5 minsaa sitten tulin just Utista ja oon nyt kyllä aivan puhki. Oon itteeni aika pettyny kun pisteitä tuli vaan 32, mutta pääsin kuitenki jatkoon. Toivottavasti sillä psyykkisellä nyt on jotain merkitystä, vaikka tuntuu että nekin meni perseelleen.
Eilinen päivä oli kyllä helvetin rankka. Herätys 5.30 bondin tunnarin tahtiin ja 7.15 alko lihaskunto koordinaatiolla. Se veti jo kropan aivan hapoille. Sen jälkeen vatsa, punnerrus ja selkä, joista sain täydet. Vauhdittomasta 2 ja leuat 13 puoli eli 2 pistettä. Pari jamppaa joutu jo keskeyttää.
Sitten tuli reppujuoksu, jossa reppu oli tukeva ja ei painanu lähellekkään 10 kiloa. Lämmittely mentiin ihan saatanan kovaa ja se ei sopinu mulle ainakaan yhtään. 9.20 oli lämmittelyn aika ja se veti ihan hapoille. Selvisin lopulta maaliin ja aika oli 13.38 eli helvetin paska, 13 pojoo napsahti.
Uinti osottautu monelle kompastus kiveksi. Äijät jotka oli juossut 11 pintaan repun kanssa ei saanu 4.30 rajaa alitettua ja juna odottiki jo Kouvolan asemalla. Meidän ryhmästä tippu joku 8 uinnissa. Ite uin aikaan 3.43 eli 2 pojoa pistetilille.
Siitä sitten syömään ja suksille, joka meni kanssa ihan mettään. Sukset oli yllättävän hyvät, mutta latu olikin sitä huonompi. Hiekkaa monessa paikkaa ja porukka rypi ylämäessä koko ajan. Allekirjottanut harrasti sitä sitten alamäessä
oikein urakalla:D Aika oli 25 jotain ja pisteitä 3.
Pettymys oli kyllä suuri, kun odotukset oli korkeemmalla. Mutta kai tässä vielä pienet saumat on. Fyysistä testeistä karsittiin muutenki tosi paljon porukkaa. Alussa meitä oli päälle 80, mutta lopussa tulevia taistelijoita oli jäljellä tasan 40.
Sitten alko ne psyykkiset. Yli 600 kysymystä laidasta laitaan, kuten: " Ohjaileeko joku ulkoinen voima sinua". Sen päälle kouluttaja, jolla tais olla vähän huono päivä tai muuten vaan pesäpallomaila perseessä. Äijästä saatiin hyvät naurut.
Seuraavana päivänä jatkettiin psyykkisiä. Vähän haastatteluja, ryhmäkeskustelu ja lääkärintarkastus, jossa huumetestin arpaonni asui yllättäen omalle kohdalle. Toivottavasti se nyt ei siitä jää kiinni:D
Testit oli loistava kokemus ja on pakko kokeilla ens vuonna uudestaan, jos ei pääse sisään. Jääkärit oli rentoja tyyppejä ja piiskas eteenpäin varsinki juoksussa ja hiihdossa, kiitos siitä. Nyt vaan tuloksia odottelemaan...
Lahti kuittaa