Kumpi on sinulla paremmalla mallilla: treenaus vai ravinto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
timse sanoi:
Ruokailu on lievästi perseellään, toisin sanoen ehkä kuukauden välein tulee juotua viinaa - ei kuitenkaan yrjöön asti mutta kuitenskin. Yökukkumiset vois kans jättää vähemmälle, en tiedä kuuluuko nekin tuonne ruokailuun kun perjantaiöisin tulee joskus käytyä kebulla - selvin päin tosin.

Viikolla ruokailut on jotakuinkin kunnossa, hesellä tulee aina syötyä vain kanasalaatti maidon kanssa. Panostusta vois tosiaan lisätä etenkin ruokailuun ja palautumiseen... :)

Kylläpäs siinä on ruokailuperseellään :jahas:

Ruokailu kusee enemmän. Proteiinia ei tule aina läheskään haluttua määrää, vaan se vaihtelee päivästä ja olotilasta riippuen 120g-200g välillä. Viinankäytön olen onnistunut pudottamaan minimiin, mutta sitten vastaavasti tulee safkattua kalapuikkoja, pizzaa, kebua yms. vähemmän terveellistä.

Ravintoasiat ovat kunnossa ja syömisiä tulee seurattua tietokone-ohjelman avulla. Sikäli mielenkiintoisen huomion olen kyllä tehnyt, että proteiinin saanti ei ole koskaan ollut itselleni minkäänlainen ongelma. Päinvastoin kun aloin käyttämään ko. softaa, huomaisin että proteiininsaantini on aika reippaasti yläkanttiin.

Treeni onkin sitten vallan toinen juttu ja se varmaan riippuu paljolti keneltä kysyy. En panosta mihinkään tiettyyn lajiin ja punttitreenillä haen voimaa, vähän massaa ja kieltämättä ulkonäölliset motiivitkin painavat aika lailla. Treeniohjelmani on suunniteltu pääpiirteittäin, mutta jokainen treeni on täysin erilainen ja toistomäärät vaihtelevat kahdesta toistosta kahteenkymmenen, liikkeestä riippuen. Välillä käyn salilla ja menen melkein välittämästi painimaan pariksi tunniksi. Ei välttämättä kovinkaan fiksua, mutta vääntöä ja sitkeyttä tuolla on tullut roimasti lisää.

Juoksulenkitkin vaihtelevat 4min/km vauhdilla juostuihin max. kymppikilsan lenkeistä hitaalla temmolla juostuihin 15km:n (tai yli lenkkeihin). Intensiteetti ja kesto vaihtelee käytännössä kaikessa mitä teen aika lailla mielivaltaisesti ja fiilispohjalta.

Mitään varsinaisia tavoitteita minulla ei ole, mutta kunhan kyykky pysyy hyvässä suhteessa penkkiin (n.130kg) nähden ja Cooperissa menee vähintään 3500m (nyt 3680), niin olen tyytyväinen. Tietenkin aina pitää mennä eteenpäin, joten toivottavasti rautaa nousee tulevaisuudessa enemmän ja juoksen kovempaa:lol2:

syön mitä sattuu.. parhaillaa varmaa 50g proteiinii ja 3000+kcal. tai no.. perjantaisin se on varmaa toi 50g proteiinii ja 5000kcal

vaaleeta leipää menee helposti kilo päivässä.. sitä tummaa jaksa syödä ku se on nii vitun kuivaa vaik laittais kilon voita ja heittäis mikroon.

ranskalaisa tulee syötyä 2-3krt kuukaus, siis pääruokana ja usein ilman mitään lisukkeita.

palkkariin ei oo ollu varaa aikoihin ku se kori kaljaa houkuttelee aina ku lompakon pohjalla on jotain.

no.. kaloreita tulee ja paino nousee. myös jotkut liikkeet kehittyvät erittäin hyvin. senttejä ei tosin tule mihinkään vaikka paino nouseekin. jaksa tollasest stressaa.

Treenaus paljo paremmal mallil, ruokavalio päin persettä. Syön ihan mitä sattuu mut tulokset nousee, pitäis pyrkiä syömää puhtaammin.

Toi on niin paha kysymys että se jää mulla vähän auki.
Mutta saattaa se silti olla se treenipuoli joka enempi kusee. Veikkaisin.

Itsellä taitaa olla tuo treeni paremmalla mallilla, kun tahtoo olla niin perhanan vaikeeta syödä niin paljon, kuin pitäisi, vaikka terveellistä se vähäkin on...:D Kehonhuolto tosin on se huonoin tällä hetkellä :(

Itsellä ainakin ruokailupuoli kusee huomattavasti enemmän. Vitamiineja ei tulisi tarvittavaa määrää ilman lisävalmisteita ja muutenkin tuo kaninruoka tuppaa jäämään liian vähäiseksi.Välillä tulee myös syötyä jotain ei niin terveellistä. Positiivista tietenkin on ettei ryyppää.

:offtopic:
Arviointivirhe sanoi:
Ravintoasiat ovat kunnossa ja syömisiä tulee seurattua tietokone-ohjelman avulla. Sikäli mielenkiintoisen huomion olen kyllä tehnyt, että proteiinin saanti ei ole koskaan ollut itselleni minkäänlainen ongelma. Päinvastoin kun aloin käyttämään ko. softaa, huomaisin että proteiininsaantini on aika reippaasti yläkanttiin.

Minkäköhän nimistä softaa käyttelet? Itselle tuommoinen olisi kanssa ihan pakko-ostos.:offtopic:

Repe_ sanoi:
Minkäköhän nimistä softaa käyttelet? Itselle tuommoinen olisi kanssa ihan pakko-ostos.:offtopic:

En tiedä, mitä softaa Arviointivirhe tarkoitti mutta www.kalorilaskuri.fi on loistava saitti. Sinne kun rekisteröityy niin on todella kätevää ja helppoa seurata ruokailuja!

Syön mutulla paaaaljon, bodiruokia ja vähän muutakin. Ja treenaan helvetin kovaa, en tiedä onko niistä kumpikaan millään mallilla vaan kyllä nuo tulokset on taas ylöspäin menossa ja kehitystä havaittavissa. Voisin sanoa että syöminen ja treenaaminen on huomattavasti paremmalla mallilla kuin lepo. Se on heikoimmassa jamassa.:(

Ravinto puoli mättää eniten. Suuhun menee mitä sattuu ja millon sattuu.. Ja sen huomaa mahasta:lol2: Treenejä se 3-4 kertaa viikossa. Aerobinen puoli on kanssa päässyt turhan paljon unohtumaan.

Treenaus menee paremmin... oon iha p:stä tossa syömisessä. Tosin parannusta on tapahtunut mut huomasin täs ku ekaa kertaa tutkiskelin proteinin saantiani, että aika vähän saan sitä:( ja kaloreita en osaa laskea enkä kyllä jaksakaan:D

Back
Ylös Bottom