Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monesti 2 jakoisissa suositellaan veto päivinä kyykyn avut ja kyykkypäivänä vedon avut, niin mitä ne yleensä on?
Mistä tuota tietää? Siihen vaikuttaa ihan kaikki ihan siitä lähtien miten kauan nyt on treenattu ja onko aiempaa treenihistoriaa ja millainen ohjelma on jne jne ja vaikka ne olisikin selvillä niin se on silti ihan täysi arvaus. Jos oikein hyvin sattuu niin et kyykkää tuota ikinä.Jos tällä hetkellä kyykky on 1x5x100 nii kauanko noin arviolta sais sen 150kg tienoille? Sama mavessa 110kg -> 150kg
Jos tällä hetkellä kyykky on 1x5x100 nii kauanko noin arviolta sais sen 150kg tienoille? Sama mavessa 110kg -> 150kg
Ota joka toisto ykkösinä. Mä otan joka toistoon uudet hapet seisaaltaan.Jos mavessa haluaa pitää hyvän formin ettei veto lähde pelkällä selällä ja pyöristy niin millä tavalla vedot kannattaa tehdä. Ite saan mavessa aina yhen toiston hyvällä formilla mut sit ku kyseessä on vaikka 5 toiston sarja nii paketti hajoo.
Jos mavessa haluaa pitää hyvän formin ettei veto lähde pelkällä selällä ja pyöristy niin millä tavalla vedot kannattaa tehdä. Ite saan mavessa aina yhen toiston hyvällä formilla mut sit ku kyseessä on vaikka 5 toiston sarja nii paketti hajoo.
Olisiko kenelläkään hyviä ideoita, miten voisin parantaa maastavetotekniikkaani?
Tosta videota.
Olen kokeillut jo ”kaikkia” mahdollisia keinoja (purista perseellä, työnnä lantio eteen, ”kaadu” taaksepäin, paina kantapäät lattian läpi, vedä sumolla, vähemmän painoa, enemmän painoa, rinta ylös…). Mun tekniikkaani on katsottu läpi voimanostajan, painonnostajan ja SM-tason voimanostovalmentajan kanssa, mutta mikään ei tunnu auttavan. Lopputulos on aina sama, SJMV. :jahas:
Oonko vaan menetetty tapaus, vai onko tekniikkaani edes tarpeen korjata?
Olisiko kenelläkään hyviä ideoita, miten voisin parantaa maastavetotekniikkaani?
Tosta videota.
Olen kokeillut jo ”kaikkia” mahdollisia keinoja (purista perseellä, työnnä lantio eteen, ”kaadu” taaksepäin, paina kantapäät lattian läpi, vedä sumolla, vähemmän painoa, enemmän painoa, rinta ylös…). Mun tekniikkaani on katsottu läpi voimanostajan, painonnostajan ja SM-tason voimanostovalmentajan kanssa, mutta mikään ei tunnu auttavan. Lopputulos on aina sama, SJMV. :jahas:
Oonko vaan menetetty tapaus, vai onko tekniikkaani edes tarpeen korjata?