Läskiongelma...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Sarah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
reinhardt sanoi:
Minusta terve ja hyväkuntoinen kroppa on kaunis, pari laardisenttiä sinne tai tänne on yhdentekevää.

Jonkus sigussa tais olla tällainen lauseenparsi: "kehitys päättyy tyytyväisyyteen". Tää harrastus nyt vaan sattuu olemaan omiaan perfektionistisille ihmisille. Se että kokoajan näkee jotain viilattavaa fysiikassaan, on se mikä tekee tästä harrastuksesta äärimmäisen mielenkiintoista ja haastavaa.

En nyt kohdista tätä mitenkään sinuun, mutta olen oikeasti ihan kyllästymiseen saakka saanut kuulla kanssa ihmisiltäni kaikkia näitä typeriä kommentteja. "Miksi pitää tehdä noin paljon töitä oman ulkonäön tähden?"
"Eikö noi lihakset jo riitä? Miksi pitää vielä lisää hankkia?" Blaa blaa blaa.

Tavikset ei vaan tajua sitä että kehonrakentajan suhde omaan kroppaansa on aivan erilainen kuin muilla. Itse näkisin oman kroppani "veistoksena" jota muovaan ajan kuluessa kokoajan parempaan suuntaan (toisin sanoen kroppaa käsitellään "kolmannessa persoonassa"). Enkä mä heilu sit baareissa kolme numeroa liian pienessä hihattomassa paidassa päivävoiteet naamassa metsästämässä pillua.

Itse asiassa aika harva lajilleen omistautuva kehonrakentaja (kilpaileva tai ei) yrittää mitenkään erityisemmin tuoda esiin ruumiinmuotojaan joka päiväisessä elämässä. Vaikkakin kyllä sietäisikin tuoda esille enemmän...pitää olla ylpeä saavutuksistaan eikä peitellä niitä turhaan.

Akkeli sanoi:
mutta olen oikeasti ihan kyllästymiseen saakka saanut kuulla kanssa ihmisiltäni kaikkia näitä typeriä kommentteja. "Miksi pitää tehdä noin paljon töitä oman ulkonäön tähden?"
"Eikö noi lihakset jo riitä? Miksi pitää vielä lisää hankkia?" Blaa blaa blaa.

Varmasti tuo on turhauttavaa, kuten ymmärtämättömien lähimmäisten sekaantuminen itselle tärkeisiin asioihin yleensänkin. :) Enkä tarkoita, etteikö saisi hioa kroppaansa aina vain paremmaksi ja paremmaksi. Haluaisin vain, että varsinkin nuoremmat ihmiset oikeasti miettisivät, että onko tämä sitä, mitä ITSE haluan, vai teenkö näin vain ollakseni vastakkaisen sukupuolen silmissä seksikkäämpi/koska minusta tuntuu, etten kelpaa muuten/tjsp? Ne omat motiivit kertovat aika paljon siitä, onko todellakin kyseessä elämäntapa -milloin kehon viilaamisessa ei ole mitään pahaa, ja homma todennäköisesti pysyy hanskassa- vai peitelläänkö sillä vain omaa huonoa itsetuntoa.

Nykyään on vain niin paljon ihmisiä (erityisesti nuoria naisia) jotka tuntevat huonommuutta sinänsä ihan normaalin ulkonäön takia, että haluan välillä muistuttaa, että itsensä hyväksyminenkin on vaihtoehto.

reinhardt sanoi:
Nykyään on vain niin paljon ihmisiä (erityisesti nuoria naisia) jotka tuntevat huonommuutta sinänsä ihan normaalin ulkonäön takia, että haluan välillä muistuttaa, että itsensä hyväksyminenkin on vaihtoehto.

Eiköhän tuo sama asia koske myös nuoria miehiä/poikiakin jo pikkuhiljaa. Varmaan yks yleisimmistä topiceista alkaa suurinpiirtein näin: "Olen 13wee painan 32kg ja olen 198cm pitkä, ajattelin saada six-päxit esiin ja pitäis pudottaa joku 47kg..."

No ei ehkä iha noin kärjistetysti mutta ymmärrätte varmaan...

Ja mitä naisiin tulee niin kyllä sen huomaa hyvin miten naistenkin itsetunto kehittyy ajan myötä (on tullut tapailtua ja kokeiltua vähän kaiken ikäisiä). Ehkäpä nykyään ihmiset vaan kasvaa henkisesti pidempään mitä aiemmat sukupolvet. Ei mullakaan välttämättä mikään täysin kehittynyt itsetunto ole, mutta huomaan kyllä monissa ikätovereissani että toisilla on huono itsetunto (ja erityisesti naisilla).

reinhardt sanoi:
Toisekseen, siitä kun olin itse 22 on niin vähän aikaa, että muistan mitä silloin ajattelin -ja ne ajatukset ovat muuttuneet paljon. Voipi olla, että neljän vuoden päästä 22 -vuotiaana tehty kauneusleikkaus kaduttaisi. Souvent femme varie... ;)
Mikä siinä sitten kaduttaisi? Rahanmeno, vai se että olis se sittenkin kiva olla rumempi? Eikä mun mielestä toi itsensä muokkaaminen vastakkaisen sukupuolen mieleksi mitenkään paskempi idea ole.

Janne sanoi:
Mikä siinä sitten kaduttaisi? Rahanmeno, vai se että olis se sittenkin kiva olla rumempi? Eikä mun mielestä toi itsensä muokkaaminen vastakkaisen sukupuolen mieleksi mitenkään paskempi idea ole.

Vanhemmiten saattaa ruveta ajattelemaan, että olisi sittenkin kivempi olla luomu. Toisekseen, en pidä mitenkään järkevänä mennä pelkän ulkonäön takia mihinkään leikkaukseen (ellei nyt ihan lapsia pelota), koska erinäisten kirurgisten operaatioiden pitkäaikaisvaikutuksista ei koskaan tiedä. Leikkaus on aina erittäin iso rasitus elimistölle, ja esimerkiksi ihan tervekin ihminen saattaa vain jäädä heräämättä nukutuksesta.

Jossain vaiheessa saatat huomata sinäkin, että elämä on paljon helpompaa kun ei pyri miellyttämään muita ihmisiä.

Janne sanoi:

Eiköhän joku vastakkaisen sukupuolen edustajien miellyttäminen omalla ulkonäöllään ole tasan viimeinen syy tehdä mitään leikkauksia. muutenkaan se ei ole varmaan kenenkään syy muokata itseään. Itseään varten varmasti suurin osa tekee mitä tekee. Jos menee vastakkaista sukupuolta lämppäämään ulkonäöllään niin paljon nekin sitten arvostaa mitä aivoissa liikkuu, vai liikkuuko yhtään mitään.

reinhardt sanoi:
Leikkaus on aina erittäin iso rasitus elimistölle, ja esimerkiksi ihan tervekin ihminen saattaa vain jäädä heräämättä nukutuksesta.

Kyllä sitä voi suojatielläkin jäädä auton alle. Karu totuus on, että ihmiset voivat ihan hyvin kokea onnistuneen leikkauksen parantaneen elämänsä laatua. Mielestäni joihinkin leikkauskierteisiin ("pakko vielä parannella") sun muihin joutuminen on aika utopistista suurimman osan kohdalla.

reinhardt sanoi:
Vanhemmiten saattaa ruveta ajattelemaan, että olisi sittenkin kivempi olla luomu. Toisekseen, en pidä mitenkään järkevänä mennä pelkän ulkonäön takia mihinkään leikkaukseen (ellei nyt ihan lapsia pelota), koska erinäisten kirurgisten operaatioiden pitkäaikaisvaikutuksista ei koskaan tiedä. Leikkaus on aina erittäin iso rasitus elimistölle, ja esimerkiksi ihan tervekin ihminen saattaa vain jäädä heräämättä nukutuksesta.

Jossain vaiheessa saatat huomata sinäkin, että elämä on paljon helpompaa kun ei pyri miellyttämään muita ihmisiä.

Leikkaus on aina riski oli se sitten mikä tahansa.
Onko Sarah sanonut, että hän menisi leikkaukseen miellyttääkseen muita ihmisiä eiköhön luitenkin ensisijaisesti itsensä takia.
Jos asia on vaivannut jo monta vuotta lähes päivittäin niin miksi ei tekisi asialle jotain kun siihen on mahdollisuus.

Ei perkele, minä en ainakaan tunne yhtään miestä, joka tutkailisi onko osapuilleen normaaliruumiinrakenteisilla naisilla sisäreisiläskejä ja vaikka sellaisia hieman sitten olisikin - vaikka osapuilleen normaaliruumiinrakenteisilla ei sellaisia oikeasti voi ollakaan - kuka perkele niistä häiriintyisi. Tärkeämpää on päästä sinne reisien väliin :love: .

Ihmisillä, erityisesti kuntosalilla käyvillä, on ylipäätäänkin sangen harhainen mielikuva siitä, kuinka kiinnostuneita toiset ihmiset heidän kroppansa hienosäädöistä ovat. Syödään ja piikitetään sisuskalut tuhoavia myrkkyjäkin ihan vaan jotta näytettäisiin komealta/kauniilta toisten silmissä :david: . Tavikset kuitenkin palkitsevat fanaatikon ponnistukset usein imbesillin leimalla.

Janne sanoi:
Eikä mun mielestä toi itsensä muokkaaminen vastakkaisen sukupuolen mieleksi mitenkään paskempi idea ole.
En tiedä oliko tää sulta joku lipsahdus, mutta vaikuttaako sisäreisien koko tosiaankin naisen ulkonäköön? Tarkistatko useinkin seuralaisesi sisäreisien koon?

Mun mielestä tää on verrattavissa esim. korvan muotoon. Jos nainen muuten mielyttää silmää, niin sillä ei ole väliä onko sillä nipukallinen korva vai ei. Oikeastaan en edes suostu uskomaan etteikö kaikilla naisilla sisäreidet hipoisi toisiaan. Jos olisi ihan pakko valita tyttö pelkän jakovälin perusteella ottaisin kuitenkin tytön jolla on Y-jalkoväli M-jalkovälisen sijaan :D .

En usko, että Sarah on tekemässä tätä muiden takia. Tää vaikuttaa taas sellaselta asialta, johon kukaan muu* ei kiinnitä huomiota paitsi sinä itse. Halvemmaksi tulisi, että opettelisit hyväksymään sisäreitesi tai voisit myydä peilisi tai sitten voisit pitää hametta tuijottaessasi itseäsi peilistä. Mieti onko vika päässäsi vai sisäreisissäsi.

Oletko miettinyt, että reisiläskiesi alla voi olla myös paljon lihastakin, kun kerta treenaat niin ahkerasti? Helpoin tapa pienentää reisiä on, että lopetat jalkojen treenaamisen kokonaan ja laihdutat itsesi todella alhaisiin rasvoihin.

Oikeastaan välillä mullekkin kelpais parit leikkaukset, mutta kaikkea ei saa vaikka voisikin saada :lol2: . Jos pesää ei heru näillä eväillä, niin olkoon herumatta.

*(Ei sisällä M-jalkoväli fetishistejä kuten Jannea)

Edit: Teen kirurgisella toimenpiteellä postistani täydellisen "erään" viisaan miehen sanoja.
MKM sanoi:
Ihmisillä, erityisesti kuntosalilla käyvillä, on ylipäätäänkin sangen harhainen mielikuva siitä, kuinka kiinnostuneita toiset ihmiset heidän kroppansa hienosäädöistä ovat.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mua vituttaa lukea näitä naisten aloittamia ongelma-tredejä, kun aikuiset miehet alkaa saatana kirjoitella jatkuvalla syötöllä "Kyllä sä hyvä noinkin oot :love: " -lässytysviestejä. Saatana, jos tänne joku nainen uskaltautuu kyselemään parannuskeinoja johonkin ongelmaan, niin oletusarvona EI OLE täyttää näitä tredejä millään vitun parisuhdelässytyksellä, vaan antaa asiallisia vinkkejä ongelman poistoon. Ei naisetkaan oo miehille lässyttämässä, että kun nämä vinkuvat pieniä käsiään, että "ei se haittaa, tärkeintä on sisin :love: ".

:curs:

Kraftwerk n sanoi:
Mua vituttaa lukea näitä naisten aloittamia ongelma-tredejä, kun aikuiset miehet alkaa saatana kirjoitella jatkuvalla syötöllä "Kyllä sä hyvä noinkin oot :love: " -lässytysviestejä. Saatana, jos tänne joku nainen uskaltautuu kyselemään parannuskeinoja johonkin ongelmaan, niin oletusarvona EI OLE täyttää näitä tredejä millään vitun parisuhdelässytyksellä, vaan antaa asiallisia vinkkejä ongelman poistoon. Ei naisetkaan oo miehille lässyttämässä, että kun nämä vinkuvat pieniä käsiään, että "ei se haittaa, tärkeintä on sisin :love: ".:curs:

Niin no jos menisit kertomaan naisvaltaiselle palstalle, että olet kovaa treenaava ja yleisesti hyväkuntoinen mies, mutta et ole tyytyväinen hauiksiisi ja suunnittelet ampuvasi niihin silikoonia, niin millaisia vastauksia olettaisit saavasi? Kyllä siellä moni saattaisi ajatella ongelmasi olevan jossakin muualla kuin hauistreenissäsi tai ruokavaliossasi.

Kraftwerk n sanoi:
Mua vituttaa lukea näitä naisten aloittamia ongelma-tredejä, kun aikuiset miehet alkaa saatana kirjoitella jatkuvalla syötöllä "Kyllä sä hyvä noinkin oot :love: " -lässytysviestejä. Saatana, jos tänne joku nainen uskaltautuu kyselemään parannuskeinoja johonkin ongelmaan, niin oletusarvona EI OLE täyttää näitä tredejä millään vitun parisuhdelässytyksellä, vaan antaa asiallisia vinkkejä ongelman poistoon. Ei naisetkaan oo miehille lässyttämässä, että kun nämä vinkuvat pieniä käsiään, että "ei se haittaa, tärkeintä on sisin :love: ".

Hih..Kinda like ya! ;)

cuscus sanoi:
Minkähän takia nuo rasvaimut ei ole yleisemmässä käytössä vaikka bodareilla? Äkkiseltään ajateltuna sen pitäisi olla tehokasta, kun vetää hirveän sikabulkin ja antaa sitten lääkärin ryystää 10kg rasvaa pois, jonka jälkeen kiristely sujuukin nopeasti. Rasvaimuhan ei aiheuta kataboliaa, joten pitäisi olla tehokas pikadietti :D

En tiedä vastasiko tähän joku jo, mutta tehokas pikadietti tosissaan. Vetää heikoksi pahimmillaan muutamaksi kuukaudeksi operaation jälkeen, jolloin todellinen katabolia voi alkaa :) Äkkiä siinä varmaan saisi parikymmentä kiloa pudotettua, kun läskit lähtisi ja nesteet ja lihat sitten myöhemmin.

Naene sanoi:
Jos menee vastakkaista sukupuolta lämppäämään ulkonäöllään niin paljon nekin sitten arvostaa mitä aivoissa liikkuu, vai liikkuuko yhtään mitään.
En mä tiedä mitä sä ajattelet kun miehiä kattelet mutta naisia katsellessani en todellakaan ensimmäisenä mieti että on toi varmaan tosi kaunis sisältä, voi mitä sen päässä mahtaakaan liikkua. Tosi syvällinen runoilijasielu varmasti. Kyllä mä huomaan ne hyvät tissit ja perseen. Kun näkee söpön tyttelin niin sen _jälkeen_ voi miettiä että olisikohan pääkopan sisältö myös jotain sellaista mikä voisi miellyyttää.

Eihän kaikille tietty ulkonäkö merkkaa, mulle se vaan merkkaa :piis:

suortti sanoi:
En tiedä oliko tää sulta joku lipsahdus, mutta vaikuttaako sisäreisien koko tosiaankin naisen ulkonäköön? Tarkistatko useinkin seuralaisesi sisäreisien koon?
Nojaah, tavallaan yleisesti heitin ton. Ei siis välttämättä liittynyt tohon sisäreisijuttuun. Mutta varmasti toisaalta näyttää paremmalta bikineissä kun ei ole läskit reidet. Eli vaikuttaahan se ulkonäköön. Ei vaan kovin suurissa määrin.

Mä oon vaan sitä mieltä että jos joku haluaa leikellä itseään, hakata tatskoja tai jotain vastaavaa niin siitä vaan. Syystä tai toisesta. Aikuisia ihmisiä kuitenkin.

Kraftwerk n sanoi:
Mua vituttaa...
Käsittäkseni rasvaimunvastaisia posteja sateli ensimmäiseksi mimmeiltä. En aluksi meinannut vastata tähän, mutta oli pakko pistää vastaan, kun niin älyttömiä posteja sateli. Olisin vastannut tähän vaikka threadin aloittaja ois ollu joku 15-vee hintti, joka haluis imee perseestänsä kaikki läskit, jotta muna uppois syvemmälle (tai sitten en).

Sä et taida tajuta, että Sarah on menossa rasvaimuun. Tai sitten sä et vaan pidä sitä niin vakavana kuin minä. Sitten tänne tulee vielä jotkut sällit huutaa: "joo mee vaa leikkauksee, niin et oo niin ruma!".

Mä en tiedä viittasitko suoraan mun postiini tolla vuodatuksella, mutta minä annoin tossa selviä neuvoja ongelman poistoon. Kuten mainitsin postissani ongelma voi olla myös PÄÄSSÄ. Jos obsessiosta ei pääse irti, niin jäljelle jää laihduttaminen, josta löytyy paljon yksityiskohtaista tietoa ympäri palstaa. Viimeinen asia mitä kannattaa möläyttää on "joo, mee vaa leikkaukseen".

[/IMO]

suortti sanoi:
Käsittäkseni rasvaimunvastaisia posteja sateli ensimmäiseksi mimmeiltä. En aluksi meinannut vastata tähän, mutta oli pakko pistää vastaan, kun niin älyttömiä posteja sateli. Olisin vastannut tähän vaikka threadin aloittaja ois ollu joku 15-vee hintti, joka haluis imee perseestänsä kaikki läskit, jotta muna uppois syvemmälle (tai sitten en).

Sä et taida tajuta, että Sarah on menossa rasvaimuun. Tai sitten sä et vaan pidä sitä niin vakavana kuin minä. Sitten tänne tulee vielä jotkut sällit huutaa: "joo mee vaa leikkauksee, niin et oo niin ruma!".

Mä en tiedä viittasitko suoraan mun postiini tolla vuodatuksella, mutta minä annoin tossa selviä neuvoja ongelman poistoon. Kuten mainitsin postissani ongelma voi olla myös PÄÄSSÄ. Jos obsessiosta ei pääse irti, niin jäljelle jää laihduttaminen, josta löytyy paljon yksityiskohtaista tietoa ympäri palstaa. Viimeinen asia mitä kannattaa möläyttää on "joo, mee vaa leikkaukseen".

[/IMO]

Ongelma nyt ei ollut niissä rasvaimun vastaisissa viesteissä, vaan siinä typerässä lässytyksessä.

Sarah kysyy kyllä aloituspostissaan hyvin selvästi: Onko tähän mitään ratkaisua? Heti kun hän nyt sattuikin mainitsemaan rasvaimun vaihtoehtona, niin jopa alkoikin lässytys ja pään silittely. Rasvaimu ei tietenkään ole se paras ratkaisu, mutta kai tuohon nyt olisi voinut asiallisia neuvoja antaa, eikä vaan sanoa, että: "kyllä se siitä, ei ne rasvat haittaa" :david:

Kyllä me lässyttelijämiehet nyt vaan katsoimme, että tällaisiin sisäreisiläskityytymättömyysongelmiin parempi ratkaisu löytyy henkiseltä kuin fyysiseltä puolelta. Paikallista rasvanpolttoa kun ei ole olemassakaan ja kun Sarah totesi "Muuten olen tosi hoikka, jopa normaalipainon alarajoilla" niin ei viitsinyt yleislaihduttamistakaan suositella. Haleja :haart: ja pusuja kaikille :love: .

Täällähä on keskustelu yltyny jo kunno kähinäx...tota en ite ymmärrä hirveestikää laihduttamisesta mitää, rasvaprosentti 24%, mut ei sitä viitti alkaa ottaa poiskaa, ku pelkää takapakkia tai paikalla notkuilua, no anyway tuli mielee sellane erikoislaatuinen tapaus, et tota jollain ihmisillä saattaa olla sellasta, et keho erittää liikaa jotai elastisuutta lisäävää ainetta, ja sitä varten voi olla esim. yliliikkuvat nivelet ja käsivarsissa saattaa olla kauheet ellut, vaikka ihminen on muuten kuitenkin laiha...en teidä, voiko olla mut aattelin ny vaa pistää tällasenki, eli sillo ei rasvaimut auta...Sit jos joku vois kertoa faktoja rasvaimusta, kiinnostas vaa, onko se muka leikkaus, jääkö siitä arvet, sehän on rumaa...nii ja se, et miten nii ei tule rasva takasi enää imun jälkee, sehän on nyt jotenki kai kaikkien fysiikan lakien mukaanki mahdotonta, vai tarkottaako se sitä et jos vatsasta on rasvat imetty nii vaikka lihoisit 100kg nii se menee jokapaikkaan muualle, paitsi vatsaan, entä jo jokapaikasta on imetty rasvat pois...? Ku jotku puhut et valitsis ennemmi naisen jolla reidet ei osu toisiin, nii kuullostaa aika sairaalta, se ei todellakaan enää ole kivan näköstä, nimitääin siinä vaiheessa se ihminen näyttää jo aika helvetin anorektiselta...Sit se et jos sanoi sun rasvaprosentin olevan 14 nii kyl siitä pitäs saada sen verra viel hyvinki pois, et ne sielt reisistä lähtee...Ja noista leikkauksista, oon lukenu muutaman artikkelin, jotka on kertonu sellasista naisista, joilla on ollu mielestään liian pienet rinnat, ja kun ovat pitkään asiaa miettineet ja sen jälkeen edelleenkin vaan halunneet ottaa silikonit ja ovat ottaneet ne, niin ovat jälkeenpäin kertoneet edeleen olevansa tyytyväisiä siihen, koska heitä on se asia ahdistanut ja vaivannut joka päivä ja niin edelleen, voihan siihen tietenkin auttaa myös kun ajattelee että so what, enkä nyt mitenkään kannusta mihinkään leikkauksiin, kyllä luomu on aina parempi niin kauan kun se on mahdollista, mutta eikö se so what tapa ole vähän sellane ikuisten elämän häviäjien tyyli...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom