Kyykkykengät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kolme viikkoa sitten tuli tilattua painonnostoliiton sivuilta kengät eikä vieläkään ole tulleet.

Pitää huomenna soittaa, ja tiedustella kenkien tilannetta.

Kolme viikkoa sitten tuli tilattua painonnostoliiton sivuilta kengät eikä vieläkään ole tulleet.

Pitää huomenna soittaa, ja tiedustella kenkien tilannetta.

Mullekkin lupas soittaa kenkäasiassa kuukausi sitten, mutta ei tähän päivään asti ole soittoa kuulunut. Jätin sen sitten sikseen ja tilasin IHAN muualta eri kengät.

Mullekkin lupas soittaa kenkäasiassa kuukausi sitten, mutta ei tähän päivään asti ole soittoa kuulunut. Jätin sen sitten sikseen ja tilasin IHAN muualta eri kengät.

Aika paskaa. Luulisi että kun liitonsivuilla noita mainostavat ja myyvät, niin olisi palvelu hiukan eri tasoa.

Noh jospa se soittamalla selviäisi. Jos sanoo että pari viikkoa vielä kestää, tilaan muualta.

Joo-o, miten voi olla näin vaikea saada netistä hommattua painonnostokenkiä. Itsekin tilasin wone.fistä ja siellä on kuulemma tukkurilla joku viivästys jostain selittämättömästä syystä.. Pari viikkoa nyt menny että odottelen vielä vähän aikaa.

Soitin tuonne liittoon. Asiallinen kaveri vastasi puhelimeen ja antoi ihan hyvän selityksen miksi ei kengät ole tulleet. Eli heillä on vaihtunut työntekijä joka hoitaa noita kenkä hommia tammikuun lopulla, ja tämän takia miule ei jostain syystä oltu laitettu sähköpostia, että kengät on loppu, ja niiden tilalle tulee maaliskuussa adidasta. Eli sinne asti joutuisi odottamaan, jos mielii kengät heiltä tilata.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No nyt on hyvää palvelua. Soittivat PT storesta, että käykö jos tuovat kengät miule tänään henkilökohtasesti :D Hyö ajelevat kuulema niin paljon tuota kehä kolmosta pitkin, että voipi pienen lenkin tästä pakkalan kautta ajaa hyvin.

Nopeaa toimintaa kyllä, kun tilaus on tehty noin 30 min sitten.

Voiko aloittelija kyykätä sisäpelikenkien kanssa hyvin? Vai kannattaako suoraan ilman kenkiä? Tuleeko kummastakaan pidemmän päälle jotain haitta puolia? Miksi tasapohjaisia sitten suositellaaan? Oon kyllä ihan kujalla näistä jutuista eli haluaisin jotain pientä neuvoa noihin kysymyksiin! :))

En kyllä suosittele niitä sisäpelikenkiä kenellekkään, mutta alkuun voit ihan hyvin kyykkiä ilman kenkiä. Painonnostokenkä kuitenkin helpottaa sitä syvälle pääsyä ja tasainen luistamaton pohja antaa tukea ja varmuutta.

Tilasin Kiiluselta Wei Ruit. Koot 42 ja 43 olivat loppu, niin nytpä jännittää, että onko 41 liian pieni.

Toivottavasti on sopiva. Odotan mielenkiinnolla raporttia noiden laadusta. Jotenkin odotan että tui Wei Rui olisi hyvä kenkä.

Itellä nämä Karhu Herculekset edelleen, mutta olen harkinnut uusien popojen hommaamista kun nämä painavat ikävästi oikeaa jalkaterää.

Adidakset saapuivat just postissa. Tuntuvat todella tukevilta ja laadukkailta jalassa. Koko on Adidaksen tossuissa ainakin meikäläisellä hieman tavallista suurempi kuin normaalisti, nämä siis 47 1/3. Tämä siis tiedoksi niille, jotka tuntumalla näitä tilaavat. Itsellä koon valintaa helpottivat saman merkin sisäpelitossut. Nyt pitääkin jo lähteä salille kyykkimään.

Oon minäkin noita kyykkykenkiä miettiny, että millaset olisi hyvät. Perus Niken sisäpeli/aerobickengillä oon mennyt tähän asti, enkä viittisi hirveesti rahaa uusiin kenkiin laittaa. Kyykkääminen ei kuitenkaan rasita polvia ja tuntuu muutenkin sujuvan ihan hyvin, niin mietin, että tarviiko tässä nyt mitään muuttaa. Onko noista vääristä kengistä muuta haittaa kuin se, ettei välttämättä pääse tarpeeksi syvälle oikeassa asennossa?

Halpiskopioita converseista saa jollai kympillä alennuskorista. Ostin sellaset ja kesti 200-300 rautoja kyykkiä jonku melkein puol vuotta ennenku meni käyttökelvottomiksi. Ainoa haittapuoli oli, että oli lyhyellä varrella, mutta toimi kyykyssä kuitenkin!

Oon minäkin noita kyykkykenkiä miettiny, että millaset olisi hyvät. Perus Niken sisäpeli/aerobickengillä oon mennyt tähän asti, enkä viittisi hirveesti rahaa uusiin kenkiin laittaa. Kyykkääminen ei kuitenkaan rasita polvia ja tuntuu muutenkin sujuvan ihan hyvin, niin mietin, että tarviiko tässä nyt mitään muuttaa. Onko noista vääristä kengistä muuta haittaa kuin se, ettei välttämättä pääse tarpeeksi syvälle oikeassa asennossa?
sisäpeli/aerobickengissä on useasti vaimennettu pohja mikä ainakin mulla aiheuttaa ylimääräisiä tutinoita kyykätessä prässissä vedossa yms, itse siirryin tasapohjaisiin sali/kuulakenkiin ja samalla loppui polvien kolotukset. nyt miettinyt noita weiruin kenkiä mutta toistaiseksi mennään tasapohjilla.

Halpiskopioita converseista saa jollai kympillä alennuskorista. Ostin sellaset ja kesti 200-300 rautoja kyykkiä jonku melkein puol vuotta ennenku meni käyttökelvottomiksi. Ainoa haittapuoli oli, että oli lyhyellä varrella, mutta toimi kyykyssä kuitenkin!

Kiitos, enpä tullut ajatelleeksikaan tota vaihtoehtoa.

topi: Kiitos selvennyksestä. Täytyy ottaa testaukseen tasapohjaset kengät!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom