Itse kysymys kuuluukin, miten tuo tangon korottaminen vaikuttaa? Eli siis jakaako se liikkeen rasitusta normaalista poikkeavalla tavalla?
Mitä korkeammalla tanko on lattiasta, sitä vähemmän käytät jalkoja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kysymys kuuluukin, miten tuo tangon korottaminen vaikuttaa? Eli siis jakaako se liikkeen rasitusta normaalista poikkeavalla tavalla?
Mitä korkeammalla tanko on lattiasta, sitä vähemmän käytät jalkoja.
Tarkoitatko, ettet saa tankoa sopivaan kohtaan niskassa tehdessä takakyykkyä?Auttaisikohan venyttely tuohon kun ei millään tahdo löytyä tangolle paikkaa kyykyssä, jos auttaisi niin millaista venyttelyä suosittelisitte?
Juuri tätä tarkoitan, eikös sen oikean paikan kuuluisi olla sellainen missä tanko ei satuta?Tarkoitatko, ettet saa tankoa sopivaan kohtaan niskassa tehdessä takakyykkyä?
Juuri tätä tarkoitan, eikös sen oikean paikan kuuluisi olla sellainen missä tanko ei satuta?
Jos vetää pitkään ristiotteella ilman vaihtelua niin se saa ainakin aikaan kyseisen ilmiön. Toinen puoli selästä on heikompi. Jton kanssa juttelin siitä ja asia korjaantui itselläni yhden jalan variaatioilla kyykystä, vedosta ja prässistä.
Eli, postasin tuonne jo aikasemmin, että mitä kannattaisi tehdä kun kyykky tanko on ns. vinossa, ei niin että toinen puoli oli alempana kuin toinen, vain että toinen on taempana kuin toinen.
Sitten että mihin lihaksiin rive vaikuttaa? Ajattelin kokeilla sitä Maven rinnalla (jos vaikuttaa samoihin lihaksiin). Tiettyhän sekin on aikalailla koko kropan liike, mutta mitkä lihakset eniten työssä?