Kumpi on sinulla paremmalla mallilla: treenaus vai ravinto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Treenit on paremmalla mallilla. Intoa riittää enemmän liikkumiseen kuin syömisten tarkkailuun. Kun vaan jäis enemmän vapaa-aika, jota käyttää tuohon liikkumiseen. Nytkin menee taas viikonloppu varmaan ilman kunnon liikuntaa. :itku:

Kyllä ne mulla kulkee käsikädessä, jos syöminen on huonoa niin en saa treenistä niin paljoa irti. Mutta jos on pakko sanoo kumpi parempi huonoista niin kyllä se treeni sitten ehkä parempi on noista.

Treenaus kulkee ja syöminen on aivan persiillään!:curs:

kumpiki suht hyvällä mallilla. tosin, koska en kisoihin ole ikinä pyrkimässä voin hyvillä mielin silloin dokailla, kun huvittaa. enkä saa päänsärkyä siitä, jos annos tai pari jää joskus välistä kiireen takia.

Hulkki sanoi:
Molemmissa aivan helvetisti parantamisen varaa.

:lol2: Mä Hulkki hiljaisuudessa odotin sun vastausta tähän ketjuun, ja arvasinkin melkein miten sä vastaat :) Mut no joo,oikeessahan sie oot. Aina voi parantaa:thumbs:

Treenit on tarkkaan säädetty ja hyvällä mallilla, ehkäpä siksi, kun en oo niitä itse suunnitellutkaan :D Ruokailupuoli toimii vain muutamilla nyrkkisäännöllä. Voimailussa kuitenkin tuntuu toi treeni olevan se tärkein juttu. Voi kun sais aikaseks noudattaa vielä tarkkaa ravinto-ohjelmaakin :(

Treeni tuntuu luistavan niin perkeleen hyvin. Sarjapainot nousee kovaa tahtia, salilta ei malta olla millään pois ja lihat on aina hyvin kipeenä.

Ruokapuoli on ollut aina vaikee ja on nytkin. Koko ajan se on paranemaan päin, mutta vieläkin tulee sorruttua herkkuihin ja jätettyä ruokia väliin liian hepposin perustein.

Treenit on suurinpiirtein OK, ruoka lähes OK. Pitäisi vielä saada kunnon motivaatiopiikki, niin saisi treenit kuntoon ja keväällä menee joka tapauksessa ruokavalio huomattavasti parempaan kuntoon.

Syöminen on huonommalla mallilla. Tulee syötyä liian vähän. Välillä 08.00-11.30.
Tuolla välillä vaan jugurtti ja sit heti puol kakstoista lämmin ruoka..

Smallville sanoi:
Intissä kun tällä hetkellä ollaan niin onhan se treeni paremalla mallilla kuin syömiset.

Onkos tuo varusmiespalvelus jotenkin muuttunu siitä kun itse olin? Sillon sai kyllä safkaa riittämiin,sen taso ei tosin ollut lähelläkään niitä bodyruokia mitä siviilissä oli tottunut syömään. Mut määrällä sai edes vähän korvattua sitä laatua. Ruokailuja oli säännöllisesti,säännöllisemmin syötiin kuin useat oli tottunu siviilissä syömään. Mutta ei puhettakaan että siellä ois ehtinyt treenaamaan niin, että olisi jonkinnäköisiä nousujohteisia tavoitteita pystynyt ottamaan,saati niitä sitten tavoittamaan. Suurin osa päivistä oli pituudeltaan klo: 6.00-21.30 ja kympiltä sit hiljaisuus ja maatemeno. Koko palvelusaika täynnä 3pv-2vk pituisia metsäleirejä,ei paljoa siis reenailtu. Mikä tuolla on siis muuttunu?:)
Ite olin 2001 ja palveluspaikkana vekarajärven korpikasarmi:kuola:

Treeni paremmalla mallilla, pidän treenipäiväkirjaa yms ja käyn 3-4krt viikossa salilla. Ruokapuoli voi joskus olla jopa niinkin perseelleen, että aamulla kiireessä ei ehdi syödä oikeen mitään ja koulussa on joskus vaan sellasta ruokaa mitä ei voi syödä. Sitten kotona klo 17 jälkeen yritän saada epätoivoisesti kokoon päivän kalorit.

Reenaus menee paremmin 4krt viikossa salilla ja kunnon raivolla. Ruoka puoli on taas päin persettä. Aamulla ei tule ikinä syötyä ja taas koulussa niin paljon kuin jaksaa ja kotona vaan pelkkää leipää ja rasvaa. Nyt kyllä alan syömään kunnolla muuten salilla käymisestä ei hirveesti oo apua. Ruoka on tärkein tekijä lihaskasvussa.

Kyllä mä väittäisin että se treeni on tärkeämpää:D

Back
Ylös Bottom