Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäskö yrittää törmäillä ? Ois ihan jees jos ois jotain juttukaveria matkaks ja ei sitte tartte yksinään randomoida siellä kouvolan päässä :D Mites muuten ton lipun kanssa et voiko sillä hypätä vaa johonki junaan vai pitääkö se viedä lipunmyyntiin josta se vaihetaan sitte "oikeisiin" junalippuihin? En tähän hätään löytäny sitä ohjelappuakaan.
Olen aikeissa hypätä Kouvolan junaan, mikäli en hyppää väärään junaan! Tulen Turusta junalla Helsinkiin ja siit sit Kouvolaan...
meitsi lähtee pendoliino 79:llä Helsingistä Kouvolaan 24. päivä. Kukaan muu tulos samaan?
Itellä on tollanen ei-pendolino lippu joten junani tulee vissiin olemaan Intercity 11. Se on kyl jo 19:35 kouvolassa joten siinä jää hengailu aikaa jonkin verran ennen ku se yhteiskuljetus sinne uttiin lähtee mut kaipa sen ajan saa kulumaan, pitää vaan varoa ettei ajaudu aseman ravintoloihin :D
Onko ketään jamppaa tulossa 22 päivä junalla Kouvolaan?
Ite hyppäisin Lahdessa kyytiin.
Meettekö aikasemmin vai ihan viime tipassa, niinku ite ajattelin:D
Itse meinasin jo vähän aikasemmin eli 19.35 Kouvolassa. Helsingistä hyppään toho IC11 klo 18.00.
Itse meinasin jo vähän aikasemmin eli 19.35 Kouvolassa. Helsingistä hyppään toho IC11 klo 18.00.