Columbu
Homo Reus
- Ikä
- 37
En nyt tartu yksittäisiin pointteihin, koska niistä väittely ei johda mihinkään. Todennäköisesti pysytte uskossanne ja minä omassani. Hyväksyn sen, että te uskotte ja ajattele joistakin asioista erilailla kuin minä. Ateismi on samalla tavoin uskonto kuin kristinusko, se perustuu uskomukseen, ettei ole mitään suurempaa voimaa. Kukaan ei voi tieteellisesti todistaa sitä, ettei Jumalaa ole olemassa tai ettei kuoleman jälkeen ole elämää. Moni tässäkin threadissä on myöntänyt, että jonkinlaisen Jumalan on oltava olemassa, vaikkei uskokaan elämän jatkuvan kuoleman jälkeen.
Minä en pelkää kuolemaa elämän loppuna, se riittää minulle. Jotkut teistä pelkäävät, toiset eivät. Kuolemanpelko on monelle niin arka aihe, että on vaikea myöntää pelkäävänsä. Toiset ovat tarpeeksi rohkeita myöntääkseen pelkonsa.
Minä en pelkää kuolemaa elämän loppuna, se riittää minulle. Jotkut teistä pelkäävät, toiset eivät. Kuolemanpelko on monelle niin arka aihe, että on vaikea myöntää pelkäävänsä. Toiset ovat tarpeeksi rohkeita myöntääkseen pelkonsa.