Yhtä#Hauista
V.I.P.
- Ikä
- 39
Kyllä se varmaan treeni on. Olisi se syöminenkin jos koulussa en aterioisi suureen nälkääni päivittäin:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aarghh... mulla rupee keittään aina kun joku kehottaa säännöllistämään unirytmiä menemällä vaan nukkumaan aikaisemmin. Omalla kohdalla ongelma ei ole huonoissa unenlahjoissa, vaan yksinkertaisesti siinä, ettei oma biologinen kelloni käy samaa tahtia perinteisten aikataulujen ja "yhteiskunnallisen rytmin" kanssa. Aamun torkku, illan virkku jne.Gillyanne sanoi:Suattaapahan se niinnii olla, mutta kokemus on osoittanut myös sen, että toisilla meistä vain kertakaikkiaan on paremmat unenlahjat ja toisilla taas huonommat - ja että niiden paremmilla unenlahjoilla siunattujen tuntuu olevan usein vaikeaa tai jopa mahdotonta ymmärtää meitä huonommin nukkuviaTimba79 sanoi:No minä en jaksa uskoa ettei uni tule jos sen rytmin pitää tasaisena...
Emmah sanoi:Aarghh... mulla rupee keittään aina kun joku kehottaa säännöllistämään unirytmiä menemällä vaan nukkumaan aikaisemmin. Omalla kohdalla ongelma ei ole huonoissa unenlahjoissa, vaan yksinkertaisesti siinä, ettei oma biologinen kelloni käy samaa tahtia perinteisten aikataulujen ja "yhteiskunnallisen rytmin" kanssa. Aamun torkku, illan virkku jne.
Emmah sanoi:ettei oma biologinen kelloni käy samaa tahtia perinteisten aikataulujen ja "yhteiskunnallisen rytmin" kanssa. Aamun torkku, illan virkku jne.
Gillyanne sanoi:- ja että niiden paremmilla unenlahjoilla siunattujen tuntuu olevan usein vaikeaa tai jopa mahdotonta ymmärtää meitä huonommin nukkuvia (ja tuolla en nyt viitannut sinuun, Timba, vaan esim. äitiini, joka nukkuisi kuin tukki, vaikka pihalle putoaisi se kuuluisa pommi - ja jonka neuvot univaikeuksista kärsivälle ovat luokkaa "pistät silmät kiinni ja nukut vaan, ei siinä mitään sen vaikeampaa ole" :jahas: ).
Emmah sanoi:Aarghh... mulla rupee keittään aina kun joku kehottaa säännöllistämään unirytmiä menemällä vaan nukkumaan aikaisemmin. Omalla kohdalla ongelma ei ole huonoissa unenlahjoissa, vaan yksinkertaisesti siinä, ettei oma biologinen kelloni käy samaa tahtia perinteisten aikataulujen ja "yhteiskunnallisen rytmin" kanssa. Aamun torkku, illan virkku jne.
Yhtä#Hauista sanoi:Kyllä se varmaan treeni on. Olisi se syöminenkin jos koulussa en aterioisi suureen nälkääni päivittäin:D