Kumpi on sinulla paremmalla mallilla: treenaus vai ravinto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllä se treeni mullakin on paremmassa kuosissa. Ruokailutkin olis muuten ihan ookoo, mutta kun näin kesälomalla tulee muka loman kunniaksi syötyä jäätelöä. karkkeja ynnä muuta sokerista shittiä :wall: Pitäis ryhdistäytyä.

syön tarpeeks. en hirveemmin hifistele..
treenaan aika passelisti..

mut totaa... kumpi ois paremmin? Treeni?

Molemmissa osa-alueissa on parantamisen varaa, ja paljon. Hmm, ehkä treenissä kuitenkin enemmän hiomista.

Miksikö homma mättää? Siksi, koska koen kuntosalin enemmänkin rakkaana harrastuksena, jota ei pidä ottaa aina liian vakavasti. Hommasta saattaa mennä tavis-harrastajalla maku pois, mikäli siitä tulee muuta elämää radikaalisti rajoittava asia.

Jokainen taaplaa kuitenkin tyylillään.

Treeni se paremmin kulkee, vähän kesän aikana tullut luistettua syömisistä. Kunhan yrittää proteiinia mättää riittävästi päivässä.

Treeni on paremmassa jamassa. Treenejä ei väliin jää ja käytännössä aina treenit tulee vedettyä täydellä teholla. Syöminen sen sijaan tuottaa aika ajoin aika paljonkin ongelmia. Nälkä ei ole käytännössä koskaan, joten kellon kanssa sitä saa aina syödä ja se hankaloittaa tietysti jonkun verran.

Treenien puolesta ihan jees -mallilla. Nyt suurinpiirtein saanut treenata vuoden alusta ilman mitään taukoja eli sen puolesta homma ihan ok. Tosin pieni päämäärättömyys vaivasi treenejä tuossa alku talven ajan. Tietysti dieetilläkin oli oma osuutensa, koska silloin mielessä oli vain pudottaa painoa - ja on tälläkin hetkellä, mutta nyt sentään olen tehnyt jo pieniä suunnitelmia treenipainojen kasvattamisen suhteen. :rock:

Ruokavalio menee tällä hetkellä hyvin, etenkin dieetti safkat ovat tulleet jo tutuiksi ja syöminen menee ihan jo rutiinilla. :) Ruokavalion suhteen ehkä ainoita miinuksia ovat olleet tankkauspäivät. Ei ole oikein pysyny painotus niissä hiilareissa, vaan pizzat ja muut rasva+hiilari paska safkat ovat vetäneet puoleensa. :kuola:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Treeni menee kyl paljon paremmi (täydellä teholla). Yritän kylläkin syödä myös kunnolla, mutta joskus se syöminen jää hiukan vähemmälle, ku on menoo aika paljon, mut oon yrittäny silti ny tässä parantaa hiukan tuota syömistä. :D

Treeneistä en luista kuin äärimmäisen pakon edessä. Tosin osaan kai kuunnella kroppaanikin ihan kiitettävästi, enkä änkeä salille, jos oon oikeasti väsynyt tai ratkeamassa liitoksistani. Ja kun kerran raahautuu suorituspaikalle saakka, ei kehtaa itseään ikinä ihan helpollakaan päästää. Sikäli siispä treenauspuoli on kunnossa, mutta voisin toki yrittää monipuolistaa ohjelmaani ja opetella muutamia ylitsepääsemättömän vaikeina välttelemiäni perusliikkeitä (kyykky ja leuanveto) vihdoinkin ihan kunnolla.
Herkut tai alkoholi ei ole ongelma, vaan pohjaton vatsa. Jaksan aina ihmetellä, kun porukka valittaa ettei saa 3000 kaloria vuorokaudessa kasaan bodysafkalla. Mulle ei tekisi todellakaan tiukkaa.
Sama täällä. Nyt kun oon viimeisen reilun kuukauden aikana koittanut nostaa kaloreita riittämättömästä määrästä (~1500kcal/päivä :david: ) kehityksen kannalta järkevämpiin lukemiin (1600-2200kcal/päivä), mahastani on pudonnut pohja pois. Voisin syödä älyttömiä määriä ja vieläpä pelkkää puhdasta bodyruokaa. Koska tarkoitus ei kuitenkaan ole turvota ryhävalaaksi, joudun välillä ihan tosissani jarruttelemaan täysin villiintynyttä ruokahaluani.

Tästä voimme päätellä, että vaikkei treenauksenikaan yllä lähimaillekaan täydellisyyten asti, on se kuitenkin tällä hetkellä huomattavasti ruokailua paremmin hanskassa pysyvä osa-alue.

Suositut

Back
Ylös Bottom