Anteeksi taas tyhmä kysymys, mutta mä nyt olen hahmottelemassa seuraavaa voimanosto(perus)kautta ja olen vähän kahden vaiheilla tämän kanssa. Kävi mielessä jos käyn salilla neljä kertaa viikossa ja kierrätän kolmea liikettä tyyliin K,P / M / K / P,M / K / P / M,K / P / M /...
Eli kaksi liikettä yhdessä treenissä, yksi liike, yksi liike, kaksi liikettä... Näin tämä kiertää viikosta toiseen erilaisena. Ja nämä yksittäiset vetäisi korkammalla volyymillä ja yhteistreenit matalammalla volyymillä. Tämän kanssa nyt olen kolmen vaiheilla, kun en tiedä voimanoston volyymistä tarpeeksi, että onko mahdollisesti fiksumpaa ottaa volyymitreenissä enemmän ja pitempiä sarjoja, enemmän ja lyhyempiä sarjoja vai mahdollisesti enemmän ja yhtä pitkiä sarjoja? Ihan nyt esimerkkinä, että yhteistreenit voisi mennä suunnilleen 5x5 vähän vaihdellen ja volyymi 10x? Ihan kymmenestä en varmaan liikkeelle edes lähde vaan kasvatan vähitellen ja saatanpa mennä lopussa kympin ylikin. Kaikki on vielä auki, mutta jumituin nyt tähän volyymihommaan ja tästä pitäisi päästä eteenpäin.
Alakroppaahan tuossa raiskataan karkeasti ottaen kaksi kertaa enemmän kuin yläkroppaa, mutta näin saa ollakin ja kokeillaan nyt tällä. Penkki on suhteessa muutenkin liian korkea eikä tuosta palautumisongelmia tule kun jättää sarjoihin tarpeeksi varaa.