Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en käytännössä ikinä venyttele kyykyn tai vedon jälkeen. Teen enemmän vaikka kuulilla liikkeitä jotka avaa ja venyttää levyjä ja selkää, eikä oikeastaa ikinä oo selkä jumissa.
mitä teen väärin jos sarjoissa alkaa välillä menemään (siis kyykys) niin, että polvet menee melkeinyhteen nostovaiheessa?
Kokeile kääntää jalkateriä ihan vähäsen ulospäin, mulla ainakin autto siihen ku polvet vähän heijas.mitä teen väärin jos sarjoissa alkaa välillä menemään (siis kyykys) niin, että polvet menee melkeinyhteen nostovaiheessa?
Jos haluat kyykyn ottavan enemmän takareisiin, levennä asentoa. Korokkeet kantapäiden alla vaikuttavat myös, eli ne pois jos olet käyttänyt.Eli, teen takakyykkyä ja olen ymmärtänyt, että sen tulisi ottaa ensisijaisesti takareisiin. Noh, minulla se ottaa lähes yksinomaan etureisiin, tunnot ovat aina edessä, ei koskaan takana. Teen siis varmaan jotain väärin, mitä?
Jos haluat kyykyn ottavan enemmän takareisiin, levennä asentoa. Korokkeet kantapäiden alla vaikuttavat myös, eli ne pois jos olet käyttänyt.
En käytä korokkeita. Olen koittanut ottaa leveää asentoa, mutta jalkapohjat eivät tahdo pysyä lattiassa kiinni?
Jalkaterät sen enemmän ulospäin, mitä leveämpi asento. Kannattaa kokeilla ilman tankoa mikä tuntuu luonnollisimmalta milläkin leveydellä. Mutta polvien pitää aina pysyä jalkaterien suuntaisina. Leveällä asennolla täytyy tietoisesti painaa polvia ulospäin. Ja symmetrisesti pitää tietysti olla.On toistaiseksi jäänyt vähemmälle. Täytyy kokeilla, mutta luulisin kysymyksen olevan enemmänkin jalkaterien asennosta, kuinka niiden pitäisi olla? Muutenkin olen huomannut, että jos jalkaterät ovat vähänkään eri kulmissa, niin koko kyykkyhomma tahtoo mennä vain toiselle jalalle :\
Eli, teen takakyykkyä ja olen ymmärtänyt, että sen tulisi ottaa ensisijaisesti takareisiin. Noh, minulla se ottaa lähes yksinomaan etureisiin, tunnot ovat aina edessä, ei koskaan takana. Teen siis varmaan jotain väärin, mitä? Tekniikka muuten alkaisi olla pikkuhiljaa kunnossa.