Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä luulen että sä varot oikeaa polvea tai nilkkaa? Tai jompi kumpi ei taivu kunnolla.
Eli vaikka olet tasapainosessa asennossa niin alastulovaiheessa käännät itseäsi vasemmalle ja tanko hinkkautuu enemmän oikeaan sääreen. Ehkä?
Voi kai tapahtua nostovaiheessakin mutta yleensä sitä tulee kontrolloitua tarkemmin?
Yläasennossa pakarat yhteen ja painetta keskikroppaan, muuten helvetin hyvä. Nyt lantio jää taakse. Ota vaikka joku ylisuuri paino selkään niin tajuat, että tuo pieni etukumara perse pitkällä ei ole kummoinen asento.
Oisko joku virheasento? Kyykkäät vinossa?Onko kellään tietoa siitä mistä johtuu, että minua aina sattuu oikeaan nivuseen kun kyykkään alle vaakatason tai joskus jopa 90 asteeseen. Olen koittanut venytellä ja putkirullata, mutta vaiva ei ole sillä lähtenyt. Kiitos jo etukäteen
Onko kellään tietoa siitä mistä johtuu, että minua aina sattuu oikeaan nivuseen kun kyykkään alle vaakatason tai joskus jopa 90 asteeseen. Olen koittanut venytellä ja putkirullata, mutta vaiva ei ole sillä lähtenyt. Kiitos jo etukäteen
Itsellä vähän vastaava ainakin johtui kireästä lonkankoukistajasta. Urheiluhierojakaverini bongasi, että oli ihan selkeä ero voimatasoissa jalkojen välillä mikä tasoittui kun käsiteltiin lonkankoukistajia. Tuon jälkeen tullut usein ennen ja jälkeen kyykkäilyä muun lämmittelyn ohessa venyteltyä lonkankoukistajia eikä nivuskipu ole palannut.