Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen koettanut ettiä All Star halpiskopioita. Prismassa koot loppuvat 40, Pirkkalan Halpa-Hallissa eilen tsekattuna 41, että kiitti vaan tyhjästä. Mutta Halpa-Hallin myyjä sanoi, että näin talvella heillä ei ole kevyitä kumiliparetossuja kummoista valikoimaa, että keväämmällä tulee lisää, että kai mä ostan sellaiset sitten. Maastanostoa vartenhan mä noita olen kaavaillut, koska en ole ihan tyytyväinen painitossuihin, koska niissä on hieman pyöreä pohja, pitäisi olla täysin tasainen. Eikä tule kyseeseen, että pulittaisin jostain kangas- ja kumitossuista 75-80€, minkä alkup. Conversen Chuck Taylor All Starit maksavat. Ei niissä alkup. ole halpiskopioihin tod.näk. juuri mitään eroa, mutta hintaero on noin 50-60€ kumminkin.
Mulla noi Do-Win pn kengät vääntää polven takakyykyssä huonoon asentoon (hieman sisäänpäin). Kovilla, tasapohjaisilla kengillä näin ei käy. Do-Winit on hyvät tosin etukyykkyyn. Feelmaxeilla teen maastavedon.
Mulla ei ole just samanlaisia, vaan jotkut adidaksen tekeleet eikä niistä kyykkäämiseen ole. Kun on kerrat Power Perfecteillä kyykännyt, ei muut kengät tunnu enää miltään ;) Maveen nuo nyrkkeilytossut on kyllä hyvät, pohjat ainakin pitää.Onko jollain tietoa tai arvauksia että onko näistä nyrkkeilykengistä kyykkäämiseen? Kestääkö tuo kantapää nuljuamatta? Tuohan ei ole täysin tasapohjainen kuten painikengät vaan siinä on pikkuisen tavaraa kantapään alla. Tulossa tosin naishenkilölle jolla kyykkyraudat hyvin pienet, mutta kiinnostaa yleisestikkin että olisi nyrkkeilykengistä salitreeniin yleiskengäksi ja kyykkäämiseen.
Mulla ei ole just samanlaisia, vaan jotkut adidaksen tekeleet eikä niistä kyykkäämiseen ole. Kun on kerrat Power Perfecteillä kyykännyt, ei muut kengät tunnu enää miltään ;) Maveen nuo nyrkkeilytossut on kyllä hyvät, pohjat ainakin pitää.
Tasapohjaset, mutta ongelmaks tuli lähinnä se pohjien pehmyys. Jos ei ollut lankkua kantapäiden alla ei kyykky kulkenut, jos oli niin tuli jalkapohjat aina kipeiks, kun ei oo mitään tukee tuolla holvin kohdalla. Varmaan jotkut paksumpipohjaset converset olis paremmat, jos tarkotus on ettiä monipuolisia salikenkiä.Oliko nuo sinun kengät siis ihan tasapohjaiset painikengät vai pienellä kannalla olevat nyrkkeilybootsit?