Itse jätin noi Reebokit hyllyyn ton tekstin takia. Addut pitää päästä sovittamaan jossakin syksyä varten. Asicsessa maksaa merkki liikaa, sama on juoksupuolella. Parempia Adduja saa 50e halvemmalla. Tämä toki makuasia, koska kuten iivili sanoi, ei lesti sovi kaikille.
Pitääpä vähä mainostaa Asicsia ja Intersportia - ostin tossa loppukeväällä Asicsin Matflex 3:t 70 € hintaan. Jo samalla viikolla, kolmannella salikäynnillä molemmat kengät purkaantui (ompeleita katkeillut sieltä täältä). Tästä suivaantuneena soitin Intersporttiin, olettaen että saan heti uudet kun vien nää takasin, vaan ei... Ei saanut uusia, vaan Intersportista postittivat tutkittavaksi maahantuojalle, joka kuulemma päättäisi saako uudet vai korjataanko nämä. Reilun viikon kuluttua Intersportista soitti ja sanoi, että maahantuoja korjaa nuo ompeleet. Jippii...
Noin 1,5 viikon päästä tästä, soittivat että kengät on tulleet takaisin Intersporttiin ja sieltä ne voisi hakea. Hainkin, myyjä pahoitteli tapahtunutta (aiemmin asioin kauppiaan kanssa, joka ei edes yrittänyt tehdä tätä mitenkään mun kannalta helpoksi), tarkastin kengät tiskillä. Ompeleet oli tehty uusiksi, ok. Kenkälaatikossa kaksi Itellan postikorttia 19 € kipale. Kannatti varmaan korjata tunti noita ompeleita ja postitella edestakaisin, soitella jne... Jos hyllyhinta oli 70 €, niin sisäänostohinta varmaan 20 € max. Maahantuoja olis voinu pelkkien postikulujen hinnalla antaa noita kaks paria :face:
Nyt on ompeleet kyllä kestäneet suht hyvin, ei taida olla ku vasemmassa jalassa yks solmu auennut (lankaa oli jatkettu solmulla kärjen yläpuolella varpaiden kohdilla) ja muutamia pieniä langanpätkiä roikkuu parista kohtaa. Jos näillä ny vielä tän vuoden loppuun asti pääsis :hyvä:
Sanonpahan vaan, että ei ole ikinä näin paskalaatuisia kenkiä ollut. Olen käyttäny salihommissakin ennen ihan ping pongeja Prisman 29€ sisäpelilenkiä, joita oli sitä ennen käytetty 10 vuotta sekalaisessa sisäpelitoiminnassa.
Noh, ohan noi Matflexit jalassa hyvät ja tosi pitävät kaikilla alustoilla, jos jotain hyvää hakee...