Kumpi on sinulla paremmalla mallilla: treenaus vai ravinto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Treeni kulkee loistavasti. Aerobinen ei ihan yhtä loistavasti mutta hyvin kuitenkin. Ruokapuoli aikalailla kunnossa, vaikka kyllähän nuita herkkujaki eksyy ainaki omasta mielestä liian usein syömään.:(

Kummatkin on tällä hetkellä aivan saatanan hyvällä mallilla! :evil:

Varmaan toi reenaus...syötyy tulee millon mitäkin mut reenaamises ainoo mikä mättää olis noi lepopäivät ku niit ei millää haluis pitää :)

Ehdottomasti treenaus. Treenit kulkee hyvi ja tulokset nousee. Syömistä pitäis kyllä roimasti parantaa, nyt ainakin on syömiset vähän päin honkia kun oon töissä :(

Treeni kulkee ja asiat on hallussa.

Syömiset tuntuu jäävän miinuskaloreilla joinain päivinä kun ei tule nii keskityttyä syömiseen, liikaa ohjelmaa päivittäin. Töitä, matkoja sun muuta.

Laittaa hiukan jopa vituttamaan.:(

Kummatki on mulle riittäviä, syömisistä sen verran että jos mahaa kurnii nii vedän päivällä 700 grammaa makaronilaatikkoa ja illalla tonnaria ja kananmunan valkuaisia yms. Mitään en saatana laske!:D

Treenaus sujuu paremmin...ei tule syötyä niin paljon safkaa kuin haluasin. Kun on päivät mettässä niin ei sinne mitään proteiinejä paljoa roudata, ruisleipää ja vettä ja taas painellaan. Illalla pitää yrittää syödä sitten päivänkin edestä...joskus onnistuu, useimmiten ei :)

Nyt, kun aloin ehdä näitä viikon ympärivuorokautisia työreissuja, niin treenivälit venyy ja syöminenkin lipsuu ihan vituralleen.

Treenaukset suunnilleen ok, eli vapaaottelua 3x viikossa ja vähintään 2x viikossa voimatreeniä salilla. Tuohon vielä pitäis saada yks päivä kyl kevyttä aerobista mukaan mut on välillä niin hankala lähteä lenkille tai pyöräilemään... en tiedä miksi. Ajattelin kokeilla uintia seuraavaks, jos innostuis sitä kerran viikossa harrastamaan kunnonkohotusmielessä.

Ruokapuoli välillä melko hyvä, eli hyviä hiilareita, lihaa ja maitotuotteita ja hyviä rasvoja mut välillä taas ihan päin helvettiä kuten tänään; aamupalaksi pelkkää prodea, lounaaksi kebabia (ei sentään ranskalaisilla...), ennen treeniä palanen pullaa, treenin jälkeen palkkari ja puolikas pizza limsan kanssa.

En tiedä mikä tossa syömisessä on niin helvetin hankalaa. Välillä jaksaa panostaa mut välillä ei vois vähempää kiinnostaa syödä järkevästi vaan mättää melkein mitä sattuu, mut se tässä on positiivista että proteiinin saannin osaan pitää korkealla jatkuvasti jauheiden avulla.

Mulla treeni luistaa nyt loistavasti, mutta syömisessä on kyllä parantamisen varaa.. Syön säännöllisesti ja suht terveellisesti, mut sitten väliin tulle päiviä jolloin tulee syötyä kaikki mikä eteen sattuu :evil: itsekuria ei ole sitten yhtään prkle. Nyt kuitenkin on niskasta otettu kiinni ja aion yrittää kaikkeni totuttautua pois herkuista. :thumbs:

Mulla tuo on vähän kausiluonteista. Joskus sekä treeni ja ruoka on mahtavasti mallillaan, mutta joskus tulee lipsuttua jommasta kummasta. Osittain työn ja vähän myös oman laiskuuden takia...

Treeni kulkee liiankin hyvin, pitäisi malttaa levätä enemmän. Rakkaus treenaamiseen on vaan turhan suurta. :haart: Ruokapuoli on huonohkossa jamassa. Tiedän kyllä miten pitäisi syödä (eli vähemmän ja tasaisemmin pitkin päivää), mutta en silti yleensä onnistu siinä. :wall: Herkut tai alkoholi ei ole ongelma, vaan pohjaton vatsa. Jaksan aina ihmetellä, kun porukka valittaa ettei saa 3000 kaloria vuorokaudessa kasaan bodysafkalla. Mulle ei tekisi todellakaan tiukkaa.

Ravintolassa treenaus...

ruoka puoli on parempi useimmiten,vaikka oli 2 kk tauko treenistä söin edelleen kokoajan 3-4 tunnin välein:eek: ja lihas muuttui läskiksi!

olen varmaan neurootikko...?

Dieetillä olen ja viimeviikkoina on kyllä treeni vienyt voiton. Jotenkin se jäätelö ja kylmä olut maistuu näin lämpiminä kesäpäivinä niin erinomaisen hyvin. Eli treeni kulkee, mutta dieetti vähän tökkii...no so not kuhan on kivaa.

Pitkään oli vain treeni kohdallaan, mutta nyt panostanu myös ravintoon.
tulokset toivottavasti näkyy tulevaisuudessa:)

Ennen oli treeni paremmassa kuosissa kuin ravinto, varoin jotenkin syömistä liika kunnes laskin kaiken syömäni päivän ajalta ja huomasin etteihän se riitä kunnolla siihen mitä kulutan... ja tulosta on tullut siintä lähtien kun huomasin sen eli nyt on 1:1 molemmat kunnossa :D

Back
Ylös Bottom