- Ikä
- 42
Sun pitää mennä niin alas kuin oikealla tekniikalla pääset. Ja oikea tekniikka taas ei ole mennä niin alas kuin pääset. Jos täräytät ilman painoja kädet maahan niin tekniikka on hyvin suurella todennäköisyydellä väärä. Työnnä enemmän persettä taakse ja pidä pieni polvikulma koko ajan, niin lupaan että sulla venyy takareidet vaikka ilman niitä painoja jo kun kädet on polvissa. Ajattele liike niin että et taivuta itseäsi eteenpäin, etkä kurota maahan vaan työnnät vain persettä taakse melkein niin paljon kuin pystyt ja sen seurauksena kumarrut eteenpäin ettet kaadu selällesi.Tos romanialaises yms. kaikis variaatios kuitenki idea on just toi venytys mm. ni mä vaa mietin, että kuinka alas tossa sit ''kuuluis'' mennä? Esim. ilman ladattua levytankoa mikä vetää mun ruhoa solmuun, mulla riittää liikkuuvuus ihan pienen jalka kulman avulla käydä lattiassa asti ja pitää ranka suorana ja kaikki tiukkana(täysin suorin jaloin ei). Tää tarkottaa sitä toki, että mun yläkroppa on loppuasetelmassa 90 asteessa. Sit ku rautaa tangossa, ni viime kerran perusteella sanoisin, että täys mahdottomuus ja täytyy just takareisien kulmaa sulkea samalla, jotta onnistuu.