Laskuvarjojääkääkäriksi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Harry_
  • Aloitettu Aloitettu
aamukampa.net tuolta voi löytyä jtn..
ajattelin ainakin ottaa omat lenkkarit mukaan,en sitten tiedä kuinka paljon hyppyperuskoulutuksessa harjoitellaan maiharit ja muut kamat päällä..
ite oon pyrkiny uimaan kolmesti viikossa,kuten myös juoksemaan kolmesti.sitten vetäny lihaskuntopiiriä ja venytelly.kannattaa oikeesti pitää palauttava viikko aina 2 kovan vk jälkeen,meinaan että alku on siellä aika rankka.
itellä huolestuttaa se uinti vaikka parannusta on tullu.millonhan se lähtötasotesti pidetään sitten?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos en ihan väärin arvaa niin vois luulla että melkeinpä seuraavana päivänä eli 10. päivä tiistaina. Turhaan ne alkaa ihmisiä totuttamaan talon tavoille jos ei lähtötestit sitten menisikään läpi. Näin ainakin luulisin.

Siinä 15km reppujuoksussa oli ainakin SUKin pojilla suunnileen pisterajat 80min-100min-120min jne, sielä mil.fi sivuiltahan ne löytää. Mutta mehän ollaan niin kovakuntoisia että ei huolta, eikös :D

Ja ratakierroksen kommenttiin jatkaisin vielä sen verran että aikarajana oli meillä toi 120min. Ja ne testit ei todellakaan oo vielä ensimmäisellä viikolla vaan siinä oli melkein se 2 viikkoa väliä joten turha on oikeestaan mitään kevyttä viikkoa pitää treenin puolesta ennen tänne tuloa. HKK juostaan maihareissa aamulenkit omissa lenkkareissa. Ja sisään päässeille sellaset terveiset että vedätte aina täysillä kaiken mitä eteen tulee..jos joku ei jaksa autatte kaveria.

voi vitun vittu... meni eilen nivelsiteet paskaks nilkasta. Lekuri sano, että menee 2-5 viikkoo. Onko tää nyt este palvelukseenastumiseen??

voi vitun vittu... meni eilen nivelsiteet paskaks nilkasta. Lekuri sano, että menee 2-5 viikkoo. Onko tää nyt este palvelukseenastumiseen??

Mullaki meni nivelsiteet paskaksi nilkasta kaksi viikkoa sitten. Terveydenhoitaja laitto siteen sano että kannattaa pari viikkoa olla ihan rauhallisesti sen jalan kanssa. Oon mä silti tällä juossu lenkkiä jo heti seuraavana päivänä. Tennistä koitin pelata, mutta sellaset pyrähdykset ja äkkijarrutukset tekee aika kipeetä.

Ei tää jalka oo täl hetkel muuta ku turvonnu. Pitäsköhän mun pitää taukoo? onko nää nivelsiteet niin vakava homma? :david:

Mullaki meni nivelsiteet paskaksi nilkasta kaksi viikkoa sitten. Terveydenhoitaja laitto siteen sano että kannattaa pari viikkoa olla ihan rauhallisesti sen jalan kanssa. Oon mä silti tällä juossu lenkkiä jo heti seuraavana päivänä. Tennistä koitin pelata, mutta sellaset pyrähdykset ja äkkijarrutukset tekee aika kipeetä.

Ei tää jalka oo täl hetkel muuta ku turvonnu. Pitäsköhän mun pitää taukoo? onko nää nivelsiteet niin vakava homma? :david:

Mä voin taata ja alleviivata että, jos nivelsiteet menee kerran, nii ne tulee menemään toisen, kolmannen ja viidennen kerran...Ei kyllä mitään tennistä kannata nilkka sökönä pelata...

Meni kyllä aika paljon asian vierestä, mutta so not

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom