Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää kiinnostaa itseänikin, salillakin aina paita kastuu kun päästä valuu hiki vesiputouksen lailla:Dideoita miten saada vähennettyä päästä valuvaa hikeä ?
Kyllä voi käyttää, ite käytän yleensä jotain aina lisäks.Voiko tämän kanssa käyttää muuten dödöä jos haluaisi?
Pään hikoiluun auttaa ainaki aika selkeesti painon pudotus =D (jos siis ylipainoinen). Itellä ainakin vähentyny murto-osaan hikoilu verrattuna mitä se oli huonommalla ruokavaliolla ja yli 10kg painavempana...
Ja muutenkin kehossa on aivan eritavalla nestettä, kun elopainoa on enemmän. Ja tähänhän myös taas ruokavalio puuttuu peliin, miten turvoksissa haluaa olla =)Eiköhän se ole suoraan painoon liitettävissä... Enemmä painoo liike tarvii enemmän energiiaa ja sitä kautta :o
Minä en kyllä usko tuohon. Itse olen aina ollut hoikassa kunnossa, kuntokin suht hyvä, mutta silti hikoilen niin maan perkeleesti ja joka paikasta... päästä, selästä, kainaloista ja kämmenistä erityisesti.Eiköhän se ole suoraan painoon liitettävissä... Enemmä painoo liike tarvii enemmän energiiaa ja sitä kautta :o
Minä en kyllä usko tuohon. Itse olen aina ollut hoikassa kunnossa, kuntokin suht hyvä, mutta silti hikoilen niin maan perkeleesti ja joka paikasta... päästä, selästä, kainaloista ja kämmenistä erityisesti.
Ja pakko vielä sanoa että kyllä vituttaa.
Täysin paskapuhetta, tai ainakin osittain:D Itellä painoa velä vuosi sitten 110 kg ja hikoilin kun sika, tällähetkellä painoa 85 kg ja kas kummaa sama sika se siellä salilla hikoilee kun ennenkin. Tosin nykyään voi jo paskalla istua hikoilematta mut ei se paljoa lohduta:(Eiköhän se ole suoraan painoon liitettävissä... Enemmä painoo liike tarvii enemmän energiiaa ja sitä kautta :o