Kumpi on sinulla paremmalla mallilla: treenaus vai ravinto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tässä kuussa kyllä treeni, tänäänkin söin pitakebabin vaikka nyt protskuakin syödään samalla (tietty). Jouluna en aio säästellä joten dietin alotellen vasta uudenvuoden jälkeen.

Treeni toimii paremmin. Mullon vaikeuksia saada semmoset 4500-4000kcal uppoomaan päivän aikana. Nyt sairastellessa kaikki on vitullaan.

tällä hetkellä... ei kumpikaan :(

yleensä kyllä treeni vähän paremmalla mallilla, ruokailuissa tulee vaan turhan usein lipsuttua roskaruuan yms. puolelle.

jos tässä jotain oikeesti hyvällä mallilla on, niin lepo. nimim. "yöunet vähintään 11 tuntia" :D

Kyllä tuo ruokailu lienee paremmassa jamassa, kun päivittäin tulee syötyä 6 ateriaa ja joka aterialla syön ~30 tai enemmän protskua. Kunhan kiristeleen alan, niin tuo ruokapuoli menee kyllä robottitoiminnaksi, joka pyörii vain ravintoarvojen ja kellon mukaan. Treenit nyt kulkevat kohtuu tasaiseen tahtiin, mutta ei silti niinkuin pitäisi. Lepo lienee silti suurin ongelma tällä hetkellä, kun yht'aikasesti yrittää pitää sosiaalisia suhteita yllä sekä opiskella. Viikonloppuina sitten levätäänkin tosissaan yli 12h yöunilla.

Noh, jos tuota joskus viitsis vähän enemmän panostaan, niin sitä kehitystäkin voisi tulla. :/

Palaan nyt vielä tuohon uniaiheeseen. Eli olen itsekin joutunut opettelemaan pois tosta illan virkku ja aamun torkku hommasta, mulla se oli enne aika pahastikin näin. Kummasti sen vain oppi pikkuhiljaa kun meni aina aikaisin nukkumaan, silti tulee viikonloppuisi joskus nukuttua aikalailla pitkäänkin. No enpä mä voi sanoa että tää kaikilla toimisi, mutta mulla toiminut melko hyvin. Olen jo 6-7 vuotta tehnyt tätä duunia että välillä on vuoroa, mutta pääsoin mennään töihin 6.00.

Japan tilanne taas on ihan eri, kun hänellä nuo vuorot pomppii miten sattuu, siinä vaan on joskus mahdoton nukkua läheskään tarpeeksi. Mutta ehkä tuohonkin tottuu, paha sanoa kun ei ole kokemusta yhtään tollaisesta.

Treenaus on minulla paremmalla mallilla. Syynä se, että ruokaa (tai ainakaan kunnon ruokaa) ei ole aina jääkaapissa ja kaupalla kertyy matkaa n.18 km, kun taas puntit on kotona aina ja on ilo treenata.

Taitaa olla kyllä treenaus. Tossa äsken poimin finelistä tietoja ja laskin päivän safkailut:

- 4571kcal
- 305,4 prot
- 592,2 hiil
- 123g rasva

Ei mikään ihme että on tullu hieman fläsää =) Kalorilaskuri.fi sivuilta laskin sano että energian tarve vuorokaudessa on 3300kcal ..

Molemmat tasaisesti perseellään.

Välillä molemmat kunnossa mutta yleensä toinen edes. Välillä sitten ei kummatkaan kun ei vaan jaksa kiinnostaa tai on muita kiireitä.
Jos noista pitäis valita niin se ois varmaanki se treenaus joka on yleensä enemmän kohdallaan.

Mullakin on tuo kolmion puute tuossa unen/levon puutteessa. nyt vuorokauden sisään olen nukkunut 1,5h, 2,5h ja yhden 3 tunnin pätkän. Noitten välissä hereillä hyvinkin.

Ruoka ja treeni on suht hyvin mallillaan koko ajan, mitä nyt enemmän kaloreita viä pitäis saada.

Reeni, eikä oo sekään tällä hetkellä häävissä kuosissa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
treenaus ja heti reilusti! ...safkaan siihen malliin että protskua nyt tulee ihan vitusti hyvistä lähteistä ja muista lähteistä jne.. mutta muutenkin sitten vedän kaiken mahdollisen alas tunnin välein mitä eteen tuodaan, eli kivasti tässä massat kasvaa, mutta fläsää ei jostain syystä enää niin hirveästi kerry kuin mitä silloin kun aloitin bulkin. Niin ja nyt olen tosiaan dieetillä...paino vaan noussut 3 kiloa pienien asenneongelmien johdosta mutta vitutko sitten;) :rolleyes:

Hmm...molemmat ilosesti rempallaan. :D

Treenaus, ehdottomasti. Ravintopuoli on välillä ihan hyvällä mallilla, mutta sitten sattuu taas notkahduksia, jolloin se on kaikkea muuta kuin kunnossa :D Myös riittävän levon saannissa on varmasti myös parannettavaa, about 4-6 tuntia tulee nyt viikolla nukuttua ja viikonloppuna sitten 8-10 tuntia.

Ravinto ja treeni on mulla nyt viimeiset pari kuukautta ollut aika hyvällä mallilla. Lepo sitten onkin se mikä reisille roiskii välillä tosi pahastikin. Ainakin näin tenttiviikolla ja osittain edellisellä viikolla tulee välillä notkuttua kirjan pielessä ihan liian myöhään ja aamulla aikaisin herätys. Viikonloppuisin saa onneksi jonkin verran kompensoitua.

Syöminen. Työ tuppaa pistämään päivän jälkeen väsyneeksi ja kun treenaamaan olisi tarkotus lähteä niin on vähän sellainen epätodellinen olo, enemmän unta pitäisi saada, mutta jostain ne motivaation rippeet aina revitään kokoon.

Tällä hetkellä kummatkin ovat hyvällä mallilla. Mutta yleensä treenaminen pysyy paremmin kuosissa, kuin syöminen. Ei siihen syömiseen aina jaksa kiinnittää huomiota.

Tällä hetkellä molemmat hyvässä balanssissa, jes!! Yleensä se on kyllä ruokailu missä niitä retkahduksia ja repsahduksia käy, ei niinkään treeni. Kaikkein tyhmintä on se, että tiedän hyvin, kuinka minun pitäisi tehdä - mitä syödä ja miten paljon, sama pätee treeniin. Miks ihmeessä sitä ei sitten voi aina tehdä niin. :(

Suositut

Back
Ylös Bottom