Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saa kisoissa, mut asiallahan ei oo merkitystä ellei kisaa. Kehittää silti samanlailla.
Heh, kiitti! Joo, kyllä moni muukin mulle sanoi ton kisan jälkeen et näytti siltä, että peli on pelattu jo 30 kohdalla. En kyllä itekkään tiedä miten sitä pysty napsimaan lisää niitä toistoja. Ote olisi kyllä vielä pitänyt paljon kauenminkin eli siitä ei ainakaan ole kiinni etteikö pystyisi parempaankin. Tän suorituksen jälkeen mä oon kyllä vakuuttunut siitä, että myötäote on ainakin mulle paljon parempi ote tähän toistoleuanvetoon.Mitä helvettiä :D? Vähänkö hyvin jaksoit vetää tossa. Vedit vaa joku 10+ toistoo lisää, vaik olin jo ihan varma, et peli oli menetetty. Myötäotteesta myös plussaa. Nii harvoin näkee myötäotteella vedeltävän, ja ite arvostan syystä tai toisesta sitä enemmän. Varmaan siks, et suurimmalle osalle ihmisistä se on paljo vaikeempi ote.
Kiitti.onnea vaan! aikalailla samoilla linjoilla. turha miettiä sitä ihan maksimitasoa. se ykkösen kakkosen onnistuminen on usein pienestä säkästäkin kiinni. moni asia pitää olla kohillaan.
tee hetki perusvoimasekaista maksimia. eli ainaki parilla toistoalueella per treeni tyyliin 3x3, 3x8. lyhyt aika seuraavaan kisaan kuitenki, joten suosittelisin keskittyyn voimasuuntaseen kestovoimaan intervalleilla suht ajoissa tässä jo. lisäpainoilla semmosia alle 20 toiston nättejä sarjoja myös.
Ite en ala niin kamalasti tän homman kanssa hifistelemään, varsinkin kun omapaino on tarkoitus pitää hyvin pitkälti samana. Toki se on ihan totta, että se omakin paino voi kilolla tai kahdella heittää päivästä ja syömisistä/juomisista riippuen. Mua ei henk.koht. kauheasti haittaa, vedänkö 20 kilon lisäpainoilla vitosen 129-kiloisena vai 131-kiloisena, kun tää on kuitenkin ihan yleis-/apuliike omissa jumpissa. Kuitenkin kehitys on selkeää, jos 7,5 kilon vitosesta tonne mennään, vaikka oma kehonpaino sahais tossa +-2 kiloa-haarukassa.Tästä oli jo kerran aiemmin, mutta en ymmärrä miksi mittailla kehitystä lisäpainon määrällä eikä kokonaismassalla mikä se oikeasti nostettu paino ja tehty työ. Punnitsen aina ennätystä yrittäessä itseni vyö tyhjänä ja siihen limput sitten tulee päälle ja kokonaispaino on se ennätys aina.
En tarkoita tuollaista pientä vaihtelua vaan jos esim. 100 kiloisena vetää 40kg lisäpainolla ykkösen ja joskus myöhemmin 120kiloisena saman 40kg lisäpainon, niin kyllä siinä leuanvedon tulos on parantunut 20kg.Ite en ala niin kamalasti tän homman kanssa hifistelemään, varsinkin kun omapaino on tarkoitus pitää hyvin pitkälti samana. Toki se on ihan totta, että se omakin paino voi kilolla tai kahdella heittää päivästä ja syömisistä/juomisista riippuen. Mua ei henk.koht. kauheasti haittaa, vedänkö 20 kilon lisäpainoilla vitosen 129-kiloisena vai 131-kiloisena, kun tää on kuitenkin ihan yleis-/apuliike omissa jumpissa. Kuitenkin kehitys on selkeää, jos 7,5 kilon vitosesta tonne mennään, vaikka oma kehonpaino sahais tossa +-2 kiloa-haarukassa.
Ah, aivan. Tottakai tollanen iso lisäys kehonpainossa on syytä noteerata. Muutenhan tässä sais pitää 180-kiloista voimamiestä heikkona, joka vetää muutaman leuan pelkällä omalla painolla. Todellisuudessa kuitenkin helvetin isoa massaa liikutellaan.En tarkoita tuollaista pientä vaihtelua vaan jos esim. 100 kiloisena vetää 40kg lisäpainolla ykkösen ja joskus myöhemmin 120kiloisena saman 40kg lisäpainon, niin kyllä siinä leuanvedon tulos on parantunut 20kg.
Tästä oli jo kerran aiemmin, mutta en ymmärrä miksi mittailla kehitystä lisäpainon määrällä eikä kokonaismassalla mikä se oikeasti nostettu paino ja tehty työ. Punnitsen aina ennätystä yrittäessä itseni vyö tyhjänä ja siihen limput sitten tulee päälle ja kokonaispaino on se ennätys aina.
Vertailua jos haluaa niin se tehdään kisoissa ja siellä on painoluokat eli ette ees oo samassa luokassa joten molemmat ootte niin vahvoja kuin ootte. Mut samalla pakko sanoa että 160kg kokonaismassan veto vaatii jo kohtuu hyvin ruutia äijään.Entäs jos mun 160kg kaveri vetää yhen leuan(josta saa yhä multa rahapalkinnon), ja mä 70kg manlettina vedän vaikka ton 60kgx1=130kg yhteensä tai 30 toistoa omalla painolla? Oisko tää mun kaveri oikeesti vahvempi sun mielestä siis?
Ylätaljassa voi huijata esim lantiolla niin älyttömästi ja jokainen laite on erilainen että sen vertailukelpoisuus ei kelpaa ees vessapaperiksi p:een pyyhkintään imho. Esim mun leuka enkka on tällä hetkellä 145 ja ylätaljaa teen 60-90:lla lähisalilla, niiden välillä on tosi heikko korrelaatio.a lisää soppaa hämmentämään ylätalja tulokset, joissa vedetään ihan samanmoisia painoja.