Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä kannattaisi tehdä kun kädet eivät yksinkertaisesti taivu takakyykkyyn?
Eli en saa käsiä taitettua niin taakse että saisin tangosta kiinni paitsi jos tanko on niskassa ja painaa aika ikävästi siellä
marde84;3032733 begin_of_the_skype_highlighting**************3032733******end_of_the_skype_highlighting sanoi:Minä en henkilökohtaisesti usko edes olevan mahdollista, ettei kyykkyä muka voisi tähdä käsien takia. Ei mene kaaliin, ei.
Minä en henkilökohtaisesti usko edes olevan mahdollista, ettei kyykkyä muka voisi tähdä käsien takia. Ei mene kaaliin, ei. Jo oikeasti on tuollainen ongelma, niin kannattaa jo laittaa videota siitä, sillä tuo on täysin uskomatonta.
Itse olen kyykännyt lämppäri painoilla pitämättä kiinni tangosta :D En suosittele silti kokeilemaan.
^Ite sain ainakin maven nouseen 160 -> 200 matalal volyymil justiinsa todella nopsaan. Tein 5x3 eri prosenteil tyyliin 75, 85, 90, 90, 70. Joka kerta kun setti meni läpi niin pistin 5 kg lisää painoihin ja uus yrkkä. Noi prosentit on sit aika päästä heitettyjä. Sun kannattaa ite selvittää millä esim menee se maksimi kolme ja sen mukaa ladata painot. Idea kuitenki progressio ja jos tulee stoppia niin tilanteesta riippuen pitempää sarjaa tai kevyt viikko.