Minä oon ollut lentoemäntänä ja tosiaan varauloskäyntien kohdalla ei voi pahasti ylipainoinen henkilö istua. Oon joutunut ohjaamaan ihmisiä pois ko. paikoilta ja onhan se vähän ikävää perustella, että kun oot liian läski. Mutta ei auta, niin on vaan tehtävä. Todellakin erittäin ylipainoisen ihmisen pitäisi varata kaksi paikkaa itselleen lentokoneeseen. On nimittäin rivillä kuin rivillä turvallisuusriski, että käytävän puolimmaisessa istuimessa istuu henkilö, joka ei välttämättä pääse siitä nopeasti pois. Toisaalta jos onnettomuustilanteessa tämä henkilö menisi vaikka tajuttomaksi, niin siitä yli on hieman hankala muiden loikkia. Ylipainoiset ihmiset kuitenkin järkiään tykkäävät istua käytävän puolella, koska siihen mahtuu parhaiten. Se sitten taas vaikeuttaa lentoemännän työtä, kun tyyppi pursuaa siihen käytävän puolelle. Lentoemännällähän on muitakin tehtäviä kuin tarjoileminen ja suurin osa niistä liittyy siihen turvallisuuteen. Parasta siis olisi, kun ylipainoiselle olisi ikkunan puolella kaksi paikkaa, joilla voisi istua rauhassa. Käytävän puolella istuvat pitkät ihmiset ovat muuten myös turvallisuusriski, koska heidän ylitseen on myös hankala päästä ja he työntävät aina jalkansa käytävälle. Pitkä ihminen myös loukkaa itsensä onnettomuustilanteessa helpommin, koska ei pääse mitenkään penkkien välissä turvalliseen asentoon.