, mun mielestä "maksimaalinen lihasmassa" pääsee edustukseen. Molemmat hyviä, oma ihanteeni on enemmän tuota Larissa Reisin luokkaa, mutta ei tässä nyt ihanteista varsinaisesti puhuttu vaan siitä mikä on vielä hyvä ja mikä lihasmäärä sitten olisi liikaa. Nämä kaksi esimerkkiä olivat mun mielestä vielä hyviä ihan koko paketteina (kasvot mukaanlukien).
Mun ihanteet on varmaan lapsuudesta asti olleet huomattavan lihaksikkaita. Ensimmäiset ihastukseni kohteet ala-asteelaisen iässä olivat Dolph Lundgren (HeMan + Universal Soldier), Rambosta Sylvester Stallone ja Terminatorista Iso-Arska. (Naisista ihailin Sabrinaa ja Samantha Foxia.)
En sitten tiedä missä kohtaa ne on "vääristyneet" kun pienestä pitäen olen tykännyt moisista. Mä en näkisi että on olemassa jotain oikeaa ja väärää makua, ihannoidaanhan sitä sairaalloisen laihoja ja anorektisia huippumalleja kuten myös sairaalloisen lihavia naisia (300-400kg), loppuun piestyjä ja kokoon kuivatettuja kestävyysurheilijoiden kroppia (maratonarit jne) ja samaan hengenvetoon HCBB-lihamörköjä. Makuja on monia. Se mikä on terveellistä onkin sitten taas eri asia, eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa mikä jonkun mielestä näyttää hyvältä.
On tähän ketjuun jo muutenkin esitetty hieman absurdeja yhtälöjä = osa vaatii naiselta siroutta ja hoikkuutta, pientä ja hentoa vartaloa, mutta samaan hengenvetoon tykätään isoista rinnoista. Normaalisti niitä ei esiinny samassa kropassa, ja aika monien "ihannevartalossa" on epäaitona lisukkeena silikonirinnat (itse tykkään, eli ei ongelmaa mutta kunhan totean).
Lähinnä jätin ne kuvat pois, koska niistä ei käy ilmi että kyseisellä muijalla oikeasti on varsin kovat lihasmassat. En osaa sanoa onko niitä mahdollista hankkia naturaalina, mutta ainakin 90%:lle naisista ei varmasti ole mahdollista. Kieltämättä kasvot on edelleen naiselliset.
Toki jos olet aina tykännyt lihaksikkuudesta niin kaippa se silloin on ihan ok, koska oikeaa ja väärää makuahan ei ole niinkuin sanoit. Monella tuppaa vaan podauksessa iskemään vauhtisokeus ja jossain vaiheessa huomaa tavoittelevansa kondista, jota ennen piti jopa rumana.