Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kolme viikkoa sitten tuli tilattua painonnostoliiton sivuilta kengät eikä vieläkään ole tulleet.
Pitää huomenna soittaa, ja tiedustella kenkien tilannetta.
Mullekkin lupas soittaa kenkäasiassa kuukausi sitten, mutta ei tähän päivään asti ole soittoa kuulunut. Jätin sen sitten sikseen ja tilasin IHAN muualta eri kengät.
Meinasiko ne noita puna valkoisia power addui?
Tilasin Kiiluselta Wei Ruit. Koot 42 ja 43 olivat loppu, niin nytpä jännittää, että onko 41 liian pieni.
sisäpeli/aerobickengissä on useasti vaimennettu pohja mikä ainakin mulla aiheuttaa ylimääräisiä tutinoita kyykätessä prässissä vedossa yms, itse siirryin tasapohjaisiin sali/kuulakenkiin ja samalla loppui polvien kolotukset. nyt miettinyt noita weiruin kenkiä mutta toistaiseksi mennään tasapohjilla.Oon minäkin noita kyykkykenkiä miettiny, että millaset olisi hyvät. Perus Niken sisäpeli/aerobickengillä oon mennyt tähän asti, enkä viittisi hirveesti rahaa uusiin kenkiin laittaa. Kyykkääminen ei kuitenkaan rasita polvia ja tuntuu muutenkin sujuvan ihan hyvin, niin mietin, että tarviiko tässä nyt mitään muuttaa. Onko noista vääristä kengistä muuta haittaa kuin se, ettei välttämättä pääse tarpeeksi syvälle oikeassa asennossa?
Halpiskopioita converseista saa jollai kympillä alennuskorista. Ostin sellaset ja kesti 200-300 rautoja kyykkiä jonku melkein puol vuotta ennenku meni käyttökelvottomiksi. Ainoa haittapuoli oli, että oli lyhyellä varrella, mutta toimi kyykyssä kuitenkin!