Liialliselle hikoilulle loppu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalmaaja
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vois ostaa seuraavan kerran toto Absolut Torria, jos on kerta vahvempaa ja testata.

Onko kämmenten hikoilun poistamiseen jotain keinoa? Todella ikävää esim kättelytilanteissa eikä tyttökaveriakaan viiti pitää kädestä. Sinänsä ihme juttu, että kämmenten kostuminen ei liity mitenkään jännitykseen, vaan nytkin tätä kirjotettaessa kämmenet kiiltää hiestä.

No niin, nyt tässä on oltu tämä päivä ilman dödöä ja voi sanoa, että tuo Absolut Torr todellakin toimii kuten luvattu. Aamupäivän istuin koneella tehden työtehtäviä ja päästä kyllä valui hiki, mutta kainalot pysyivät kuivana.

Koitin vielä onneani ja menin paksu takki päällä asioille eikä mitään ongelmia kainaloiden kanssa. Tämä pelastaa kyllä aivan helvetisti ainakin omaa nahkaani (ja hajua).

Laitoin ainetta eilen ennen nukkumaanmenoa. VIRHE! Yöllä oli pakko mennä pesemään kainalot, sillä polte oli ihan helvetillinen eikä nukkumisesta tullut mitään.

Suosittelen kyllä kaikille joilla on ongelmia pysyä päivä raikkaana kovasta dödönlaitosta huolimatta!

Voiko tämän kanssa käyttää muuten dödöä jos haluaisi?

Joskus kysyin ihotautilääkäriltä, että mikä auttais normaalia voimakkaampaan hikoiluun niin kysyi ekana, että käytänkö tommosia antiperspirantteja, jotka justiinsa tukkii hikirauhaset ja sanoi, että lopeta. Eli jostain sen lämmön pitää poistua ja jos ei kainaloista niin sitten se lisää muun kropan hikoilua.

Toinen mitä se suositteli oli säännöllinen uiminen, jotenkin auttaa kehon lämmönsäätelyä en muista tarkalleen. En tosin itse ole säännöllistä uimista päässyt koittamaan.

jos jollekulle tuo päästä hikoaminen on ihan oikeasti iso ongelma, niin jostain luin että sen lievittämiseen käytetään botoxia. Ihan näin radikaaliin toimenpiteeseen en kyllä itse ole valmis =)

Voiko tämän kanssa käyttää muuten dödöä jos haluaisi?
Kyllä voi käyttää, ite käytän yleensä jotain aina lisäks.

Kämmenien hikoiluun tuota Absolut Torria voi myös käyttää, mutta en tiedä miten tepsii, en oo kokeillu. Itellä ainaki kämmenet hikoilee aivan älyttömästi ja tarkotus saada sekin loppumaan, vaatekaapissa oottaa sitä varten tehty masiina =) Sen koneen periaatteena on sähkö+vesi...

Pään hikoiluun auttaa ainaki aika selkeesti painon pudotus =D (jos siis ylipainoinen). Itellä ainakin vähentyny murto-osaan hikoilu verrattuna mitä se oli huonommalla ruokavaliolla ja yli 10kg painavempana...

Pään hikoiluun auttaa ainaki aika selkeesti painon pudotus =D (jos siis ylipainoinen). Itellä ainakin vähentyny murto-osaan hikoilu verrattuna mitä se oli huonommalla ruokavaliolla ja yli 10kg painavempana...

Eli taas yksi syy lisää karistaa liiat läskit! :hyvä:

Mulla tota hikoiluvaivaa on ollu iät ja ajat, etenkin nuorempana oli noloa, ku käveli kouluun, niin hiki valui ekalla tunnilla noroina naamalla ja sama homma edelleen, jos vaikka joutuu ottamaan muutaman juoksuaskeleen ehtiäkseen junaan.

