hehee, elvistely on aina hianua. no toisaalta se noston nopeus on aina hyväksi. susta ei koskaan tuu mitään toistokonetta noissa ykl:ssa, mutta lisäpainot on sun juttu.
voisit ihan piruuttas kyl kokeilla reenailla suht helppoja nostoja lähes joka päivä. ihan yhen toiston sarjoja, jos se menee rennosti. tauot ja lämpät voi olla semmoset, ettet ittees riko. yks kaveri tekee pikkulämpällä ja hyvillä tauoilla 2-4 sarjaa aamulla, päivällä sekä alku- ja loppuillalla. sit pyrit nostaan kokonaisvolyymia 3 viikkoa näin aluksi.
tää on aika klassista mua, mutta on toiminu pirun hyvin moniin eri juttuihin sovellettuna. toistoihin ja ykkösiin, grippiin, kyykkyyn, penkkiin, leukoihin, pomppuun jne jne... eli esim. aluksi 4-6*1*op/ pvä neljänä päivänä viikossa. sarjamäärä on hypoteettinen, mut vipanki pitäs tulla viel suht ok varsinki täs sisäänajovaihees. nostat sarjamääriä vain jos menee sillai rennosti. jos tulee mielestäs helpohko kakkonen, anna mennä. sun tapaukses kuitenkin se mutteri taskuun on myös hyvä vaihtoehto.
tokalla viikolla viis treenipäivää ja vipalla ehkä jopa kuus. ja lisää sarjoja vaan joka päivä, jos menee rennosti. uskosin, että kevyen viikon lopulla testissä vedät sen kolmosen suht helpolla.
lisävaihtoehtona pohjatreeneissä on tehdä rissakevennettyjä, eritasovetoja yms. ykl-variaatioita siel seassa 4-6 toiston sarjoina, mut sama idea, eli pari toistoo varastoon.
Olin skotlannis sormivoimaalemas, nyt taas netis :D
Mulla ei oo kyllä mahdollista kun kerta päiväs treeniin mut kuinkas tuo frekvenssihomma ja työmäärän nostaminen toimii esim. 6-10*1 tyyliin? tietenkään 10*1 treeniä ei voi tehdä kun max. 92% RM1 teholla 4-5min palautuksilla, no ehkä sarjatykki vetää ton 20sec. palautuksilla