Ei jumalauta, mä lähden kahville, tää on ihan uskomatonta. Sun lekuriskin tietää, että totta helvetissä ihminen menettää painoaan jos se ei saa energiaa mutta samalla kuluttaa, ellei se sitten pistänyt sua carboniittiin lopettaen elintoiminnot lähes kokonaan. Siltikin, vaikka olisit syväjäässä, et tule sieltä ainakaan lihavampana takaisin koska energiaa ei synny tyhjästä, se on mahdotonta. Vai onko näissä läskeissä jotain antimateriaa?Mutta jos minä lihoin 10 kg kahdessa kuukaudessa, niin joku muu voi samalla päätyä myös paljon järkyttävimpiin lukuihin. Kilpparisairauksissa lihomiset on usein 30-50kg. Ja tämäkään ei siis koske kaikkia kilpparisairaita, toiset laihtuu vaikka mitä söis. Elimistö ei vaan pelaa.
Mulle LÄÄKÄRI sanoi etten voi laihtua vaikka lopettaisin syömisen ennenkuin lääkitys on kohdallaan.
Jos ette usko niin käykääs kilpparifoorumilla kyselemässä.
Lääkäri voi toki olla ovela ja manipuloida potilasta kertoen, että sun pitää syödä. Syöminen on terveellisempää vaikka hieman painoa tulisikin jos verrataan todelliseen nälän näkemiseen. Mutta sairas lihominen ei ole enää terveellistä. Edes sun LÄÄKÄRI ei voi kumota fysiologisia faktoja.