Laskuvarjojääkääkäriksi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Harry_
  • Aloitettu Aloitettu
Nuo on niin vitsin mahtavia nuo puolustusvoimien videot.. :) Ne on oikeesti hyvin tehty, vielä kun tosielämäskin sois sinfoniaorkesterin soittaamaa musiikkia taustalla.. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäskö yrittää törmäillä ? Ois ihan jees jos ois jotain juttukaveria matkaks ja ei sitte tartte yksinään randomoida siellä kouvolan päässä :D Mites muuten ton lipun kanssa et voiko sillä hypätä vaa johonki junaan vai pitääkö se viedä lipunmyyntiin josta se vaihetaan sitte "oikeisiin" junalippuihin? En tähän hätään löytäny sitä ohjelappuakaan.

Se ois kyl ihan jees nii ei tarvii vetää ihan lonely riderina. :D
Mä käsitin sen jutun niin et noi liput mitkä tuli postissa kelpaa, mutta pitää näyttää se kutsu jos sitä pyydetään... lipussahan lukee että pitää olla näyttää sotilas- tai varusmiespassi.

Absintilla on sama käsitys ku mullaki tosta junalipun kanssa menettelystä ja ite oon siitä aika 100 varma ku kysäsin sitä isoveikalta joka kotiutu just täs tammikuus vuoden pestistä (on kyllä saanu kuulla siitä:F ) että kyllä se aika varmasti noin on. Ite en kyllä saanu ku vaa menolipun sinne ku takasitulo oli vielä auki..kysästä sitä sit viel siellä infosta.

Ei muuta ku onnee ja menestystä kokeisii, siellä mitää reenin tulokset :thumbs:

Ja vielä uinti tuloksia: just tulin uimasta ja 200m uinnin ajaks tuli 3min 17sek:wall:

sehän riittää tulokseks :) mä juhlin jos uisin noin hyvin. Pahasti näyttää flunssa olevan tuloillaan, mun tuurilla puskee kivanviikonloppu pöhön päällensä :kuola:

Onko ketään jamppaa tulossa 22 päivä junalla Kouvolaan?
Ite hyppäisin Lahdessa kyytiin.
Meettekö aikasemmin vai ihan viime tipassa, niinku ite ajattelin:D

meitsi lähtee pendoliino 79:llä Helsingistä Kouvolaan 24. päivä. Kukaan muu tulos samaan?

Itellä on tollanen ei-pendolino lippu joten junani tulee vissiin olemaan Intercity 11. Se on kyl jo 19:35 kouvolassa joten siinä jää hengailu aikaa jonkin verran ennen ku se yhteiskuljetus sinne uttiin lähtee mut kaipa sen ajan saa kulumaan, pitää vaan varoa ettei ajaudu aseman ravintoloihin :D

Itellä on tollanen ei-pendolino lippu joten junani tulee vissiin olemaan Intercity 11. Se on kyl jo 19:35 kouvolassa joten siinä jää hengailu aikaa jonkin verran ennen ku se yhteiskuljetus sinne uttiin lähtee mut kaipa sen ajan saa kulumaan, pitää vaan varoa ettei ajaudu aseman ravintoloihin :D

samaan junaan olen pyrkimässä:D

Onko ketään jamppaa tulossa 22 päivä junalla Kouvolaan?
Ite hyppäisin Lahdessa kyytiin.
Meettekö aikasemmin vai ihan viime tipassa, niinku ite ajattelin:D

Itse meinasin jo vähän aikasemmin eli 19.35 Kouvolassa. Helsingistä hyppään toho IC11 klo 18.00.

Voisiko joku Kouvolan suunnalla asuva informoida tämän hetken lumitilanteesta? Tämänhetken säätietojen mukaan näyttäisi testiviikolla lämpötila olevan reilusti pakkasen puolella, joten hiihto pitäisi sujua kelien puolesta mainiosti.
Tässä viimeiset päivät menee itsellä kevyen liikunnan merkeissä ja huolellista venyttelyä ettei paikat ole tukossa. Lisäksi pienimuotoista hiilaritankkausta varsinkin testiä edeltävänä päivänä.

Miten meinasitte testipäivien aamupalalla, itellä tulee puurot ulos jos syö kuudelta ja seiskalta alkaa testit. Mieitn et aamulla syön vaan vähän ja kans edelleisenä päivänä tankkkaan vähän hiilareita. Testipäivänä sit otan mukaan energiapatuoita ja katon jos niiden voimalla jaksaa. ennen hiihtoahan on ruokailu joten sillon uskaltaa jo syödä.

Ei tosiaan mitää valtavaa aamupalaa uskalla syödä testipäivänä, mutta silleen ajattelin, että jaksaa siihen lounaaseen asti ilman patukoita. Voishan sitä tietty jotain pientä ottaa varmuuden vuoksi mukaan.

agez ja t.j eiköhän nähdä junassa. Itse kävin hakemassa ihan peräti paikkalipunkin, joka on vaunu 2 paikka 41, mutta tilanteen mukaan voi toki soveltaa sitä miten istuu.

Mullaki olis tarkotus lähtee 22.päivä helsingistä päin mut kelasin mennä klo. 19.12 lähteväl junal ku sit ei tarvis venaa 1.5h siel kouvolas sitä yhteiskuljetusta.

Niin tuo 19.12 on se pendolino ja tilasin vain tavalliseen junaan kelpaavan lipukkeen sillon, niin ei sitten siihen sillä pääse. Kai sitä jotain tekemistä keksii siihen 1,5 tunniks. Ei taida tykkimäki olla auki :P

Tais iskee flunssat (kuume) päälle juuri ennen kisaviikkoa, prkl.:( tietääkö kukaan milloin ne varapäivät on? Montako päivää yleensä saanut? Pitää ma soitella...

Itellä myös tässä vähän pelottava fiilis koska mutsi, faija ja yks systeri flunssassa. Itse tosin olen hieman humalassa atm joten toivotaan että se pelastaa flunssalta. ABSINTTI ja ARTIFEX ruusut rintaan tai jotain että löydän :D artifex metsästän sut jo helsinkissä ja absintti etitään matkalla mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom