Laskuvarjojääkääkäriksi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Harry_
  • Aloitettu Aloitettu
agez ja t.j eiköhän nähdä junassa. Itse kävin hakemassa ihan peräti paikkalipunkin, joka on vaunu 2 paikka 41, mutta tilanteen mukaan voi toki soveltaa sitä miten istuu.

Mä oon messissä. IC11 on Lahessa 19.02, hyppään siihen ja koitan löytää herrat:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikäläinen on lähdössä tampereelta klo. 19.02 lähtevältä junalta. Numero taisi olla pendolino 90. Millaiset suunnitelmat sinulla on?

En oo viel käyny hakees lippua mut haen sen huomenna. Kauanko kestää Kouvolaan Tampereelta pendoliinolla? Voisin kyl tulla samalla junalla, tuun ite Vammalasta (:D ) sinne tampereelle joko autolla tai junalla ja jatkan sit sieltä kouvolaan. Kukaan tuttukaan ei oo lähdös nyt samaan aikaan testeihin, pari kaveria pyrkii kyl kans mut niille sattu eri testipäivät ku mulle :(

Lähtö alkaa olee lähellä, vielä muutama tunti odottelua. Nukuttaa kyl tällä hetkellä ihan helvetisti, mut ei pysty nukkuu että saa sit illlalla unta Utissa testejä edeltävänä yönä.

Tässä lienee meikäläisen viimenen viesti ennen testejä. Tuun sitten myöhemmin postaamaan ja kertomaan miten kävi. Eipä muuta ku onnea testeihin kaikille!

Ite kansa söin "viimeisen ateian" äsken ja parin tunnin päästä lähtö. Sama vika, väsyttää melkosesti mut täytyy koittaa jaksaa valvoo iltaan asti jos sais vähän nukuttua. Vielä kassi pakkaamaan ja sit menoks. :rock:

Onnea testeihin täältäkin suunnasta. Pikku hiljaa alkaa puntti tutista ja veikkaan, että vaikka ois kuinka väsyny, nii ei uni kyllä illalla tuu. Illalla nähdään..:rock:

Pakkanen on ihan kiva, kunhan nyt ei paljoa tuota ennustetta kylmemmäks menis, että onnistuu vielä hengittäminenki. Niin ja hiihdämme luonnollisesti niin lujaa, että lumi sulaa alta ja loppuviikosta joutuu hiekalla hiihtämään:D :D

Helpottavaa nähä että kaikilla muillakin tuntuu olevan paskat housussa testeistä. Mulla on lähtö vasta huomenna, mutta pari viimestä päivää on menny lähinnä jumittamiseen ja ittensä säästelyyn ettei väsyttäis itteään turhaa tai sais mitään jännitysflunssaa. Vaikka kunnon pitäiskin olla suht. kohillaan niin pitää kuitenkin muistaa että testitilanne on aina eri ja huonosti nukuttu yö liikuntahallissa, sekä lyhyet palautumiset tuskin kauheasti nostavat kenenkään tuloksia. Koville me kaikki joudutaan, se on aivan varma! Ite oon menossa vielä tänään hierontaan ja kevyelle iltauinnille, jonka jälkeen seuraavat liikunnat onki sitte kouvolassa...

Tsemppiä kaikille testeihin, Utissa nähdään! (toivottavasti myös ensi kesänä)

ps. onko kellään tietoa haittaavatko yhdet ylinopeussakot laskuvarjojääkäriksi pääsemistä? Tuli mentyä vähän turhan hopulla reeneihin yks päivä ja motarilla oleva valvonta-auto räpsäs kuvan.. 113km/h 100-alueella -> rikesakko postissa kotiin.. pistää kyllä vähän vituttamaan

En oo viel käyny hakees lippua mut haen sen huomenna. Kauanko kestää Kouvolaan Tampereelta pendoliinolla? Voisin kyl tulla samalla junalla, tuun ite Vammalasta (:D ) sinne tampereelle joko autolla tai junalla ja jatkan sit sieltä kouvolaan. Kukaan tuttukaan ei oo lähdös nyt samaan aikaan testeihin, pari kaveria pyrkii kyl kans mut niille sattu eri testipäivät ku mulle :(

Junalla matka kesti noin kaksi ja puoli tuntia, mutta siinä täytyy vaihtaa junaa Tikkurilassa, ja vaihto kestää noin vartin verran. Mennään ihmeessä samaa matkaa, jos vaan sopii.

Itellä myös tässä vähän pelottava fiilis koska mutsi, faija ja yks systeri flunssassa. Itse tosin olen hieman humalassa atm joten toivotaan että se pelastaa flunssalta. ABSINTTI ja ARTIFEX ruusut rintaan tai jotain että löydän :D artifex metsästän sut jo helsinkissä ja absintti etitään matkalla mukaan.

Ihan hyvä idea :) punanen ruusu sopii hyvin punasen baretin metsästykseen :D:D

Junalla matka kesti noin kaksi ja puoli tuntia, mutta siinä täytyy vaihtaa junaa Tikkurilassa, ja vaihto kestää noin vartin verran. Mennään ihmeessä samaa matkaa, jos vaan sopii.

Meen kyl valitettavasti toisella junalla ku matka kestää kuulemma vähemmän aikaa. Joudun kyl vaihteleen junaa enemmän mut lähden treeltä oon kouvolas klo 20.35 ja ehdin sit siihen yhdeksältä menevään bussiin hyvin. Mut nähdään sit Utissa! Vähä kyl jännittää jo noi testit. Pakkasin äsken Pakkotoisto-paidan mukaan, pitää edustaa :D

Suositut

Back
Ylös Bottom