Pitää nyt ihan ajatuksen kanssa seurata väheneekö hikoilu, jos ja kun paino tippuu, ja jos ei, niin sitte otetaan Absolut Torr tai muut apukeinot käyttöön.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en ole koskaan ollut läski, mutta totta se näköjään on, että nyt kun olen luuranko, niin on se hiki tiukassa... voi että se on tiukassa. Ennen ei olisi ollut puhettakaan, että käyttäisi samaa treenipaitaa enemmän kuin yhden kerran. Nykyään voi huidella 2-3x ennen pesua.

Eiköhän se ole suoraan painoon liitettävissä... Enemmä painoo liike tarvii enemmän energiiaa ja sitä kautta :o
Ja muutenkin kehossa on aivan eritavalla nestettä, kun elopainoa on enemmän. Ja tähänhän myös taas ruokavalio puuttuu peliin, miten turvoksissa haluaa olla =)

Eiköhän se ole suoraan painoon liitettävissä... Enemmä painoo liike tarvii enemmän energiiaa ja sitä kautta :o
Minä en kyllä usko tuohon. Itse olen aina ollut hoikassa kunnossa, kuntokin suht hyvä, mutta silti hikoilen niin maan perkeleesti ja joka paikasta... päästä, selästä, kainaloista ja kämmenistä erityisesti.

Ja pakko vielä sanoa että kyllä vituttaa.

Kärsiikö joku muu aamuhikoilusta? Itselläni noin viisi minuuttia sen jälkeen kun herään, kainaloista pukkaa sellaista hikeä että.... Ehkä liittyy jotenkin siihen, että elimistö ikään kuin "käynnistyy"?

Minä en kyllä usko tuohon. Itse olen aina ollut hoikassa kunnossa, kuntokin suht hyvä, mutta silti hikoilen niin maan perkeleesti ja joka paikasta... päästä, selästä, kainaloista ja kämmenistä erityisesti.

Ja pakko vielä sanoa että kyllä vituttaa.

Sitten sulla on piilorasvaa! :lol2:

Jooh uusi hikipossu ilmoittautuu tänne :D. Salilla hiki lentää niin pahasti, että pitkähihaisen alla olevan t-paidan saa vääntää kuivaksi treenin jälkeen. Kotona oleskelen aina pelkissä boxereissa, sukissa ja joskus hihattomassa paidassa. Ei yksinkertasesti pysty olemaan vaatteet päällä kun tulee niin saakelin kuuma.

Sitten eräs asia mikä ärsyttää on esiintymistilanteet, aina kun pitää mennä jonnekin yleisön eteen pitää puhetta/esiintymään tulee ihan pirun tukala olo ja tunnen oikein kun hikipisarat valuu otsalta(kaljukun olen vielä niin näkyy selvästi). Se lisää vielä tukalaa oloo kun joutuu pyyhkimään hikee ja tietää että kaikki tuijottaa. Tämä tapahtuu vaikka olisin ollut 2 vuotta samalla luokalla ihmisten kanssa ja opiskelen vielä hoito-alalle.

Vuorovaikutustilanteissa taas ei ole mitään ongelmaa. Kaippa sitä vaan on niin esiintymispelkoinen ja silti olen mennyt joka esityksiin mihin on pitänyt mennä, koskaan en ole jänistänyt. Vapaaehtoisesti en kyllä esitelmiä/puheita tule varmaan koskaan pitämään.

Täysin paskapuhetta, tai ainakin osittain:D Itellä painoa velä vuosi sitten 110 kg ja hikoilin kun sika, tällähetkellä painoa 85 kg ja kas kummaa sama sika se siellä salilla hikoilee kun ennenkin. Tosin nykyään voi jo paskalla istua hikoilematta mut ei se paljoa lohduta:(

Erityisesti jalkareenin jälkeen on paita kun vedessä uitettu, muutenkin tulee helposti hikoiltua...lisäks ilmeisesti johtuen proteiinin korkeasta määrästä reenipaita tuoksahtaa hieman pistävältä:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom