Kyykkykengät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on kans levee jalka, mut noi power perfectit ostin silti. Oli kyl vähän heikko valinnanvara. Vähän nafti leveyssuunnassa, mut ei paljon haittaa kun niitä niitten kyykkyjen ajan jalassa vaan pitää. Ja varmasti vähän pehmenee ja muotoutuu ajan kanssa.

Eipä ole Inov 8 kengistä kokemusta. Helsingissä noita näkyisi varuste.net myymälä myyvän, että ehkä joku paikallinen kyykkykenkien tarpeessa oleva voi käydä tsekkaamassa.

Huomasin, että Wei Ruistani on toisen kengän kärjestä pohjan kumi irti. Todella nuuka mies liimaisi sen itse tai käyttäisi suutarilla, mutta ite harkitsen nyt, että painuisinko Sportheavyn Tampereen myymälään shoppailemaan. :D Voisin vielä kokeilla Adidaksen malleja, vaikka tuskin ne mun räpylöihini sopivat. Sportheavykin näkyy nyt myyvän sitä Asicsin crossfitkenkää, joten jos mikään niistä Adidaksen malleista ei mitenkään jalkaani sovi, niin voisin ostaa semmoiset.

Pitääpä käydä tänään kurkaan minkälaiset kengät on kyseessä.

Ostin juuri Adidas Adipowerit, ja koko on sellainen että kiristää aika reilusti varpaiden sivuista ja muutenkin veri ei kierrä kunnolla. 2/3 isompi koko sitten sujahtaakin suoraan jalkaan eli taitaa olla liian iso. Myyjän mukaan ensimmäiset 2vk on tuskaa uusilla pn-kengillä, teinkö väärän ostoksen vai iskenkö hintalaput jo roskikseen? En ole uskaltanut vielä kokeilla salilla, jos niitä ei saakaan enää palautettua. :(

Ostin juuri Adidas Adipowerit, ja koko on sellainen että kiristää aika reilusti varpaiden sivuista ja muutenkin veri ei kierrä kunnolla. 2/3 isompi koko sitten sujahtaakin suoraan jalkaan eli taitaa olla liian iso. Myyjän mukaan ensimmäiset 2vk on tuskaa uusilla pn-kengillä, teinkö väärän ostoksen vai iskenkö hintalaput jo roskikseen? En ole uskaltanut vielä kokeilla salilla, jos niitä ei saakaan enää palautettua. :(

Kuuluukin olla alussa vähän epämukavat, kyllä ne siitä alkaa muotoutumaan. Lisäksi tuo on melko kapeaprofiilinen kenkä, niin sivuttainen puristus on alussa ihan normaalia. Itse kun ostin Adipowerit niin tuli valittua aluksi koko, jolla kengät olivat mukavat jalassa (vapaa-ajan kengiksi oikean kokoiset), mutta jouduin viikon päästä vaihtamaan numeroa pienempiin, koska jalat (kantapäät) pääsivät hieman liikkumaan kengissä noston aikana.

Puolisen vuotta sitten ostin Adidaksen kyykkykengät voimaharjoittelu.fi:stä, valkoinen malli jota ei näemmä enää saa. Itse kenkä on kapealestinen ja itsellä taas leveä jalka. Melko naftit oli alkuun mutta kylläpä ne siitä jalkaan muotoutuivat.

Miten noi adipowerit eroaa power perfect 2:sta? Ainakin hinta on korkeempi.

Ne on vielä tukevammat/jämäkämmät ja kaikin tavoin laadukkaammat. :)
Tavan treenaajalle Power Perfect 2:t tai Powerlift 2:t toimii varmaan samalla tavalla. Powerlift 2:ssa vähän matalampi kanta ja hieman pehmeämpi rakenne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pääkaupunkiseudun myymälöiden valikoima on kyllä todella onneton. Yhdestäkään urheiluliikkeestä en löytänyt Power Perfect tai Powerlift kenkiä. En sen kummemmin mitään muutakaan kunnon salikenkää. Juoksukenkää / Futiskenkää / Sisäpelikenkää olis satoja pareja.

Muutenkin todella puutteellisesti kuntosaliharjoittelijalle tarjolla mitään. Trikoohousujakin koitin ettiä kun niissä olis hyvä mavettaa mutta turha toivo löytää sopivia kaupasta jos et ole keskitysleirimäisen laiha luurankojalka.

Itellä on erilaisia kenkiä mitä on tullut kyykyssä testattua; Painonnostokengät (Karhu Hercules), painikengät (Asics joku), nyrkkeilykengät (Lonsdale Storm) ja Converse kopiot. Nuo Lonsdalen Stormit on viimeisimmät ja ne ei ole hyvät kengät kyykkyyn. Niissä on pieni kanta ja vaikka se onkin kova niin se joustaa kun niskassa on rautaa. Eli tasapohjaiset painikengät hakkaa nyrkkeilykengät kyykkykenkinä. Tasapohjaisten battle Painikenä vs Converse, on oikeastaan makuasia. Itekkin vaikka käyttelen molempia niin en osaa sanoa kummat olisi paremmat. Molemmat toimii.

Jumbon Intterissä perfect2 kenkää oli vain 44,5 koosa

Heh, siellä ei myyjät näköjään tiedä edes mitä omassa varastossa on :D Mä kun kävin aiemmin kysymässä, kuten aiemmassa viestissäni totesin, niin myyjä oli ihmeissään ja sanoi ettei heillä sellaisia ole, eikä saa tilattua edes. Eipä silti, mulle numeron liian iso olis ollut tuo.

(edit, poistettu sekavuutta)

Voi siellä ollamuita kokoja varastossa. Mun 42,5 ei löytyny. Miten näissä menee kengän koko. Jos normi kenkä on sen 42,5 niin onko se sama näissä tossuissa? jos tilais ne netistä!

Voi siellä ollamuita kokoja varastossa. Mun 42,5 ei löytyny. Miten näissä menee kengän koko. Jos normi kenkä on sen 42,5 niin onko se sama näissä tossuissa? jos tilais ne netistä!

Mulla on samaa kokoa kuin kengät yleensäkin. Tilaa 42,5 ja +/- puoli numeroa ja palauta ylimääräset 2 paria?

Eipä ole Inov 8 kengistä kokemusta. Helsingissä noita näkyisi varuste.net myymälä myyvän, että ehkä joku paikallinen kyykkykenkien tarpeessa oleva voi käydä tsekkaamassa.

Huomasin, että Wei Ruistani on toisen kengän kärjestä pohjan kumi irti. Todella nuuka mies liimaisi sen itse tai käyttäisi suutarilla, mutta ite harkitsen nyt, että painuisinko Sportheavyn Tampereen myymälään shoppailemaan. :D Voisin vielä kokeilla Adidaksen malleja, vaikka tuskin ne mun räpylöihini sopivat. Sportheavykin näkyy nyt myyvän sitä Asicsin crossfitkenkää, joten jos mikään niistä Adidaksen malleista ei mitenkään jalkaani sovi, niin voisin ostaa semmoiset.

Ahaa empä ole kyseistä liikkeestä kuullutkaan.. perfektistä löytyy munkin pieneen jalkaan sopivia kokoja, yllättävää. Käynpä myös tsekkaamassa :)

Tilasin juuri saksanmaalta itselleni Conversen Allstarsit. Jos nuo kerran jenkeissä kuuluvat voimanostajien vakivarusteisiin, niin kai ne asiansa ajavat myös tavalliselle salitreenaajalle? Kokeilemallahan se sitten selviää :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom