Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla tuli todella paljon hikeä Polkan jälkeen. Kevensin tunnelmaa ravistamalla tukkaani niin, että hikeä lensi kaikkien päälle. Päälle nauroin rehevästi.EeDee sanoi:Onkos kellään omakohtaista kokemusta siitä botuliinista? Itse hikoilen kauheesti naamasta ja otsasta, muu hikoilu ei häiritse. Hikoilu on perinnöllistä(isäkin kova hikoileen). Ja painoakaan ei liikaa ole.
Nuo vanhojen tanssitki on tulossa ja ei ole kovin mukavaa jos siellä pitää naama ja otsa ihan hiessä tanssia kun muut oppilaat ei hikoa juuri ollenkaan.
Eli olen kiinnostunut tuosta botuliinihoidosta, se ainakin auttaisi varmaankin. Onkohan siihen ikärajaa kun ikää on minulla 17.
Onkohan naaman ja otsan hikoiluun olemassa muita vaihtoehtoja kuin tuo botuliini kun se ei ihan halpaa kumminkaan ole.
Toivottasti joku viitsii vastata.
rosie sanoi:Et ole ainoa. Samat probleemat ja itseä ärsyttää vaikka vanhetessa on oppinut tajuamaan ettei toi kiinnosta/haittaa oikeesti ketään. jotkut jopa pitävät sitä sulosena vaikka ite tota ei voi tajuta.
metalman sanoi:Itelläkin lähti salviat käyttöön eilen. Mites te ootte annostellu ko. litkua? Mulla on nestemäistä luontaistuotekaupasta ostettua sydeemiä jossa annostelu on n. 10-20 tippaa 3x päivässä. Oon ottanu nyt parikymmentä tippaa aamulla, päivällä ja illalla..
Ainakaan nyt just tällä hetkellä ei oo hiki joten ehkäpä tästä tosiaan on jotain hyötyä! Mulla ainakin elämänlaatu paranee aika hyvin jos tää röppö tosiaan toimii.
metalman sanoi:Mutta en sitten tiedä että onko tuo enemmän sosiaalista vai lämpöön liittyvää, sillä pystyn rentoutumaan uusienkin ihmisten seurassa aivan täysin, JOS on viileää. Mutta sosiaalinen tilanne + kuuma ilma = Helvetti.
Kysymykseen en osaa vastata, mutta itse käytin tansseissa sellasia über tyylikkäitä valkosia hansikkaita niin että se käsien hikoilu ei haitannut mua tai tanssiparia :]Hippinakki sanoi:Mikä voisi auttaa kämmenien hikoamiseen? Tuo vaiva on luultavimmin todella kiusallinen kun on vanhojen tanssitkin tulossa. Eli siis minulla on kämmenet koko ajan märät.
L0b0 sanoi:Siksi kysynkin; Onko mahdollista hidastuttaa omaa aineenvaihdutaa? Jos on, niin miten?
Ota selvää onko tanssiparilla käsineitä/laita ite käsineet käteen.Hippinakki sanoi:Muutkin näemmä hikoavat paljon. Luulin olevani ainoa.
Mikä voisi auttaa kämmenien hikoamiseen? Tuo vaiva on luultavimmin todella kiusallinen kun on vanhojen tanssitkin tulossa. Eli siis minulla on kämmenet koko ajan märät.