Kyykky 130kg (video)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nonii, eli keskustelua on käyty kyykkymaksimini todesta(monet eivät uskoneet) ja videoa on pyydetty näistä maksimiraudoista, joten tässä se nyt on: http://www.youtube.com/watch?v=1fomI2godIU

Tangossa kummassakin päässä 1 25kg limppu ja 2 15kg limppua, tanko on 20kg, ja tästä siis tulee se 130kg. Ja tosiaankin treeniä on takana vähän reilut 2kk. Tuo video on kuvattu tämän viikon tiistaina, vasta nyt sen sain laitettua. Aikaisempaa salitaustaa mulla ei ole.
3 kuukauden sisällä kokeillaan 150kg:whip:

Ja vielä mitat tähän:
pituus: 178cm
paino: 67kg
Ja ikäähän oli se 16v, joka näkyy profiilissakin.

Kommenttia suoritustekniikasta, ja muustakin, kiitos!

Ei mikään painonnostokyykky, mutta tollasella leveydellä minäkin vedän sarjaa.
Tuntuu menevän paree etureisille.

Kova meisseli tolla reenillä (;

Mun mielestä ihan hyvän näkönen kyykky, itekin tulee just kapeella otettua usein. Toi on juurikin painonnostokyykkyä lähempänä kuin voimanostokyykkyä. Ettei gangsterilla vaan olis menny noi sekasin? Ootko kokeillu sikspäkki ottaa ihan muutaman sentin leveemmän asennon, jalkateriä enempi ulospäin ja siitä sitten istut sinne väliin. Sillä tavalla polvet ei karkaa niin paljon eteen kun polvia työntää sinne sivulle päin enempi minne ne jalkaterätkin osottaa. IMO ihan ok syvyys, mutta tolla tyylillä mitä selitin on vielä helpompi päästä ihan ass to grass asentoon jos tahtoo.

Sieltähän se:) Käytkö ite siellä treenailemassa?
Meinasin alkaa käymään siellä mutta joku fiilis vei kuntokeitaalle, sieltä voit mut pongata 4 krt viikossa, tyhmännäköinen lyhyt, siili kaveri. :whip: soz, offtopic.
EDIT, ja sitten kun koulu taas alkaa niin haminan liikuntahallin kuntosalille. :)

Ei olekkaan, vaan voimanostokyykky. Onko painonnostossa edes jalkakyykkyä?

Ei toi kyllä voimanostokyykyltä näyttäny. Pitäis olla yleensä paljon leveempi asento ja istua enempi taakse. Painonnostossa ei ole kyykkyä, mutta toki painnonostajat kyykkyä treenaavat, koska siitä saa huomattavaa hyötyä työntöön ja tempaukseen. Painonnostajat ottaa usein tosi kapeella ja pohjasta kyykkyä, koska ne vastaa hyvin noita sen lajin suorituksia. Tosin siinäkin kannattaa just hieman enempi istua sinne jalkojen väliin ettei polvet karkaa liikaa eteen.

EDIT: Jahas, hidaaas.

Mun mielestä ihan hyvän näkönen kyykky, itekin tulee just kapeella otettua usein. Toi on juurikin painonnostokyykkyä lähempänä kuin voimanostokyykkyä. Ettei gangsterilla vaan olis menny noi sekasin? Ootko kokeillu sikspäkki ottaa ihan muutaman sentin leveemmän asennon, jalkateriä enempi ulospäin ja siitä sitten istut sinne väliin. Sillä tavalla polvet ei karkaa niin paljon eteen kun polvia työntää sinne sivulle päin enempi minne ne jalkaterätkin osottaa. IMO ihan ok syvyys, mutta tolla tyylillä mitä selitin on vielä helpompi päästä ihan ass to grass asentoon jos tahtoo.

En ole kokeillut, mutta aion kokeilla heti seuraavassa jalkatreenissä. Tiedätkö että hyväksytäänkö tollanen nosto jonka tein videolla kuitenkin voimanostokisoissa?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ja vielä mitat tähän:
pituus: 178cm
paino: 67kg
Ja ikäähän oli se 16v, joka näkyy profiilissakin.

Kappas vaan. Sähän olet melkeen tarkalleen samankokoinen kuin minä.

Mutta kyykky aika paljon kovempi kuin mulla...:nolo:

En ole kokeillut, mutta aion kokeilla heti seuraavassa jalkatreenissä. Tiedätkö että hyväksytäänkö tollanen nosto kuitenkin voimanostokisoissa?

Toki jos reiden yläpinta lonkkanivelen kohdalta laskeutuu alemmaksi kuin polven kohdalta. Tai jotain sinnepäin, en nyt pystynyt ehkä ihan täydellisesti pukemaan sanoiksi sitä virallista määritelmää. Siihen kulmaan on kuitenkin paljon helpompi päästä leveemmällä jalka-asennolla ja istumalla enempi taakse. Silloin käytetään myös koko jalkaosastoa paremmin hyödyksi eli myös takareisiä. Samoin varusteiden kanssa se on helpompi kyykätä kuulemma niin.

Meinasin alkaa käymään siellä mutta joku fiilis vei kuntokeitaalle, sieltä voit mut pongata 4 krt viikossa, tyhmännäköinen lyhyt, siili kaveri. :whip: soz, offtopic.
EDIT, ja sitten kun koulu taas alkaa niin haminan liikuntahallin kuntosalille. :)

Itse en Kuntokeitaalla käy, mut liikuntahallin salilla alan käydä joskus ens keväänä, ellen sitten innostu voimanostosta. Koska jos innostun niin sitten jatkan tuolla urheilukentällä.

Ei haittaa offtopick:) Ootko nyt amikseen menossa vai oletko jo vuoden ollut? Missä koulussa olit yläasteen? Ite olin Pappiskissa, syksyllä menossa autopuolelle amikseen, ja lukio kylkeen jos mahdollista.

Itse en Kuntokeitaalla käy, mut liikuntahallin salilla alan käydä joskus ens keväänä, ellen sitten innostu voimanostosta. Koska jos innostun niin sitten jatkan tuolla urheilukentällä.

Ei haittaa offtopick:) Ootko nyt amikseen menossa vai oletko jo vuoden ollut? Missä koulussa olit yläasteen? Ite olin Pappiskissa, syksyllä menossa autopuolelle amikseen, ja lukio kylkeen jos mahdollista.
Amiksen tokaa vuotta alottelen, Logistiikalla. ruissalon koulussa meni yläaste. Autopuolelle onnea, itsellä oli 128tuntimäärän kurssi siellä ja itseasiassa oppi aika paljon. Nähdään koulussa. ;)

EDIT; Lisää vaikka sikspäkki messengeriin jos haluat, profiilista löytyy osoite!

Kappas vaan. Sähän olet melkeen tarkalleen samankokoinen kuin minä.

Mutta kyykky aika paljon kovempi kuin mulla...:nolo:
Paljonko sulla itelläsi on?

Toki jos reiden yläpinta lonkkanivelen kohdalta laskeutuu alemmaksi kuin polven kohdalta. Tai jotain sinnepäin, en nyt pystynyt ehkä ihan täydellisesti pukemaan sanoiksi sitä virallista määritelmää. Siihen kulmaan on kuitenkin paljon helpompi päästä leveemmällä jalka-asennolla ja istumalla enempi taakse. Silloin käytetään myös koko jalkaosastoa paremmin hyödyksi eli myös takareisiä. Samoin varusteiden kanssa se on helpompi kyykätä kuulemma niin.

Nii, vyötähän mulla ei tossa ole. Torstaina kokeilin vyöllä ekan kerran 3*4*100kg niin tuntui jotenkin hankalalta. Tuo kuvailemasi kyykky lähtee kyllä testiin heti ens viikolla, jos sillä nousisi sitte rautakin vähän paremmin:whip: Ja toi voimanostokyykyn syvyyden määritelmä on kyllä mulla tiedossa, mutta en tiedä vaan että onko tolla leveydellä väliä.. mutta nyt tiedän senkin, kiitos viisautesi jakamisesta:):kippis1:

Ei sillä vyölläkään ole niin väliä sen asennon kanssa. Vyö tuo kyllä tukevuutta nostoon asennolla kuin asennolla. Varusteilla tarkotin lähinnä kyykkytrikoita, mutta onhan siinä sitten niiden päälle vielä vyö ja polvirätitkin mitkä myös auttaa nostoa.

hieno kyykky oli,ei voi muuta sanoo :worship:
harvempi vetää maximit noin hallitulla tekniikalla

Amiksen tokaa vuotta alottelen, Logistiikalla. ruissalon koulussa meni yläaste. Autopuolelle onnea, itsellä oli 128tuntimäärän kurssi siellä ja itseasiassa oppi aika paljon. Nähdään koulussa. ;)

Kiitos:) Mut saa nähdä miten käy, kun en tiedä autoista melkein mitään, mopoista sitten enemmän, mutten niistäkään paljoa..:nolo: Jeeps, nähdään!:)

Ei sillä vyölläkään ole niin väliä sen asennon kanssa. Vyö tuo kyllä tukevuutta nostoon asennolla kuin asennolla. Varusteilla tarkotin lähinnä kyykkytrikoita, mutta onhan siinä sitten niiden päälle vielä vyö ja polvirätitkin mitkä myös auttaa nostoa.
Aivan, mutta tuskin tulen trikoita taikka rättejä koskaan käyttämään. Tai trikoita ainakaan, kun ovat niin pirun kalliita..
hieno kyykky oli,ei voi muuta sanoo :worship:
harvempi vetää maximit noin hallitulla tekniikalla

Kiitos!:) Onhan tuohon tekniikkaan keskityttykin täysillä, puhtaus on puoli ruokaa;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom