Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valittelin täällä aikasemmin muutama kuukausi sitten tuon oikean käden voimattomuutta ja kipuilua. No se ei sitten mennyt muutaman kuukauden totaalilevollakaan ohitse, joten kävin sitten lekurissa ja sieltä tuli lähete magneettiin. Seuraavanlainen lausunto sieltä tuli. Vieläkö tästä kädestä saadaan vehje ja päästään ennätyksiä pukkaamaan? Aika paljon kaikennäköistä tuntui löytyvän mistä nyt ei itse hirveästi selkoa saa. Lääkärillä toki soittoaika myöhemmin tänään ja sitten varmasti päätetään jatkotoimenpiteetkin luonnollisesti, mutta ajattelin nyt täällä tiedustella, kun sulta varmaan löytyy jonkun verran asiantuntemusta näihinkin asioihin.
katso liitettä 127670
Voitko kuvailla minkälaisia tuntemuksia sulla on ollut? Onko sulla taustalla joku akuutti tapahtuma, kaatuminen tjsp?
Itse kaaduin käden varaan ja olkapää kiertyi jotenkin omituisesti. Takana kipua ja kramppailee omituisesti. Kävin lekurilla ja diagnoosi lievä ac nivelen venähdys ja mahdollinen pieni labrumin repeämä, nivel kuitenkin stabiili.
Meni ohi mutta krampit pahenivat muutaman viikon kuluttua penkkitreenien jälkeen ja nyt jo viikon verran kramppeja ja olkapää rusahtaa sopivasti kun liikuttelee, pohdiskelen josko palaisi lekurille ja vinkuisi magneettikuvaukseen.
Valittelin täällä aikasemmin muutama kuukausi sitten tuon oikean käden voimattomuutta ja kipuilua. No se ei sitten mennyt muutaman kuukauden totaalilevollakaan ohitse, joten kävin sitten lekurissa ja sieltä tuli lähete magneettiin. Seuraavanlainen lausunto sieltä tuli. Vieläkö tästä kädestä saadaan vehje ja päästään ennätyksiä pukkaamaan? Aika paljon kaikennäköistä tuntui löytyvän mistä nyt ei itse hirveästi selkoa saa. Lääkärillä toki soittoaika myöhemmin tänään ja sitten varmasti päätetään jatkotoimenpiteetkin luonnollisesti, mutta ajattelin nyt täällä tiedustella, kun sulta varmaan löytyy jonkun verran asiantuntemusta näihinkin asioihin.
katso liitettä 127670
Olisiko hyvä tehdä vain mitta syvyyteen? Tiedän ton ongelman ja olen yrittänyt sitä parantaa venyttelyillä..
Jees tänksesetku: nätti kyykky, mutta niinku oranki kommentoi, kisailuunki jopa tarpeettoman syvä. venyttely ei oo tarpeen sinänsä. vetoon grippitreeniä vaan niin hyvin menee. hyvin se tanko pysy linjassa koko noston ajan.
.