On totuttu syömään omien mielitekojensa mukaan, joka ei usein pidä sisällään maksalaatikkoa, pinaattilettuja tai hernekeittoa.
Mäkkärin jonot täyttyvät ruoka-aikaan peruskoululaisista (tiedän, kun siellä olen usein itsekin lounaalla
).
Mitä mä oon kattonut ihmisten ostoksia aikanaan kaupan hommissa, ei tosiaankaan tarvinu ees katsoa ihmistä, ku pysty jo ostoksista päättelemään sen ulkonäön. Tietyillä asiakkailla kun ruokavalio tuntu koostuvan valmisruuista, ranskalaisista, makkaroista ja leivonnaisista, toisilla taas oli kasviksia ja rahkaa ja kokolihaa, (=esim sisäfilettä)
Siinä oli asiakasryhmien keskipainossa ehkä 30 kilon ero. Surullista että noi epäterveelliset ja lihottavat ruuat maksaa nii paljo vähemmän kuin vähärasvainen ja hyvillä ravintoarvoilla oleva ruoka, ja ne varsinkin paremmanmakuiset sellaiset. Lihavuus ja vähävaraisuus kulkee varsinkin maailmalla, mutta myös suomessa käsi kädessä. Jep, jos maailma olisi reilu ja epäterveellinen ruoka ei lihottaisi kävisin itse varmaan 3 kertaa viikossa ählypizzeriassa kinkkupizzalla, nyt kun maailma ei oo reilu, ni näin ei voi tehdä, kun en halua painaa 150 kiloa. Sensijaan täytyy syödä kouluruokaa, salaatit sieltä, proteiinia paljon ja huolehtia kuitujen saannista aamupuuron muodossa. Myönnetään että ruokavalio kosahtaa pitkälti siihen että viikonloppuna pitää viinaksia nauttia. Noh, kohta tipaton tammikuu ja siitä voi sitten jatkaa hyvin mielin helmikuulle, ja miksei vaikka vieläkin pidemmälle.
Tää on valintojen maailma, jos sitä haluaa kuolla 20vuotta ennenaikojaan ja mässäillä, eikä koskaan saada naisia, saa mun mielestä nii tehdä, mä en siitä halua maksaa, mutta toisaalta vähän yksioikoista sanoa että läskit nyt kauheesti kuormittaisi terveydenhuoltoa, kunnon läski ei kerkeä elämään niin vanhaksi että oisi 5vuotta dementikko-osastolla kuten terveysajattelijat kerkeää olemaan.
e: tottakai tuplapaikoista lentokoneissa pitää maksaa. mutta sitä ihmsiten kauheaa läskivihaa mä en ymmärrä, eihän nykysin myöskään vammasia tai homoja tai muita erityisryhmiä kukaan vainoa. Samanlaisia ihmisiä ne on ne 130kiloset kulkijat ku muutkin. Ei se oo varmaa helppoa olla yltiöläski.