Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
200 oon kyykänny. En nyt pysty pistään kuvaa, mutta mulla on jalat ihan helvetillisessä sisäkierrossa jos seison lättänä. Tilasin salille jotkut halvemmat pohjalliset oikein isoilla korotuksilla. Saa nähä painuuko (ainakin varaa painuakkin). Raskaammilla painoilla aina vetää polvet sisää ellen kyykkää leveenä lowbarina jalat niin auki, ettei pysty taittamaan sisään mitenkään. Oikee lonkka mulla vetää aina jumiin ilman pohjallisia jos kävelen.Onkohan järkevää kyykkäillä niiden pohjallisten kanssa? Eikö ne ole joustavaa materiaalia?
Edit: kun käsittääkseni et ihan pikkuhiluilla kyykkäile.
Mulla on pn-kengät (power perfect) aina jalassa. Ihmiset sanovat, että ei niitä viitsi pitää jalassa kuin kyykyn aikana, mutta mielestäni ne on melkeen kuin tavalliset kengät. Ei häiritse mua henkilökohtasesti yhtään. En mä siellä salilla kuitenkaa juokse ympäriinsä, vaan suurimman osan ajasta pyrin olemaan mahdollisimman maadoittunut, eli voimansiirto maasta mahdollisimman hyvä. Tosin en tuollaisia eristäviä pohjeliikkeitä enkä muitakaan eristäviä niin hirveästi tee.
Kyykkyjen ja painonostoliikkeiden lisäksi pn-kengillä on hyvä tehdä pystypunnerrukset, kulmasoudut ja jopa hauiskäännöt seisovalteen. Maastavedot tosin vedän yleensä sukkasiltaan, mutta sanotaan, että joka neljäs kerta pn-kengillä, koska silloin saa mukavaa vaihtelua ja erilaista ärsykettä (enemmän "legdriveä"). Kannattaa muuten koittaa maastavetoa painonnostokengillä. Jos ei kerran kisoihin treenaa, niin turha sitä nostovälimatkaa on aina pitää mahdollisimman pienenä. Itellä ainaki asento pysyy paremmin pystyssä, eli alaselkä ei pääse nii helposti kamelille ja veto pysyy paremmin paketissa.
Sportsdirectiltä lonsdalet jos ihan salinkenkiä haet.Mistä salikengät halvalla <50€?
Do-Winit tarjouksessa, mutta ei löydy 44 kokoa..
Mulla on jalkatreeneissä adidaksen power perfect 2 ja muuten käytän lonsdaleja nimenomaan sen takia kun on mahdollisimman ohut pohja, käytän siis mavessakin.
Onhan niissä pieni kanta ja mä tykkään nimenomaan sen kengän jämäkkyydestä mutta samalla keveydestä. Converseja tai tennarit ylipäätään en kyllä tykkää käyttää edes salin ulkopuolella, aivan hirveät jalassa. Noi stormit on mun mielestä hyvä ja edullinen vaihtoehto.Painikengässä, Converseissa tai Feelmaxeissa on ohuempi pohja. Lonsdalen Stormeissa on pieni kanta.
Tykkääkö löysästä ohuests pohjasta vai jämäkämmästä pohjasta mikä nyrkkeilykengässä on.