Laskuvarjojääkääkäriksi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Harry_
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vai mitä, että eiköhän 25.1-26.1 päivinä testeissä olleista 3 ryhmän sällit ollu kovinta porukkaa

joo ehdottomasti :D

Huoh, kuka niitä tuloksia jaksaa odotella vielä 5 viikkoa. En minä ainakaan

Joo on vähä turhan pitkä aika, ei viellä oikee osaa edes jännittääkään ku on niin paljon aikaa jäljellä.

moron, onks tääl muita ekasta erästä? meikän muistaa varmaa parhaiten, isomies eli lihava; niinku se lääkäri sano:rock: paljos muista ryhmistä pääs jatkoo fyysisistä? meist pääs 40, mä pääsin 42p...:piis: Kävin hakee muutaman muunkin Bond Remixin, vittu kunnon fiilistelyy:rock:

tosta testeissä kusettamisesta puheen ollen kaveri (nro.70 ;)) ,jonka suorituksia mä laskin lihaskunnossa ainakin kusetti. Se teki 46 vatsaa mut sille kirjaajalle se pokkana heitti et 48. :D Ois pitäny varmaan vasikoida jannusta mut en sit sitä tehny (omapa on häpensä). Ite tein 47 ja sen myös sanoin...

Olitko vonVillemaller ekassa ryhmässä? koska satuin olee numero 69 ja juttelin kyllä 70 kanssa koko kaks päivää ja se veti 44, mutta oon varma että se myös sano kouluttajelle 44. Se ei kuseta. Mun laskija laski kanssa 44 vaikka vedin 52 eli ootko ihan varma?

Moro Temekr oltiin samassa ryhmässä ja heitettiin kyl juttuukin. Multa sait tän osotteen jos muistat. Ryhmäkeskustelun: "Saddamilta pitäs katkasta kaikki sormet yks kerrallaan", hymyilyttää vieläkin. Oon itekki fiilistelly sitä bondia. Yllättävän hyvä biisi:rock: Etkai oo jatkanu sen repun kanssa juoksemista?:D Meitä on jatkossa noin 130...

Onks täältä porukkaa tulossa Immolaan?
Itellä ois huomenna lähtö. Vähän turhan tuntusta vaa ku eihän siellä muuta taida olla ku haastattelu ja lääkäri.

Ei muuten jännitä niinku yhtään, utissa jo testit käyty ni tietää mitä sieltä on tulossa ja toi on kuitenki enemmänki niinku sellanen varasuunnitelma :D Kaks viikkoa sitte oli tässä vaiheessa jo ihan täpinöissä :D

"Saddamilta pitäs katkasta kaikki sormet yks kerrallaan"

Aika raju lausunto :D

Onks täältä porukkaa tulossa Immolaan?
Itellä ois huomenna lähtö. Vähän turhan tuntusta vaa ku eihän siellä muuta taida olla ku haastattelu ja lääkäri.
Tuossa kuuden tunnin päästä lähden Immolaan ite. Todella turhan tuntusta nimenomaan, miksei ne voi käyttää samoja tuloksia molemmissa paikoissa? :jahas: Ei jännitä vaan enemmänkin vituttaa ku huomen ois ollu joka tapauksessa vapaapäivä ja nyt se menee todennäköisesti venaillessa lääkäriin ja haastatteluun pääsyä ja matkoihin.

Jeps huomennahan olis sit se Immolan keikka tiedossa.. Ei kyllä jännitä yhtään, kun on jo Utin käyny. On kyllä hauskaa miettiä sitä Uttiin lähtöö sillon oli ihan hermona nyt vanhana kehäkettuna ei jännitä yhtään :D

nonni rupi niit tuttuiki sit löytymää ku alko löydyttää:kippis1:
agez: mulla on sun paitas sit vissii, pesasin sen jo ja viikkasin venaamaan kesää:anssi:
pitäis lähtee joku vkl porukal sit johonki hotellii häröilee:hyper: tutustumaa ja narraa vähän gigui!!! tietty sit ku saadaan tietää pääsikö vaiko ei:lol2:
mut en oo käyny juoksee ainuttakaa lenkkii viel testien jälkee, oon vaa ollu pumppaamas salil... Mites on prelit menny, mulla ne meni lukematta läpi:D täytyy nytte alkaa vähän lukee kirjotuksii sitte laivanreissun jälkee...:kuola:

Temekr, kyl jos 23.-24. päivänä on testeis ollu ni sut pitäs tuntee..isomies, eli lihava!:D Heitettii jotai juttuu siin lääkäris ku venailtii, mä oon se joka juos reppujuoksus 11.35 ja yks niistä pienistä miehistä kenelle sä lupauduit että kannat kaikki varusteet ku ite ei jaksa, siis jos pääse sinne;) Ja temekr, sinä jos kuka pääset sinne!! Sulleha ne sanoki et oot täydelline sinne.. Itelle tuli et palveluskykyisyys (vai mikä se ny oli) "mahdollinen" astman (mikä ei tod haittaa yhtää mitää) ja pienen koivuallergian takia :wall:

Itekkää en oo käyny juoksee viel kertaakaa, uimisen oon tosin alottanu. (aina ke aamusin klo 6-8:D) Aattelin ruveta vetelee taas lenkkiä viimestää sit ku jäkis loppuu.. Kuin myös, nyt vain käyny pumppailee salilla. Muuten aika meneeki kokonaa lukemisee..tänää oli (pitkän)matikan preli, tein sitä VAIN 4,5 tuntia kunnes ope hääti pois. Saaha nähä mikä sieltä tulee.

Mut oli kyl aika kivat soosit sillo testivkon jälkeisenä vkloppuna:kippis1:

Joo ei sillä paidalla mikään kiire ole, kuhan tulee ens viikolla postissa:whip:
Toi olis kyllä hyvä idea toi hotelli reissu, tai sitten tänne Lahteen vaan:kippis1:, kyllä täältä aina yöpaikka löytyy. Mut tosiaan ois hyvä päästä ensiks sinne sisään ja mulla se ei oo todellakaan varma ku fyysiset meni niin heikosti.

Oon kanssa löysäilly urakalla, jos futisreenejä ei lasketa. Tässä on kyllä abiristeilyä sun muuta reissua tulossa, niitten jälkeen vois tosiaan vähän lukeekki. Mutta helvetti että ootan niitä tuloksia. Vituttaa ku aika menee näin hitaasti.

Joo tässä tuloksia venaillessa saa nähä mihin 36 pongoo riittää.. Ja tulihan siihen lääkärinkin lappuun, että sopiva :) No mutta jos sisään päästään niin mä oon kyllä dokaus reissussa mukana!:kippis1:

Iha hyvä idea :D Tulee varmaa vedettyä joka tapauksessa kännit ku tieto tulee, saa nähä sitte tuleeko juhlimis vai vitutuskännit :D

Temekr eksyny paikalle! Tarkka lääkärin sitaatti "nonii, kunnon jässikkä". Pitäishän tuo tietää kun kiilasit raksi kädessä ohi jonossa :D

Olin kanssa ekan päivän testeissä, sopivasti höntin näköinen jätkä ruskee huppari päällä, taidettiin jauhaa jotain scheissea toisena päivänä venaillessa.

Jos porukka on lähdössä keittoilemaan (juhlimiskännit ne on) niin #40 ilmoittautuu riveihin.. :thumbs:

oikeein... saaraha kunnon lössit sinne ryyppää:worship:
En kyl jaksais yhtään venata vittu niitä tuloksia, miks aika ei vois vähän pomppaa eteenpäin?

Joo meikäläinen on käyny pelailee vaa joka päivä lätkää tai sit salil, joskus molempii:hyper: se on hauskaa ku pääsee niittailee kavereita, eilen tuli kyllä ittelle 2 kertaa kunnol päähän:urjo: sit mää oon käyny tosiaa kans uimas ja alotan ton uimisen abiristeilyn jälkee taas kunnol:D ei uskalla käydä juoksee ollenkaa ku pelkään et tuun kipeeks, se ei nyt oo hyvä täs tapauksessa ku tulee noi kirjotuksetki... meni muuten omasta mielestä läpi tekstitaidonkoe:D jee jee

mut sitte ku saadaa tietää kekkä sinne on päässy ni sovitaa johonki huhtikuulle se ryyppyreissu:kippis1:

juu sillon testien jälkee vkl:na oli kyl aika kipeet lihakset, mut onneks tuli selvittyy:D

Juutis: se oli kato ku ne rastit pantii vammasille:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom