Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hommaa takareidet ja pakarat, yleensä siitä on hyvä lähteä liikkeelle.
en tajunnut tätä jotenkin? mutta siis edelleen onko tapaa "välttää vihlonta"Hommaa takareidet ja pakarat, yleensä siitä on hyvä lähteä liikkeelle.
niin, mutta kun haluaisin kuitenkin jotain liikettä tehä jaloille ettei joudu vaa ojent ja kouk tekee laitteessa.. ja jos kerran prässissä JA hackissa vihloo, nii sattuu polvia jo normi kyykyn ajatteleminen
juu, tänää kokeilen lämmitellä polvet kunnolla ja kattoa sit.. hassua että oon aloittelija salilla, nii missäköhän noi polvet ois sit voinu mennä.?Mitä jos kävisit ortopedille näyttämässä niitä polvia?
Jos vihloo melkein kaikissa liikkeissä, joissa taivut polvesta, niin voisi olettaa, että polvissa on jotain vikaa, joka kannattaisi hoitaa kuntoon ennemmin kuin myöhemmin.
mutta siis edelleen onko tapaa "välttää vihlonta"
juu, tänää kokeilen lämmitellä polvet kunnolla ja kattoa sit.. hassua että oon aloittelija salilla, nii missäköhän noi polvet ois sit voinu mennä.?
juu, tänää kokeilen lämmitellä polvet kunnolla ja kattoa sit.. hassua että oon aloittelija salilla, nii missäköhän noi polvet ois sit voinu mennä.?
Missä on tangon paikka "high bar" -kyykyssä?
Ei meinaan tuntunut hyvältä kun sitä yritin etsiä. :D
Epäkkäitten päällä. Ei niin korkeella kuitenkaan että niskaan painais. Alussa se voi tuntua vähän ikävältä mut äkkiä siihen tottuu.
Meinas alussa itellä itku tulla kun vaihdoin low bar - kyykystä high bariin. Kolmannen kerran jälkeen ei enää sattunu. :D
s
Teitte jotain traagisesti väärin. Varmaan selkä liian pystyssä, jolloin paino laskeutui enemmän käsille kuin selälle. Pystyselkä on high bar -tyylistä.
Kannattee muuten omistaa epäkkäät enne ku alkaa tekee sitä, jos haluaa välttää kipua epäkkäissä. Kai siihen tottuu, itellä meni kuukausi tottua siihen koska ei mitään epäkkäitä ollut.
Vaihdoin low bar -kyykkyyn. Tuntuu paremmalta selälle.