Olen vetänyt 20leukaa ohjelmalla http://twentypullups.com/. Ei se ohjelma jumiin jäämistä ratkaise. Olen ollut yli kuukauden jumissa sarjassa 6/5/6/5/6. Treenipäiväkirja sanoo että olen vetänyt ton failureen 10 kertaa! Käytännössä homma on tökänny aina tohon vikaan kutoseen. Nykykunnolla eka kutonen on kevyt mutta vika kutonen edelleen mahdoton. Jotain muutoksia munkin pitäisi tehdä mutten oikein tiedä mitä...
Vedätkö aina sarjat failureen? Jos jätät sarjat vähän vajaaksi saat kokonaistoistomäärä lisää, kun lihakset ei ole ekan sarjan jälkeen ihan tukossa.
Ni siis sen verran tarkennan, ettei enää ole jumissa noi leuat, että kyllähän tota kehitystä on tullut niin kuin sarjoista varmaa huomaa. Enemmän tässä mietein onko parempaa/oikea oppista tapaa treenata, että sais mahdollisesti enemmän/nopeammin tuloksia. Huomioon pitää ottaa viel se, että intti vie paljo aikaa ja mahdollisuuksia pois tietyn tyylisistä treeneistä.
Mut joo, failureen oon aina vetänyt, ku oon aina kaikkialla lukenu, että leuanveto pitää vetää loppuasti esim Arskan G6. Tosin toi, jos jättäis juuri ne viimeiset tekemättä ni sais varmaa juuri 5/5/5 toistot aikaseks jne. Pitäis varmaan just tehdäki tollee säästellen, että sais ne 30 toistoo taikka mikä sit onkaa sen hetkinen toisto määrä, ni täyteen paremmin