Tää pitäs varmaan laittaa tonne muijien puolelle, mutta...Ongelmana on kamalat sisäreisien läskit. Oon harrastanut punttista nelisen vuotta (välillä ollu neli- välillä kolmijakonen ohjelma). Lisäksi aerobista oon tehny todella paljon, etenkin juoksua ja erilaisia jumppia kuten steppiä, lähes päivittäin! Läski ei vaan tuolta sisäreisistä lähde, ei sitten millään! Ruokavalio on ok, paljon proteiinia ja kasviksia, ja todella vähän hiilaria (lähinnä palautusjuomassa+joskus täysjyväpuuroa/leipää). Muuten olen tosi hoikka, jopa normaalipainon alarajoilla. Kalorit on välillä ollut liiankin alhaalla (en oo aamusin syöny mitää ku halunnu tehostaa rasvanpolttoa, koulussa menty salaattilinjalla jne.) No, tosta on nyt päästy ja pyrin syömään kolmen tunnin välein, edelleen siistist, mutta ottamaan huomioon että saan kaikkia ravintoainita. Pointtina siis se, että turhauttaa ku on jo vuosia treenannu ku hullu, mutta silti tuo läski sisäreisissä on ja pysyy! Onko tähän mitään ratkasua?? Liikuntamäärää ei voi enää lisätä, eikä ruokamäärää vähentää...Itseasiassa tunnustan, että kävin plastiikkakirurgilla juttelemassa asiasta, ja hän meinasi ettei tästä ongelmasta pääse minkäänlaisella treenillä, vaan rasvaimuun mentävä.. :itku: