Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jack Mullings: Aika yleistäkin. Joka liikkeellä on melko usein oma ideaali kehitysmalli. Treenitiheys, teho, volyymi jne. Esimerkkinä vaikka eräs herra työsarjojen osalta per viikko keskeltä peruskautta:
Kyykky 1 treeni, 3 sarjaa. Penkki 4 treeniä, 20 sarjaa. Veto 1 treeni, 2 sarjaa.
s18: No se kipupaikka pitää kyllä tarkasti selvittää eka. Kyllä Sartorius voi kiree olla ja sen takia lämpissäkin tollasta voi käydä. Vähä erikoista kyllä. Se ei tosiaan kauheesti mikään primääriliikuttaja kyykyissä ole. Staattinen treeni alkuun eli asentojen pito. Liikerata: nosta jalan sisäsyrjää vehkeisiin kiinni seisten tai istuen. Liikeradan osissa 10-30s pitoja, ellei kipuja ole. Leveät painopistekyykyt jne myös ok, mutta mieluusti eka staattisia ja sitten vasta liikkeen kanssa. Jos ei kummempaa ole, pitäs parantua nopeestikin.
Joo en mä etänä meinannu vaan nimenomaan paikanpäällä. Opin nopee ihan käytännön tekemisellä, jos opettaja on huolellinen, ja osaa oikeesti sanoa mikä meni väärin. Ehdotan tuota 50e/kerta diiliä, ja jos alkaa ahistaa ni puhalla homma poikki :d? Jollekki oon kuitenki rahani valmis antaan.Painonnostoliikkeiden, varsinkin tempauksen etävalmennus on aika haastavaa, ellei se tekniikka oo hyvin tasalaatuista. Tekniikkariippuvaisuus on liika korkee. Eli käytännössä tekemisen pitäs olla priimaa mahdollisimman lähelle maksimia.
Mä en aloittelijoita ota mukaan lainkaan sen takia, että se pedagoginen osuus pitää mun mielestä tehdä paikanpäällä ja harvemmin menee kerralla päähän ees.
Jos kuitenkin kriteerit on kunnossa, valmennus on aina ok. Yleisesti ajatellen pystyy kyllä tekeen hyvinkin usein ja varsinkin, jos on opetteluvaihe menossa.
Ja lisättäköön, että jos saisin tähän pn-hommaan vaan sellasen hyvän boostin osaavissa käsissä, ni osaisin kyllä jatkaa varmasti ite eteenpäin omin nokin siitä sit.Joo en mä etänä meinannu vaan nimenomaan paikanpäällä. Opin nopee ihan käytännön tekemisellä, jos opettaja on huolellinen, ja osaa oikeesti sanoa mikä meni väärin. Ehdotan tuota 50e/kerta diiliä, ja jos alkaa ahistaa ni puhalla homma poikki :d? Jollekki oon kuitenki rahani valmis antaan.
Jatketaan tästä emailissa.Juu kyllä se onnistuu. Oon mä opettajana ollu 25v, joten kohtuudella osaan asiani tuoda esiin. Hinta mulla on muu, muttei ny erityisesti korkeempi.
Harmi ettei tääl oo tosiaan pn-ketjua. Yritän aina udella salilla jos nään jonkun riveevän yms. Tänään tuli semmonen neuvo, että lavat tulis olla takana, mut kädet rentoina.Juu kyllä se onnistuu. Oon mä opettajana ollu 25v, joten kohtuudella osaan asiani tuoda esiin. Hinta mulla on muu, muttei ny erityisesti korkeempi.
Tuolla painonnostovideoita ketjussa aika ajoin näitä tekniikka keskusteluja. Kannattaa sielläkin kyselläHarmi ettei tääl oo tosiaan pn-ketjua. Yritän aina udella salilla jos nään jonkun riveevän yms. Tänään tuli semmonen neuvo, että lavat tulis olla takana, mut kädet rentoina.
Ookko samaa mieltä? Ainaki tosi hankala yrittää eristää nuo sektiot toisistaan, ku kädet ja lavat on niin liitoksissa toisiinsa.