Läskiongelma...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Sarah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kraftwerk n sanoi:
Ongelma nyt ei ollut niissä rasvaimun vastaisissa viesteissä, vaan siinä typerässä lässytyksessä...
Viittaat ilmeisesti lässytyksellä ja päänsilittelyllä mun ekan posti kahteen ekaan kappaleeseen. Niitten tarkoitus oli vain perustella kolmannen kappaleen aloitus, koska aikaisemmissa posteissa spekuloitiin kaikennäköistä (kuten varmaan itsekkin huomasit?). Päänsilittelystäkin toi käy, mutta voi korjata tämän vääryyden nyt *lyö Sarahia vasaralla päähän*.
Kraftwerk n sanoi:
Rasvaimu ei tietenkään ole se paras ratkaisu, mutta kai tuohon nyt olisi voinut asiallisia neuvoja antaa, eikä vaan sanoa, että: "kyllä se siitä, ei ne rasvat haittaa" :david:
Asiallinen on suhteellinen käsite ja mun mielestä noi mun neuvot oli asiallisia. Mun viestissä lukee muutakin kuin "kyllä se siitä, ei ne rasvat haittaa" enkä jaksa käydä niitä uudelleen läpi tässä.

Anteeksi, että yritin syventyä asiaan enkä ollu heti sanomassa "joo, röttöstä vaa!"

suortti
Men Against Liposuction

En nyt huomannut ainakaan kenenkään maininneen vielä mutta yksi totaalilepopäivä pitäisi pitää viikossa. Voisit ehkä myös pitää kevyen viikon 4-5 viikon välein. Monastihan käy juuri niin että kun on joku tavoite joka pitäisi saavuttaa mahdollisimman nopeasti, tulee vedettyä alussa itsensä piippuun!

Voisiko jalkojen lihasten muodolla olla jotain tekemistä noiden läskien kanssa? Ehkä tietynlainen treeni voisi auttaa vaikkei rasvat niin palaisikaan. Juuri oikeanlainen jalkojen treenaaminen bodytyyliin voisi jelppiä IMO

Viimeksi muokattu:
Fighter1157 sanoi:
Voisiko jalkojen lihasten muodolla olla jotain tekemistä noiden läskien kanssa?

Siinä mielessä, että jos on isot reiden lähentäjät, mallien ja kisakireiden fitnesspimujen kuvia katselemaan tottunut saattaa kuvitella, että kaikki se tavara siellä reisissä on läskiä. Tein eilen tämän keskustelun innoittamana oikein sisäreisianalyysiä ja totesin, että vaikka menisin tältä seisomalta rasvaimuun, reiteni ottaisivat silti kiinni toisiinsa.

Jos tuohon varsinaiseen aiheeseen saa palata, niin pirun pahahan tuota läskiä on reisistä saada pois. Mutta ei se mahdotonta ole, vaatii työtä ja säätöä.

Kokeilepa Lylen UD2:sta.

Toimi ainakin mulla. On siellä höttöä vielä, mutta jälkeä tulee. Varsinkin jos ketodieetti on sanana outo, epäilisin että vika on dieetinaikaisessa syömisten koostamisessa. Enkä nyt sano, että joku supergeeninen ei pystyisi tavallisella dieetillä vetämään läskiä reisistä pois, sanon vaan että mulla ei onnistunut ilman lyleä.

No tuskinpa löytyy tuosta UD2:sta oikotietä onneen. Saattaahan sillä nopeampaa päästä tavoitteiseen, mutta on siinä kyllä vaarana polttaa lihastakin reilusti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom