- Ikä
- 42
reinhardt sanoi:Minusta terve ja hyväkuntoinen kroppa on kaunis, pari laardisenttiä sinne tai tänne on yhdentekevää.
Jonkus sigussa tais olla tällainen lauseenparsi: "kehitys päättyy tyytyväisyyteen". Tää harrastus nyt vaan sattuu olemaan omiaan perfektionistisille ihmisille. Se että kokoajan näkee jotain viilattavaa fysiikassaan, on se mikä tekee tästä harrastuksesta äärimmäisen mielenkiintoista ja haastavaa.
En nyt kohdista tätä mitenkään sinuun, mutta olen oikeasti ihan kyllästymiseen saakka saanut kuulla kanssa ihmisiltäni kaikkia näitä typeriä kommentteja. "Miksi pitää tehdä noin paljon töitä oman ulkonäön tähden?"
"Eikö noi lihakset jo riitä? Miksi pitää vielä lisää hankkia?" Blaa blaa blaa.
Tavikset ei vaan tajua sitä että kehonrakentajan suhde omaan kroppaansa on aivan erilainen kuin muilla. Itse näkisin oman kroppani "veistoksena" jota muovaan ajan kuluessa kokoajan parempaan suuntaan (toisin sanoen kroppaa käsitellään "kolmannessa persoonassa"). Enkä mä heilu sit baareissa kolme numeroa liian pienessä hihattomassa paidassa päivävoiteet naamassa metsästämässä pillua.
Itse asiassa aika harva lajilleen omistautuva kehonrakentaja (kilpaileva tai ei) yrittää mitenkään erityisemmin tuoda esiin ruumiinmuotojaan joka päiväisessä elämässä. Vaikkakin kyllä sietäisikin tuoda esille enemmän...pitää olla ylpeä saavutuksistaan eikä peitellä niitä turhaan.