Liialliselle hikoilulle loppu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalmaaja
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite kans hikoilen paljon, johtunee varmaa siitä ku on paljon lihasmassaa ja sit vielä tuota rasvakerrostakin :/
On se ärsyttävää ku kävellessä/pyöräillessä kouluun ei viittis pitää reppua selässä, koska sit on taas jo selkä märkänä :( Täl hetkellä oon 185cm/148kg, tarkoitus ois vetästä paino johonkin 100-110kg ni ois hyvä, eiköhän se hikoilukin sitten vähene.

Faijalta varmaan oon periny tän, ku sekin hikoilee suunnillee pikkusormen liikuttamisesta. Se on tosin laiha ja huippukuntonen, mut kuitenkin.

Snowbe sanoi:
...Faijalta varmaan oon periny tän, ku sekin hikoilee suunnillee pikkusormen liikuttamisesta. Se on tosin laiha ja huippukuntonen, mut kuitenkin.

Jep,jep. Mullakin kulkee suvussa. Hikoilulle on varmasti miljoona syytä, mutta on myös lukuisia keinoja vähentää sitä.

Itse tuli myös hikoiltua paljon salin ulkopuolella. Päätin sitten kokeilla huvikseni kreatiinin pois jättämistä palautusjuomasta. Ja voin sanoa, että omalla kohdallani tämä on toiminut todella hyvin. Ei tule enää koulussakaan hikoiltua paljon yhtään.

Itselläni kävi myös mielessä tuo kreatiinin vaikutus hikoiluun, tuntuu ainakin kusettavan lähes yhtä paljon kuin muutama bisse

Myös tuo sosiaalisten tilanteiden hallinta taitaa meikeläiselläkin vaikuttaa hikoiluun. Outoa kyllä sinänsä se, että esiintyminen sadalle+ ihmiselle ei meikeläisellä aiheuta kuin pari perhosta, mutta kauppaan lähteminen voi pistää kämmenet hikoamaan, prkl

Minulla väheni hikoilu todella paljon kun lisäsin kasvisten syöntiä, muutama hedelmä, porkkanaa jne. päivässä auttoi kummasti.

Mikähän halvempi deodorantti kestäis kans pitempään?

Ite käytän Nivean Roll On deodoranttia, "Fresh, natural freshness Mild Care" se on edullista ja pitää kainalot tuoksuttomina.

Pakko kaivaa vanha ketju esille ja nauraa paskasesti päälle. Tätä nykyä reippaat 35kg laihempana on hikoilu lähes loppunut kokonaan :wtf:. Paitsi lajitreeneissä.

Oikeastaan käännekohta oli se kun vaihtoi tuon puntinkolistelun kamppailulajeihin ja sitäkautta paino suorastaan suli silmissä about 30-35kg.

Nykyään on aina kylmä, hrrr =) Mutta ei voi valittaa.

t.Entinen salin hikisin mies, nykyinen kylmääkin kylmempi kalkkuna.

Kainalot on hikoillu aina ihan älyttömästi vaikkei tekiskään mitään. No onneks kokeilin absolut torria, ni loppu kyl se ongelma!! 10+ sille aineelle! Laitan sitä sillon tällön kainaloon, kun alkaavat taas hikoilla. Eli 1-2 kertaa 2 viikossa. Alussa useemmin joutu laittamaan.

Toinen purkki jo menossa, eka kesti karkeasti arvioiden puol vuotta, joten ei ainakaan kalliiks tule =) ehottomasti kokeilemisen arvoinen!

Kainalot on hikoillu aina ihan älyttömästi vaikkei tekiskään mitään. No onneks kokeilin absolut torria, ni loppu kyl se ongelma!! 10+ sille aineelle! Laitan sitä sillon tällön kainaloon, kun alkaavat taas hikoilla. Eli 1-2 kertaa 2 viikossa. Alussa useemmin joutu laittamaan.

Toinen purkki jo menossa, eka kesti karkeasti arvioiden puol vuotta, joten ei ainakaan kalliiks tule =) ehottomasti kokeilemisen arvoinen!

Niin ja mistäs tuommoista?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On se kyllä kun ei tarvii kun koulunpenkillä istua se 45min --> selkä, kainalot ja ränni aivan märkänä. :(

Apteekista saa. En oo varma, mutta 13 euroo tais olla. Ei kyllä yhtään liian kallis tuollasesta pelastus-ihme-aineesta :o

Apteekista saa...

E. hidaas

Joo apteekista sai, mutta viimeksi kun kävi niin apteekkari sanoi että sen valmistus on lopetettu.
Voi hitsi :wtf: Joutuu varmaan käymään pari purkkii itelle varastoon, en nimittäin kyl enää ilman tuota ainetta jaksas olla. Ite kävin joskus 1kk sitten hakemassa, ja sillo oli hyllyssä vielä useita purkkeja...

Triple Dry ajaa saman asian...

Pakko kaivaa vanha ketju esille ja nauraa paskasesti päälle. Tätä nykyä reippaat 35kg laihempana on hikoilu lähes loppunut kokonaan :wtf:. Paitsi lajitreeneissä.

Oikeastaan käännekohta oli se kun vaihtoi tuon puntinkolistelun kamppailulajeihin ja sitäkautta paino suorastaan suli silmissä about 30-35kg.

Nykyään on aina kylmä, hrrr =) Mutta ei voi valittaa.

t.Entinen salin hikisin mies, nykyinen kylmääkin kylmempi kalkkuna.

Paljonko oot pitkä ja mitä painoit sillon ku hikoilutti? ...jos oikein reilusti ylipainoa, ni kyllähän se pistää hikoiluttaa.

Itellä kainalot on märkinä lähes aina, muuten ei tuo hikoilu vaivaa. Oon myös havainnu, että kovan "treeniputken" aikana hikoiluttaa keskimääräistä enemmän, eli oiskohan asialla jtn tekemistä palautumisen kanssa...

Triple Dry ajaa saman asian...

Todellakaan Triple Dry:sta ei ole Absolut Torrin korvaajaksi. Tuo Absolut torr on selkeesti vahveempaa ja onkin kyllä tehokasta. Ainoa ongelma tuossa Absolut Torrissa on tuo, että ainaki itellä kutiaa kainalot ilkeesti sen jälkee ku tuota tököttiä on laittanu(sen vuoksi en laitakaan ko. ainetta ennen nukkumaan menoa).

Todellakaan Triple Dry:sta ei ole Absolut Torrin korvaajaksi. Tuo Absolut torr on selkeesti vahveempaa ja onkin kyllä tehokasta. Ainoa ongelma tuossa Absolut Torrissa on tuo, että ainaki itellä kutiaa kainalot ilkeesti sen jälkee ku tuota tököttiä on laittanu(sen vuoksi en laitakaan ko. ainetta ennen nukkumaan menoa).
Itse ainakin olen tullut näille vahvemmillekin antiperspiranteille osittain immuuniksi. Tuota Triple Dryta aloin ensin käyttämään, mutta kolmessa kuukaudessa teho alkoi hiipua ja lopuksi hiki vuosi läpi, kuin halvoilla markettidödöillä. Absolut Torrillakin teho on osittain hiipunut, mutta toimii silti lähes täydellisesti.

Tuohon kutinaan/poltteluun auttaa muutama juttu.
1. Älä lisää Absolut Torria samana päivänä, kun sheivaat kainalot
2. Rasvaa kainalot ~tunti ennen suihkussa käyntiä (ko. tökötti kuivattaa ihoa helvetisti) ja pese kainalot normaalisti suihkussa.
3. Levitä vain täysin kuivalle iholle
4. Kuivata kainalot mahdollisimman nopeasti levittämisen jälkeen vaikkapa vain puhaltamalla suullasi. Ei vie montaa puhallusta.
5. Levitä juurikin ennen nukkumaan menoa. Hikoilu on silloin vähäisimmillään.

Ostin tuota tököttiä tänään ja levitin. Kutiaa kyllä makiasti :)

Katsotaan onko mihinkään. Itse olen sitä kuuluisaa mallia jolla on paidassa aina kämmenen kokoiset läntit huolimatta siitä onko kuuma vai ei. Riittää, että istun koneella 5min niin kainaloista valuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom