Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse jätin noi Reebokit hyllyyn ton tekstin takia. Addut pitää päästä sovittamaan jossakin syksyä varten. Asicsessa maksaa merkki liikaa, sama on juoksupuolella. Parempia Adduja saa 50e halvemmalla. Tämä toki makuasia, koska kuten iivili sanoi, ei lesti sovi kaikille.
Onkos kellään Flying Finn merkkisistä Kiilusen nykyään myymistä tietoa? Eivät ole kalliit, joten kai ne jossain kaukoidän pingpongmaassa teetätetään.
Tuossa on arvostelu Asicsin painonnostokengistä ja kuvia mustavalkopunaisina:
Asics Weightlifting Shoes Review
Tuossapa vielä Amazonin sivuilta kuvia niistä hopean ja tummansinisen värisistä:
Amazon.com: ASICS Men's Lift Trainer Cross-Trainer: Shoes
Kyllä mäkin mieluusti jotkut Adidaksen painonnostokengät muuten ostaisin, mutta kun ovat niin kapeita ja ahdistavat, niin ei käy.
Niken Romaleokset ostaisin, jos niitä tuotaisiin Suomeen ja myytäisiin täällä. :( Niissä on selvästi Adidasta leveämpi lesti. Hypistelin erään hepun jenkeistä ostettuja käytettyjä Romaleoksia eräs kerta ja ovat muuten ihan vastaavat, kuin Adidaksen ne kalleimmat punaiset (millä esim. Milko Tokola kai nostaa), mutta on vain leveämpi lesti. Nooh, ei mulla ole mikään hätäkiirus tämän kyykkykenkäasian kanssa. Kyllä noilla Wei Ruilla vielä reenaa jonkun aikaa. Arvelen, että nuokin Reebokin tai Asicsin alunperin crossfitkengiksi lanseeratut mallit passaisivat mulle ihan hyvin, kun en ole kumminkaan mikään oikeasti iso ja vahva kilpavoimailija, vaan kulahtanut vanha äijänkänttyrä, joka vaan kuntoilumielellä vähän voimailee. :D Mutta joo, jos joku pulju ryhtyisi Suomessa Niken Romaleoksia myymään, niin olisin kiinnostunut.
Kahdella sadalla kannattaa kyllä kokeilla Adidaksen AdiPowereitakin jalkaan.
Adidas AdiPower - Painonnostoliitto
Ite ostin nuo Adidas Powerlift 2.0 popot eilen. Makeen näköset ja hyväntuntuset jalassa. Suosittelen!