Kyykkykengät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon kyllä ihan hyödyllisiksi todennut, adidasta on itellä käytössä. Rahapussi tietysti pikkasen suuttu tosta, mutta kyllähän noiden pitäis aika pitkälle kestää :)

Olen koettanut ettiä All Star halpiskopioita. Prismassa koot loppuvat 40, Pirkkalan Halpa-Hallissa eilen tsekattuna 41, että kiitti vaan tyhjästä. Mutta Halpa-Hallin myyjä sanoi, että näin talvella heillä ei ole kevyitä kumiliparetossuja kummoista valikoimaa, että keväämmällä tulee lisää, että kai mä ostan sellaiset sitten. Maastanostoa vartenhan mä noita olen kaavaillut, koska en ole ihan tyytyväinen painitossuihin, koska niissä on hieman pyöreä pohja, pitäisi olla täysin tasainen. Eikä tule kyseeseen, että pulittaisin jostain kangas- ja kumitossuista 75-80€, minkä alkup. Conversen Chuck Taylor All Starit maksavat. Ei niissä alkup. ole halpiskopioihin tod.näk. juuri mitään eroa, mutta hintaero on noin 50-60€ kumminkin.

Kannattaa vilkaista eBaystä, jos kansainvälinen kaupankäynti vain sopii. Itse ostin joskus vuosi-pari sitten alle kahdella kympillä parin Converseja, joita ei kyllä päälle päin feikeiksi erottanut.

Tänään tuli ostettua Feelmaxin tossut, kun ei oikein uskalla sukkasillaan vedellä leveällä sumotyylillä ja mun painonnostokengissä on liikaa korkoa. En oo vielä salilla testannut, mutta on kivan tuntuiset :)

Yritin tilata Painonnostoliitolta Polskeja mutta ne olivatkin loppuneet. Tarjosivat tilalle Adidas Power Perfect II:sta hintaan 119 € + postit. Ei tuo pahalta hinnalta vaikuttanut, joten laitoin tulemaan. Katsellaan millaiset kengät sieltä tulee, kertoilen sitten kokemuksia kun tulevat.

Mulla noi Do-Win pn kengät vääntää polven takakyykyssä huonoon asentoon (hieman sisäänpäin). Kovilla, tasapohjaisilla kengillä näin ei käy. Do-Winit on hyvät tosin etukyykkyyn. Feelmaxeilla teen maastavedon.

Mulla noi Do-Win pn kengät vääntää polven takakyykyssä huonoon asentoon (hieman sisäänpäin). Kovilla, tasapohjaisilla kengillä näin ei käy. Do-Winit on hyvät tosin etukyykkyyn. Feelmaxeilla teen maastavedon.

Teet ilmeisesti takakyykyn leveämmällä asennolla kuin etukyykyn.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uudet kengät olisi hakusessa täälläkin, kun entiset converset alkavat olla lopuun käytetyt. Lähinnä kyykkyyn, mutta myös yleisesti salikäyttöön tulisivat.
Erityisesti olen katsellut nuita Puma Power 2 kenkiä. Näyttävät päteviltä kengiltä. Olisi mukava kuulla kokemuksia näistä? Oma kyykkyasentoni on semmonen hartioitten levyinen/hieman leveämpi. Mitenkäs etukyykky,penkki ym. onnistuu nuo kengät jalassa?
Toinen vaihtoehto, joka kävi mielessä oli nuo painonnostoliiton sivuilla myytävät puolalaiset kengät, mutta ilmeisesti sieltä on joidenkin ollut vaikea saada kenkiä???
Mitenkäs nuo koot näissä? Kannattaako tilata samaa kokoa mitä normaalisti käyttää vai onko näissä esim. reilummat tai pienemmät koot? Tuo koko-asia kiinnostaa siis molempien kenkien osalta.

Osaiskohan joku kertoilla/auttaa Adidaksen Power Perfect II kengän kokoasioissa. Eli oon tässä jo pitemmän aikaa odotellu, että pääsisin kyseisiä kenkiä testaamaan ja ostamaan, mutta jonkinlaista toimitusviivettä taitaa tällä hetkellä olla. Normaali kengän koko on itsellä n. 43. Nyt oon miettinyt, että tilaisin nuo kengät jostain, missä kokoja on saatavilla. Ongelmana on kuitenkin, että en tiedä onko oma koko 8,5 vai 9. Eli osaisiko joku vähän kertoa, onko miten "suuria" nuo koot. Eli jos jollain sattuu olemaan kokoa 9 (43 1/3) tai 8,5 (42 2/3) kengät, niin voisi mahdollisesti ilmoittaa vaikka jalkaterän pituuden kantapäästä isovarpaan päähän mitattuna.

Power Perfect II oli tänään ensimmäistä kertaa käytössä, kyllä toimii! Kyykyssä tuli heti uusi ennätyssarja. Mulla on koko myös juuri 42 2/3, jalkaterän pituus hitusen alle 26 cm, ja kyllä nuo ovat ihan hyvän kokoiset.

Kiitoksia vastauksista. Itse tuli tilattua koko 8, koska 8,5 ei ollut saatavilla. Sattuipa kuitenkin tuo 8 olemaan tismalleen sopiva. :) Hyvän oloset kengät, täytyy huomenna käydä salilla testailemassa.

Onko jollain tietoa tai arvauksia että onko näistä nyrkkeilykengistä kyykkäämiseen? Kestääkö tuo kantapää nuljuamatta? Tuohan ei ole täysin tasapohjainen kuten painikengät vaan siinä on pikkuisen tavaraa kantapään alla. Tulossa tosin naishenkilölle jolla kyykkyraudat hyvin pienet, mutta kiinnostaa yleisestikkin että olisi nyrkkeilykengistä salitreeniin yleiskengäksi ja kyykkäämiseen.

Onko jollain tietoa tai arvauksia että onko näistä nyrkkeilykengistä kyykkäämiseen? Kestääkö tuo kantapää nuljuamatta? Tuohan ei ole täysin tasapohjainen kuten painikengät vaan siinä on pikkuisen tavaraa kantapään alla. Tulossa tosin naishenkilölle jolla kyykkyraudat hyvin pienet, mutta kiinnostaa yleisestikkin että olisi nyrkkeilykengistä salitreeniin yleiskengäksi ja kyykkäämiseen.
Mulla ei ole just samanlaisia, vaan jotkut adidaksen tekeleet eikä niistä kyykkäämiseen ole. Kun on kerrat Power Perfecteillä kyykännyt, ei muut kengät tunnu enää miltään ;) Maveen nuo nyrkkeilytossut on kyllä hyvät, pohjat ainakin pitää.

Mulla ei ole just samanlaisia, vaan jotkut adidaksen tekeleet eikä niistä kyykkäämiseen ole. Kun on kerrat Power Perfecteillä kyykännyt, ei muut kengät tunnu enää miltään ;) Maveen nuo nyrkkeilytossut on kyllä hyvät, pohjat ainakin pitää.

Oliko nuo sinun kengät siis ihan tasapohjaiset painikengät vai pienellä kannalla olevat nyrkkeilybootsit?

Oliko nuo sinun kengät siis ihan tasapohjaiset painikengät vai pienellä kannalla olevat nyrkkeilybootsit?
Tasapohjaset, mutta ongelmaks tuli lähinnä se pohjien pehmyys. Jos ei ollut lankkua kantapäiden alla ei kyykky kulkenut, jos oli niin tuli jalkapohjat aina kipeiks, kun ei oo mitään tukee tuolla holvin kohdalla. Varmaan jotkut paksumpipohjaset converset olis paremmat, jos tarkotus on ettiä monipuolisia salikenkiä.

Pakko varmaan hommata viimein kyykkykengät, niillä saattaisi olla tasapainoakin parantava vaikutus, itselläni kun on pieniä rakenteellisia ongelmia tuon suhteen tuolla tasapainoelimissä eli lähinnä tangon kanssa kävely on aika haparaa. Niissähän on aika leveä tuo pohja.yms
Varmaan DO-WIN:it voisi hommata, tähän asti kyykännyt saman merkkisillä painitossuilla mutta ei ne mitkään kovin tukevat isoilla raudoilla kyykkäilyyn ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom