Laskuvarjojääkääkäriksi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Harry_
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mullakin testit ohi ja loppuun asti oltiin. Fyysisistä tuli 37 pojoa. Siellä sanottiin että minun kohdalla se riippuu nyt vain psykologisesta osuudesta. Joten enpä taida elätellä turhia toiveita ettei sitten harmita niin paljoa jos hylsy tulee.
Ja itsellä päivät oli 24.-25.

Saavuin juuri himaan. päivät siis 25.-26. Ryhmä 3 #66
Fyysisistä 38p ja psykista nyt ei voi tietää miten meni :D aika puuduttavat oli tosin.

Testit oli aika jees, mitä nyt tän jälkimmäisen päivän odottelu vähän kypsytti.
Rentoja tyyppejä kaikki kenen kanssa höpisin ja laskuvarjojääkärit asiallista porukkaa.

Vietin junamatkan ravintola-vaunussa joten jatkan tästä :D :kippis1:

Täytyy sanoa, että hiukan tuli petyttyä testimenetelmiin. Mietin kuinka paljon porukka on voinut lihaskuntotesteissä kusettaa? (näinkö arvostettuun laskuvarjojääkärikoulutuksen valitaan porukkaa?)
Tietysti useat meistä olemme rehellisiä, mutta varmasti joku on voinut valehdella. Kun itseltä kysytään tuloksia, niin siinä voi visertää mitä haluaa.
Miekin viikon sairastelun jälkeen, olisin voinut päästä jatkoon, jos olisin hiukan liioitellut. Ketuttaa vain aika ankarasti, kun tietää että jatkoon olisi ollut mahdollisuudet terveenä. Vaikka mikään pistehirmu en olisikaan ollut.
Mutta onnea teille kaikille REHELLISILLE kovakuntoisille kavereille!!! Kyllä reppujuoksussa taivuttiin... Tänä vuonna taisi olla normaalia parempi taso.

Täytyy sanoa, että hiukan tuli petyttyä testimenetelmiin. Mietin kuinka paljon porukka on voinut lihaskuntotesteissä kusettaa? (näinkö arvostettuun laskuvarjojääkärikoulutuksen valitaan porukkaa?)
Tietysti useat meistä olemme rehellisiä, mutta varmasti joku on voinut valehdella. Kun itseltä kysytään tuloksia, niin siinä voi visertää mitä haluaa.
Miekin viikon sairastelun jälkeen, olisin voinut päästä jatkoon, jos olisin hiukan liioitellut. Ketuttaa vain aika ankarasti, kun tietää että jatkoon olisi ollut mahdollisuudet terveenä. Vaikka mikään pistehirmu en olisikaan ollut.
Mutta onnea teille kaikille REHELLISILLE kovakuntoisille kavereille!!! Kyllä reppujuoksussa taivuttiin... Tänä vuonna taisi olla normaalia parempi taso.

Ei siinä lihaskunnossa niin montaa pistettä ole jaossa, että olisi syytä järjestää jokaiselle suorittajalle henk.koht. laskija. Ja niistä nyt saa täydet pisteet todella helposti.

Jos jo lihaskunnossa on vaikeusia niin aika huonosti on asiat. Ei se paska kunto minnekään kusettamalla parane:david: Ja se taso on noussut tasaisesti joka vuosi, ei siinä ole mitään dramaattista muutosta tapahtunut.

Reppu oli mielestäni tosi hyvä ja mukava. Ei ollut mikään telamiinatsydeemi, ja luulen et reppu paino vaan jotai 8kg...

Nyt itelläki testit ohi (2pvä, 2ryhmä) ja ihan mukavat 40p rapsahti. Nyt ei muuta ku maaliskuuta odotellessa, sitä kun ei ikinä tiedä mitä ne on tykänny mun piirrustuksista tms. Reppu oli tosiaan yllättävän hyvä. Paino oli ihan niskan päällä ja remmitki sai silleen ettei se päässyt heilumaan.. Se mitä ehkä vähän kritisoisin oli että hiihdossa meitä lähti yli 30 äijää letkassa, josta seuras automaattisesti se että peräpäästä lähteneillä oli erittäin huonot mahikset huippuaikoihin.. ohituksiinkaan ei ollut joka paikassa edes mahiksia.

Tosta kusettamisesta vielä, että saa kyllä olla aika äijä jos vetää sen 6 leukaa ja sitte menee ilmottamaan 2metrin päässä valvoneelle kaverille että 18

Sattuuko kukaan muuten tietämään paljon loppuviikon saapumiseristä meni jatkoon? Ekana päivänä fyysiset läpäsi 40 kokelasta ja tokana 49 (tästä pitää sit vähentää kaikki lääkärissä tippuneet, tuli kyllä tosi ihmeellisiä hylsyjä. nivustyrä yms.)

Olin 25.-26. eli onko se nyt sitten kolmas testipäivä ku alko. Torstaina kuitenki oli fyysiset ja ne läpäisi 47. Ja meiltäki putos ainaki yks tyyppi lääkärissä.

Paljon oli pisteraja jatkoon pääsyyn muina testipäivinä? Mentiinkö sillä samalla 31 pisteellä?

Meillä on muuten noin 59% mahdollisuudet sisään tässä vaiheessa:D On se parempi ku sillon alussa.

Oisko se kymmenen pisteen raja menny meillä jossain siellä 22min tienoilla.
Sää oli meillä ihan hyvä. Lunta ois voinu olla vähän enemmän, sauvoilla ei ylämäessä kauheesti mitään tehnyt. Ite hiihdin 28,31 vai olikohan se 28,51 ja pojoja 4.

Paljon oli pisteraja jatkoon pääsyyn muina testipäivinä? Mentiinkö sillä samalla 31 pisteellä?

jep

Niin no me jotka ekoina hiihdimme eli tiistaina, niin lunta nyt ei riittänyt läheskään joka kohtaan, vaan hiekkaan töksähti kyllä väkisinkin. Meillä paras aika oli n.18min, itsellä 23.37 ja kaikille lisättiin 4min tuohon oikeaan aikaan, joten meilläkin siis 22min(18) oli 10 pisteen raja.

Joo nii kuulin :D Meillä oli vaan siinä sellanen jyrkkä kohta ni siinä meinasin ekalla kerralla tuiskahtaa turvalteni ku sauvat ei ottanukkaa kiinni mihinkää :D
Muuten ei mitään suurempia ongelmia ollut.

Vähän ollu jotenki tyhjä fiilis tässä nyt ku testit on ohi :D Niitä odotti niin kauan ni nyt on vähän sellanen mitäs sitte tekis-fiilis.

Joo nii kuulin :D Meillä oli vaan siinä sellanen jyrkkä kohta ni siinä meinasin ekalla kerralla tuiskahtaa turvalteni ku sauvat ei ottanukkaa kiinni mihinkää :D
Muuten ei mitään suurempia ongelmia ollut.

Vähän ollu jotenki tyhjä fiilis tässä nyt ku testit on ohi :D Niitä odotti niin kauan ni nyt on vähän sellanen mitäs sitte tekis-fiilis.

Mulla on ihan sama juttu. Reppu lojuu nurkassa käsipainojen kanssa, eikä oikein tiedä, että mihin sitä treenais. Hain muuten just sen Bondin remix biisin, johon ainakin ykkösryhmä heräs. Se on hyvä fiilistely biisi:D

Itellä meni kans pari kolme päivää niin ettei muuta tehny ku pyöriny :D mikä sen bondi biisin nimi on?? siihen kyl heräs hyvin :D

Piti itekkin rekisteröityä, kun on ljk kokelaita liikkeellä :) Itellä oli testit 25.1-26.1 niistä tuli sellanen 36 pongoo paremminkin olis voinu mennä mutta ei toi nyt ihan kelvoton suoritus ole :D Meidät herätettiin Rammsteinilla kyllä siihenkin heräs :P

Ai se oli rammsteinia :D Jotain epämäärästä mökää kuulu ja sit vedin nopeesti kuteet niskaan ja kamat kasaan. Olin sieltä aika hyvissä ajoin ulkona ja sit huomasin et housut oli väärinpäin jalassa :jahas:

Tigiih jaa sä olit #66 25.1-26.1 testeissä.. Mä olin numero #67 :D Heitettiin vähän jotain juttua ainakin siinä aamulla kun tehtiin niitä lihaskuntoja jos muistat. Mulla meni sillon aamulla hermo sen makuupussin kanssa kun en saanu sitä nätisti sinne pussiin käärittyä sit kun tuli kiire niin vaan survoin sen sinne..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom