jto
AMMATTILAINEN
Juu ei aerobisella tai anaerobisella yleiskunnolla/juoksukunnolla tee leuanvedon kestotuloksissa käytännössä mitään. Kyse on paikallisen anaerobisen tehontuoton treenistä. Sulla on toi vitonen täysin suhteessa maksimiin, joten ei huolia. Kestojutut on solutason hommia ja kaikilla ne vaan ei kehity ollenkaan käsi kädessä voiman kanssa. Mutta pohjaa ja reserviä se maksimin kehittäminen kestolle kuitenkin luo. Ootko jo aloittanu noi klusterit?
Kroppatyypillä, mittasuhteilla jne on osansa, mutta ei niillä kaikkea selitellä. Ainakaan tässä. En tiä ootko mun jengissä ollut, mutta aika paljon leuanvetäjiä mulla vuosien saatossa on mukana ollut. Paria friikkipoikkeusta lukuunottamatta tulokset on olleet varsin näyttäviä. Kiinnostava projektihan toi toki olis.
Kroppatyypillä, mittasuhteilla jne on osansa, mutta ei niillä kaikkea selitellä. Ainakaan tässä. En tiä ootko mun jengissä ollut, mutta aika paljon leuanvetäjiä mulla vuosien saatossa on mukana ollut. Paria friikkipoikkeusta lukuunottamatta tulokset on olleet varsin näyttäviä. Kiinnostava projektihan toi toki olis.