Juu, jonku aikaa on tullu luettua sivusta foorumia. Nyt ajattelin rekisteröityäkin. Ja sitten asiaan;
Oi herranenaika sentään! Jos olisin aiemmin tiennyt kohtalotovereista, ei olisi tarvinnut kärsiä yksin. Luulin jo, että olen ainoa tällainen hikipossu :hyvä:
Kainaloista ja käsistä hikoilen, muualta hikoilu on sitten normaalia. Todella kuumalla kesäkelillä tuo pyrstökin hikoilee sikamaisesti :D Ja yleensäkin tuntuu, että on aina niin hemmetin kuuma olo, vaikka muilla jo vilunväreitä alkaa tulla.
Itsellä ylenmääräinen hikoilu alkoi jo n.10 vuotta sitten. (Tätä nykyä on vähentynyt. Nyt olen jo
< hikipossu
) Todella noloa kun kainalot aina hiestä märkänä ja kädet hikoo, vaikka olisi pakkasta ja toppatakki päällä bussipysäkillä odottelee. Joskus hiki lentää kainaloista kun sohvalla makaa.
Sosiaalisista tilanteista en oikein tiedä, kun näyttää olevan mielentilasta kiinni tuo hikoilu, joskus lentää ja joskus ei. Ja kahden tunnin mittaisia puheita/esityksiä on tullut pidettyä satakuntaiselle salille ja pisaraakaan hikeä ei ole tullut eikä edes ahdistanut puheen aikana, joka oli hieman outo kokemus ja toi lisää voimia/puhtia siihen että kyllä tämä hikoilu-episodi joskus loppuu.
Tähän mennessä olen selvinnyt, hyvin pitkälti sen ansiosta, että ei enään kiinnosta vaikka hiki lentäisikin. Senkun lentäkööt. Jos joku siitä mainitsee niin mitä sitten. Jos tulee vittuilua, niin ainahan voi tarttua pillistä kiinni ja ojentaa. Sen jälkeen ei vittuilua enää tule, vaan asiallista kommenttia :whip:
Pitääpäs koittaa noita dödöjä mitä täällä mainostettiin ja tota salviaa vai mitä se nyt olikaan. Jospa niistä jotain apua olisi kuumille kesäpäiville