Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mitä nyt voi odottaa kun kehonrakennuspalstalla puhutaan liikalihavuudesta?Se on hyvä että kenelläkään ei mopo keuli tässä ketjussa.
Ei mulla lihavia tai muita vastaan mitään ole, mutta eikö lentäessä oikeasti voisi ostaa 2 paikkaa, jos ei sille yhdelle istuimelle mahdu? Oli sitten bodari tai löysä.
Näistä terveysongelmista ja niiden vaikutuksesta painoon, kumpi tuli ensin sairaus vai ylipaino?
Mä tarkoitin tolla mun kommentilla sitä, että jos jollain on oikeuksia ni sit kai automaattisesti muilla on velvollisuuksia.Vai onko?
Joutuuko siitä nykyään maksamaan?Kyllähän sen eturivin- tai exit-paikan voi nykyäänkin ostaa, ainakin Finnairilla.
Tosin lisää leveyttähän sillä ei tule mutta lisää jalkatilaa
Kyllähän sen eturivin- tai exit-paikan voi nykyäänkin ostaa, ainakin Finnairilla.
Tosin lisää leveyttähän sillä ei tule mutta lisää jalkatilaa
Mitäpä seuraavaksi? Pitääkö ravintoloiden alkaa valmistamaan isompia annoksia kun läskeillä ei tule maha täyteen niistä samallalailla kuin normi-ihmisillä?
Mitäpä seuraavaksi? Pitääkö ravintoloiden alkaa valmistamaan isompia annoksia kun läskeillä ei tule maha täyteen niistä samallalailla kuin normi-ihmisillä?
Lihavien aggressiota moinen väite.Se on hyvä että kenelläkään ei mopo keuli tässä ketjussa.
Joutuuko siitä nykyään maksamaan?
Kouluruuasta karsiminen on kyllä suuri erhe. Vaikkakin tarjottu ruoka täyttää jotkut standardit, silti itsekin aikanaan lukiossa tuli käytyä konditoriassa kun koulussa oli tarjolla taas sitä samaa perseen makuista läskisoosia jolle vain annetaan eri nimi sen mukaan onko siinä vähän paprikaa tai herneitä.
Juu, ja kun olin hesellä duunissa, niin välillä kyllä kuvotti ne "läskiperheet". Isä, äiti ja pienet lapset kaikki melkoisia pulleroita ja sitten porukalla ostetaan mega-ateriaa. Mietin vain pienessä päässäni, että mitä ihmettä ne vanhemmat ajattelevat.
Kyse on kasvatuksesta ja siitä mitä kotona opetetaan syömään.
...
Mulle LÄÄKÄRI sanoi etten voi laihtua vaikka lopettaisin syömisen ennenkuin lääkitys on kohdallaan.
Jos ette usko niin käykääs kilpparifoorumilla kyselemässä.