Oranki
The Pink Chocobo
se on tossa se ainoo kans mitä kattelin. riippuu sit kuinka paljon sulla kyykky on vetoo perässä myös eli miten haluut painottaa asioita.
No itse asiassa kyykyt ja penkit kulkee hyvin, mutta veto tökkii nyt tällä hetkellä ja haluisin sen nousuun, että pääsisin entisestä perinteisen tyylin tasosta ohi. Mulla oli jonkin aikaa Mike Tuchschererin intermediate runko eli ma:kyykky ti:veto+kyykkyvariaatio to:kyykkyvariaatio pe:vetovariaatio, mutta olin aina tiistaina huonosti palautunut ja veto tuntui hitaalta ja heikolta. Toi viikon toinen veto(yleensä polven alta) on kulki yleensä paljon paremmin. Nyt tosiaan vaihdoin tota jakoa vähän sopivammaksi itselle.
Sarjat tulee edelleen tolla Tuchschererin RTS tyylillä eli yleensä valitaan joku toistomäärä(vaikka vitonen, vaihtelee viikottain) ja noustaan yhteen huippusarjaan, jossa kuitenkin 1-2 toistoa varaa. Tuon jälkeen tiputetaan tosta sarjasta ns. load drop joka on viikosta riippuen 3-6 tai 6-9% ja tehdään tuota samaan toistomäärää kunnes jää taas se 1-2 toistoa varaa. Oon tykännyt tosta erittäin paljon. Vähän samankaltainen sun 3x4-->6x6 progression kanssa sikäli, että lisäillään volyymiä, vältellään failurea ja otetaan päivän kunto huomioon.